GuidZP400 |
8c818522-d085-4ea4-8902-733703d894d3
|
Biuletyn |
581219-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. prof. dr Stanisława Popowskiego w Olsztynie
|
Regon |
29558000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Żołnierska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
18a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10-561
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 89 5393472
|
Zamawiajacy fax |
+48 602816545
|
Zamawiajacy email |
przetargi@wssd.olsztyn.pl
|
Adres strony url |
www.wssd.olsztyn.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wssd.olsztyn.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wssd.olsztyn.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna wersja papierowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
10-561 Olsztyn, ul. Żołnierska 18a
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Produkty żywnościowe
|
Numer referencyjny |
SZP-332-54PN-2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych, które przeznaczone będą do wytwarzania posiłków w kuchni szpitalnej dla pacjentów hospitalizowanych w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym w Olsztynie. Rodzaj i ilości przedmiotu zamówienia określone są w załącznikach od nr 3a do nr 3c do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
1. Dotyczy części nr 1, 2, 3 - Zezwolenie na działalność w zakresie produkcji i obrotu żywnością, zatwierdzające zakres prowadzonej działalności.
2. Dotyczy części nr 1, 3 - Wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów PIS.
3. Dotyczy części nr 1, 2, 3 - Wpis do rejestru WIJHARS działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577, z późn. zm.).
4. Dotyczy części nr 1, 2 - Wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów PIS, jeżeli podlega pod PIS.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
2.3.4. Dotyczy części nr 2 – Posiada samochody transportowe dopuszczone przez PLW
lub PPIS do transportu żywności wymagającej warunków chłodniczych.
2.3.8. Dotyczy części nr 1, 3 – Posiada samochody transportowe dopuszczone przez PPIS do transportu żywności oraz transportu żywności wymagającej warunków chłodniczych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
4.1. Dotyczy części nr 3 – Decyzji PPIS zezwalająca na działalność w zakresie produkcji
i obrotu żywnością, zatwierdzające zakres prowadzonej działalności. W przypadku oddziału dedykowanego do obsługi umowy także dokumenty dotyczące danej lokalizacji.
4.2. Dotyczy części nr 1, 2, 3– Dokumentu potwierdzającego dokonanie wpisu do rejestru WIJHARS działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 200 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577, z późn. zm.).
1. Dotyczy części nr 1, 2, 3 – Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów PIS. Jeżeli podlega pod PIS.
2. Dotyczy części nr 2 – Dokumentu wydanego przez PPIS lub PLW dopuszczającego samochody transportowe wykonawcy do transportu żywności wymagającej warunków chłodniczych.
3. Dotyczy części nr 2 – Decyzji PPIS lub PLW zatwierdzającej działalność w zakresie produkcji i obrotu żywnością, zatwierdzające zakres i wielkość prowadzonej działalności (produkcji, obrotu itd.) oraz w przypadku nadzoru PLW nadany numer weterynaryjny (świadectwo nadzoru weterynaryjnego). W przypadku oddziału dedykowanego do obsługi umowy także dokumenty dotyczące danej lokalizacji.
4. Dotyczy części nr 1, 3 – Dokumentu wydanego przez PPIS dopuszczającego samochody transportowe wykonawcy do transportu żywności oraz transportu żywności wymagającej warunków chłodniczych .
5. Dotyczy zadania nr 1, 2, 3 – Wykaz pojazdów
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1 Dotyczy części nr 2, 3 - Oświadczenia o wdrożeniu i realizacji zasad GMP/GHP, systemu HACCP lub innego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności (zgodnego z wymaganiami standardów: ISO 22000:2005, IFS, BRC, FSSC 22000:2005 lub równoważnych), jeżeli zakład posiada certyfikowane systemy. Wyłącznie certyfikaty przyznawane przez jednostki akredytowane.
2. Dotyczy części nr 1, 2, 3 – Zaświadczenia – opinii jednostki nadzorującej pod względem sanitarnym – PLW lub PPIS z ostatnich 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zawierającej między innymi:
- ocenę poziomu spełnienia stanu higieniczno – sanitarnego w zakresie prowadzonej działalności,
- realizację zaleceń w zakresie bezpieczeństwa żywności i żywienia: GMP/GHP oraz zasad systemu HACCP.
3. Dotyczy zad. nr 1, 2, 3. Zgody Wykonawcy na przeprowadzenie przez Zamawiającego audytu funkcjonującego u dostawcy Systemu Bezpieczeństwa Żywności.
|
Inne dokumenty niewymienione |
.1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy.
2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik od nr 3a do nr 3c do SIWZ, Formularz cenowy.
3. Dokument KRS lub CEDiG w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli.
4.Oświadczenie o którym mowa w rozdziale VI pkt 1.1 i pkt 1.3 SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 opis potrzeb |
Nie dotyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
Nie dotyczy
|
IV 4 6 |
Nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Szczegóły zawarte są w dokumentacji przetargowej - zał. nr 4 do SIWZ
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Nie dotyczy
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2020-09-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
j.polski
|
IV 4 5 okres |
30
|