Dostawa wyposażenia do kuchni i stołówek szkolnych w ramach realizacji programu ,,Posiłek w szkole i w domu”

Data publikacji 2020-08-28
Data zakończenia 2020-09-07 00:00:00
Instytucja Urząd Miasta i Gminy Gąbin
Miejscowość Gąbin
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577663-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391410002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do stołówek szkolnych w trzech szkołach znajdujących się na terenie gminy Gąbin, tj. Szkoła Podstawowa w Gąbinie, Szkoła Podstawowa
w Dobrzykowie, Szkoła Podstawowa w Czermnie. Wyposażenie, którego dotyczy niniejszy przetarg musi odpowiadać wymaganiom ogólnym określonym w art. 3 rozporządzenia (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylającego dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. Urz. UE L 338 z 13.11.2004, str. 4 oraz Dz. Urz. UE L 188 z 18.07.2009, str. 14 oraz:
• Posiadać deklarację CE
• Być fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich
• Posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania sporządzone w języku polskim
• Posiadać okres gwarancji udzielonej przez producenta lub dostawcę nie krótszy niż 2 lata
Wyposażenie, które nie stanowi materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością, musi spełniać powyższe wymagania z wyłączeniem obowiązku posiadania deklaracji CE

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a4e7cf4c-f7c9-428b-b2cd-284e098e72b0
Biuletyn 577663-N-2020
Zamawiajacy nazwa Urząd Miasta i Gminy Gąbin
Regon 52843900000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Stary Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Gąbin
Zamawiajacy kod pocztowy 09-530
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 242 674 164
Zamawiajacy fax 242 674 164
Zamawiajacy email urzad-inwestycje@gabin.pl
Adres strony url www.gabin.pl, www.bip.gabin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.gabin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferta wraz z oświadczeniami oraz pełnomocnictwa wnoszone są do zamawiającego wyłącznie w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta i Gminy w Gabinie, ul. Stary Rynek 16, 09-530 Gąbin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia do kuchni i stołówek szkolnych w ramach realizacji programu ,,Posiłek w szkole i w domu”
Numer referencyjny GK.ZP.271.1.9.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do stołówek szkolnych w trzech szkołach znajdujących się na terenie gminy Gąbin, tj. Szkoła Podstawowa w Gąbinie, Szkoła Podstawowa w Dobrzykowie, Szkoła Podstawowa w Czermnie. Wyposażenie, którego dotyczy niniejszy przetarg musi odpowiadać wymaganiom ogólnym określonym w art. 3 rozporządzenia (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylającego dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. Urz. UE L 338 z 13.11.2004, str. 4 oraz Dz. Urz. UE L 188 z 18.07.2009, str. 14 oraz: • Posiadać deklarację CE • Być fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich • Posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania sporządzone w języku polskim • Posiadać okres gwarancji udzielonej przez producenta lub dostawcę nie krótszy niż 2 lata Wyposażenie, które nie stanowi materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością, musi spełniać powyższe wymagania z wyłączeniem obowiązku posiadania deklaracji CE
Cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia: od daty podpisania umowy do 14 dni
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy wyposażenia stołówki, o wartości brutto nie niższej niż 180.000,00 PLN każda. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagana ilość dostaw sumuje się
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo. Dowód wniesienia wadium. Oświadczenie dot. przynależności do grupy kapitałowej
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi ono 3 000 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu na rachunek Zamawiającego nr 08 1020 1592 0000 2102 0231 8764 z dopiskiem na przelewie” Wadium w postępowaniu nr GK.ZP.271.1.9.2020 na Dostawę wyposażenia do kuchni i stołówek szkolnych w ramach realizacji programu ,,Posiłek w szkole i w domu”; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie pieniężnej powinno wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawcy dołączają do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy Pzp. 6. W przypadku gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zapłaci całą kwotę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w art.46 ust 4a i 5 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-09-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi: 07.09.2020 r. o godzinie 10:30 w budynku dawnej Biblioteki przy ul. Stary Rynek 14, 09-530 Gąbin Wszelkie zmiany terminów dokonane przez Zamawiającego do czasu składania ofert wymagają od Wykonawcy aktualizacji zapisów niniejszego rozdziału

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)