GuidZP400 |
31421121-192b-4cff-b14a-906cecbb579d
|
Biuletyn |
580569-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Gminy Jabłoń
|
Regon |
00053526700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Zamojskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jabłoń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21-205
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
083 3560036,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
jablon@gminy.bmb.pl, sekr@jablon.pl
|
Adres strony url |
www.jablon.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://ugjablon.bip.lubelskie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Jabłoń, ul. Augusta Zamoyskiego 27, 21-205 Jabłoń, pok. nr 4 (sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż sprzętu AGD oraz RTV do dwóch oddziałów żłobkowych w m. Jabłoń
|
Numer referencyjny |
SZP.271.17.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakres zamówienia obejmuje dostawę urządzeń AGD oraz innych sprzętów wyposażenia kuchennego oraz RTV.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj.: wykaz wraz z opisem sprzętu AGD stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
Przedmiot zamówienia musi być:
fabrycznie nowy;
wolny od wad i pełnowartościowy;
wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości;
|
Cpv glowny przedmiot |
39310000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
28
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w załączniku nr 4 niniejszej SIWZ.
2. 12.6. Ofertę stanowi wypełniony Formularz „Oferta”.
12.7. Wraz z ofertą powinny być złożone:
1) Oświadczenie wymagane postanowieniami pkt 7.1. SIWZ;
2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, bądź wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii;
3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 poz. 2294), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty. 1)
konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy
Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie projektu, w
ramach którego realizowane jest zamówienie, 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem
zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy instytucjami nadzorującymi wdrażanie projektu, 3)
konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących projektu. 4) w
przypadku, gdy Wykonawca w ofercie nie przewidział korzystania z podwykonawców, przewiduje się
możliwą zmianę umowy dotyczącą powierzenia przez wykonawcę wykonywania części zamówienia
podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom, jeżeli wykonawca uzna to za konieczne i złoży
odpowiedni wniosek w formie pisemnej. 5) w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie przewidział
korzystanie z podwykonawców, przewiduje się możliwą zmianę umowy dotyczącą samodzielnego
wykonania przedmiotu zamówienia lub zwiększenia bądź zmniejszenia liczby podwykonawców, jeżeli
wykonawca uzna to za konieczne i złoży odpowiedni wniosek w formie pisemnej, przy czym jeżeli
zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał
się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w
postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny
podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na
którego zasoby wykonawca powoływał się w takcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zgoda na
zmianę, rezygnację z podwykonawcy może nastąpić pod warunkiem przedstawienia przez Wykonawcę
oświadczeń podwykonawców i dalszych podwykonawców, którzy byli związani umową z
dotychczasowym podwykonawcą, potwierdzających zapłatę przez niego należnego wynagrodzenia za
wykonaną część zamówienia do dnia dokonania zmiany umowy w tym zakresie. 6) Zamawiający
przewiduje możliwość zmniejszenie zakresu rzeczowego zamówienia poprzez rezygnację z części
zamówienia, z przyczyn, których nie dało się przewidzieć w chwili zawierania umowy lub uzasadnionych
potrzebami Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne żądania
odszkodowawcze.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji
stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący
wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia,
iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec
informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy PZP. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
(Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 z późn. zm.), które Wykonawca pragnie zastrzec jako tajemnicę
przedsiębiorstwa, winny być załączone w osobnym opakowaniu, w sposób umożliwiający łatwe od niej
odłączenie i opatrzone napisem: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – nie udostępniać”, z
zachowaniem kolejności numerowania stron oferty.
|
IV 4 4 data |
2020-09-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
7.10. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę lub złożony wraz z ofertą sporządzony w języku innym niż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Otwarcie ofert nastąpi w: Gmina Jabłoń, ul. Augusta Zamoyskiego 27, 21-205 Jabłoń, pokój nr 6
dnia 10.09.2020 r. o godz. 10:15
|