Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. „Gmina Zgorzelec wspiera Seniorów!”

Data publikacji 2020-09-01
Data zakończenia 2020-09-09 00:00:00
Instytucja Gmina Zgorzelec
Miejscowość Zgorzelec
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Wyposażenie różne,
  • Sprzęt elektroniczny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579918-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392900001, 317100006, 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. „Gmina Zgorzelec wspiera Seniorów!” Poddziałanie 9.2.1 Dostęp do wysokiej jakości usług społecznych - konkursy horyzontalne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
Zamówienie obejmuje dwie części:
CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA – SPRZĘT ELEKTRONICZNY, RTV, AGD
Dodatkowe kody CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny; 39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA – MEBLE ORAZ POZOSTAŁE WYPOSAŻENIE
Dodatkowe kody CPV: 39000000-2 – Meble; 37520000-9 – Zabawki; 39141000-2: Meble i wyposażenie kuchni

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6f9ce4ce-aeab-4e08-aac9-dacff7d1f0f2
Biuletyn 579918-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Zgorzelec
Regon 23082136800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 70
Zamawiajacy miejscowosc Zgorzelec
Zamawiajacy kod pocztowy 59-900
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 75 77 21 400
Zamawiajacy fax 75 77 56 564
Zamawiajacy email gmina@gmina.zgorzelec.pl
Adres strony url https://bip.gmina.zgorzelec.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.gmina.zgorzelec.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.gmina.zgorzelec.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny ofertę składa się w formie pisemnej, osobiście lub za pośrednictwem poczty, posłańca, w zamkniętej kopercie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Kościuszki 70, 59-900 Zgorzelec
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. „Gmina Zgorzelec wspiera Seniorów!”
Numer referencyjny ID.271.5.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. „Gmina Zgorzelec wspiera Seniorów!” Poddziałanie 9.2.1 Dostęp do wysokiej jakości usług społecznych - konkursy horyzontalne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne Zamówienie obejmuje dwie części: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA – SPRZĘT ELEKTRONICZNY, RTV, AGD Dodatkowe kody CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny; 39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA – MEBLE ORAZ POZOSTAŁE WYPOSAŻENIE Dodatkowe kody CPV: 39000000-2 – Meble; 37520000-9 – Zabawki; 39141000-2: Meble i wyposażenie kuchni
Cpv glowny przedmiot 39290000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. sytuacji finansowej lub finansowej.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem dat i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów, określających, czy dostawy te zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy zostały prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. Za dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi Zamówienia Zamawiający uzna: - Dla części I zamówienia: dostawy sprzętu elektronicznego lub RTV lub AGD o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto. - Dla części II zamówienia: dostawy wyposażenia lub mebli o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w Dziale VII pkt 1 SIWZ, następnie potwierdzonych w dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawców, o których mowa w Dziale VII pkt.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy zostały prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Za dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi Zamówienia Zamawiający uzna - Dla części I zamówienia: dostawy sprzętu elektronicznego lub RTV lub AGD o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto. - Dla części II zamówienia: dostawy wyposażenia lub mebli o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione a) Formularz Ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) Tabelę Elementów Ceny Ofertowej sporządzoną wg załącznika nr 9a lub/i nr 9b do SIWZ (w zależności dla której części składana jest oferta, jeśli dla obu części należy dołączyć oba załączniki), c) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy pzp, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, d) Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy – zgodnie z Działem VIII pkt 2 SIWZ, o ile wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu trzeciego (Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ), e) Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, f) Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowy warunków ich wprowadzenia.
IV 4 4 data 2020-09-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa SPRZĘT ELEKTRONICZNY, RTV, AGD.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31710000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszej umowy jest realizacja zadania pn. dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. „Gmina Zgorzelec wspiera Seniorów!” Poddziałanie 9.2.1 Dostęp do wysokiej jakości usług społecznych - konkursy horyzontalne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Szczegółowy zakres wyposażenia określony został w załączniku nr 9a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa MEBLE ORAZ POZOSTAŁE WYPOSAŻENIE.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszej umowy jest realizacja zadania pn. dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. „Gmina Zgorzelec wspiera Seniorów!” Poddziałanie 9.2.1 Dostęp do wysokiej jakości usług społecznych - konkursy horyzontalne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Szczegółowy zakres wyposażenia określony został w załączniku nr 9b do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)