GuidZP400 |
a4e7cf4c-f7c9-428b-b2cd-284e098e72b0
|
Biuletyn |
577663-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Miasta i Gminy Gąbin
|
Regon |
52843900000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stary Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gąbin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
09-530
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
242 674 164
|
Zamawiajacy fax |
242 674 164
|
Zamawiajacy email |
urzad-inwestycje@gabin.pl
|
Adres strony url |
www.gabin.pl, www.bip.gabin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.gabin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferta wraz z oświadczeniami oraz pełnomocnictwa wnoszone są do zamawiającego wyłącznie w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta i Gminy w Gabinie, ul. Stary Rynek 16, 09-530 Gąbin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia do kuchni i stołówek szkolnych w ramach realizacji programu ,,Posiłek w szkole i w domu”
|
Numer referencyjny |
GK.ZP.271.1.9.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do stołówek szkolnych w trzech szkołach znajdujących się na terenie gminy Gąbin, tj. Szkoła Podstawowa w Gąbinie, Szkoła Podstawowa
w Dobrzykowie, Szkoła Podstawowa w Czermnie. Wyposażenie, którego dotyczy niniejszy przetarg musi odpowiadać wymaganiom ogólnym określonym w art. 3 rozporządzenia (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylającego dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. Urz. UE L 338 z 13.11.2004, str. 4 oraz Dz. Urz. UE L 188 z 18.07.2009, str. 14 oraz:
• Posiadać deklarację CE
• Być fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich
• Posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania sporządzone w języku polskim
• Posiadać okres gwarancji udzielonej przez producenta lub dostawcę nie krótszy niż 2 lata
Wyposażenie, które nie stanowi materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością, musi spełniać powyższe wymagania z wyłączeniem obowiązku posiadania deklaracji CE
|
Cpv glowny przedmiot |
39141000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia: od daty podpisania umowy do 14 dni
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy wyposażenia stołówki, o wartości brutto nie niższej niż 180.000,00 PLN każda. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagana ilość dostaw sumuje się
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pełnomocnictwo. Dowód wniesienia wadium. Oświadczenie dot. przynależności do grupy kapitałowej
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi ono 3 000 zł.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu na rachunek Zamawiającego nr 08 1020 1592 0000 2102 0231 8764 z dopiskiem na przelewie” Wadium w postępowaniu nr GK.ZP.271.1.9.2020 na Dostawę wyposażenia do kuchni i stołówek szkolnych w ramach realizacji programu ,,Posiłek w szkole i w domu”;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310).
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie pieniężnej powinno wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
4. Wykonawcy dołączają do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert.
5. Wadium wniesione w w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy Pzp.
6. W przypadku gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zapłaci całą kwotę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w art.46 ust 4a i 5 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-09-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Otwarcie ofert nastąpi: 07.09.2020 r. o godzinie 10:30 w budynku dawnej Biblioteki przy ul. Stary Rynek 14, 09-530 Gąbin Wszelkie zmiany terminów dokonane przez Zamawiającego do czasu składania ofert wymagają od Wykonawcy aktualizacji zapisów niniejszego rozdziału
|