Produkty żywnościowe

Data publikacji 2020-09-03
Data zakończenia 2020-09-11 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. prof. dr Stanisława Popowskiego w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Mleko,
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581219-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 155110003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych, które przeznaczone będą do wytwarzania posiłków w kuchni szpitalnej dla pacjentów hospitalizowanych w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym w Olsztynie. Rodzaj i ilości przedmiotu zamówienia określone są w załącznikach od nr 3a do nr 3c do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8c818522-d085-4ea4-8902-733703d894d3
Biuletyn 581219-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. prof. dr Stanisława Popowskiego w Olsztynie
Regon 29558000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Żołnierska
Zamawiajacy adres numer domu 18a
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-561
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon +48 89 5393472
Zamawiajacy fax +48 602816545
Zamawiajacy email przetargi@wssd.olsztyn.pl
Adres strony url www.wssd.olsztyn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wssd.olsztyn.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wssd.olsztyn.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna wersja papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 10-561 Olsztyn, ul. Żołnierska 18a
Nazwa nadana zamowieniu Produkty żywnościowe
Numer referencyjny SZP-332-54PN-2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych, które przeznaczone będą do wytwarzania posiłków w kuchni szpitalnej dla pacjentów hospitalizowanych w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym w Olsztynie. Rodzaj i ilości przedmiotu zamówienia określone są w załącznikach od nr 3a do nr 3c do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow 1. Dotyczy części nr 1, 2, 3 - Zezwolenie na działalność w zakresie produkcji i obrotu żywnością, zatwierdzające zakres prowadzonej działalności. 2. Dotyczy części nr 1, 3 - Wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów PIS. 3. Dotyczy części nr 1, 2, 3 - Wpis do rejestru WIJHARS działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577, z późn. zm.). 4. Dotyczy części nr 1, 2 - Wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów PIS, jeżeli podlega pod PIS.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: 2.3.4. Dotyczy części nr 2 – Posiada samochody transportowe dopuszczone przez PLW lub PPIS do transportu żywności wymagającej warunków chłodniczych. 2.3.8. Dotyczy części nr 1, 3 – Posiada samochody transportowe dopuszczone przez PPIS do transportu żywności oraz transportu żywności wymagającej warunków chłodniczych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 4.1. Dotyczy części nr 3 – Decyzji PPIS zezwalająca na działalność w zakresie produkcji i obrotu żywnością, zatwierdzające zakres prowadzonej działalności. W przypadku oddziału dedykowanego do obsługi umowy także dokumenty dotyczące danej lokalizacji. 4.2. Dotyczy części nr 1, 2, 3– Dokumentu potwierdzającego dokonanie wpisu do rejestru WIJHARS działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 200 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577, z późn. zm.). 1. Dotyczy części nr 1, 2, 3 – Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów PIS. Jeżeli podlega pod PIS. 2. Dotyczy części nr 2 – Dokumentu wydanego przez PPIS lub PLW dopuszczającego samochody transportowe wykonawcy do transportu żywności wymagającej warunków chłodniczych. 3. Dotyczy części nr 2 – Decyzji PPIS lub PLW zatwierdzającej działalność w zakresie produkcji i obrotu żywnością, zatwierdzające zakres i wielkość prowadzonej działalności (produkcji, obrotu itd.) oraz w przypadku nadzoru PLW nadany numer weterynaryjny (świadectwo nadzoru weterynaryjnego). W przypadku oddziału dedykowanego do obsługi umowy także dokumenty dotyczące danej lokalizacji. 4. Dotyczy części nr 1, 3 – Dokumentu wydanego przez PPIS dopuszczającego samochody transportowe wykonawcy do transportu żywności oraz transportu żywności wymagającej warunków chłodniczych . 5. Dotyczy zadania nr 1, 2, 3 – Wykaz pojazdów
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1 Dotyczy części nr 2, 3 - Oświadczenia o wdrożeniu i realizacji zasad GMP/GHP, systemu HACCP lub innego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności (zgodnego z wymaganiami standardów: ISO 22000:2005, IFS, BRC, FSSC 22000:2005 lub równoważnych), jeżeli zakład posiada certyfikowane systemy. Wyłącznie certyfikaty przyznawane przez jednostki akredytowane. 2. Dotyczy części nr 1, 2, 3 – Zaświadczenia – opinii jednostki nadzorującej pod względem sanitarnym – PLW lub PPIS z ostatnich 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zawierającej między innymi: - ocenę poziomu spełnienia stanu higieniczno – sanitarnego w zakresie prowadzonej działalności, - realizację zaleceń w zakresie bezpieczeństwa żywności i żywienia: GMP/GHP oraz zasad systemu HACCP. 3. Dotyczy zad. nr 1, 2, 3. Zgody Wykonawcy na przeprowadzenie przez Zamawiającego audytu funkcjonującego u dostawcy Systemu Bezpieczeństwa Żywności.
Inne dokumenty niewymienione .1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy. 2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik od nr 3a do nr 3c do SIWZ, Formularz cenowy. 3. Dokument KRS lub CEDiG w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli. 4.Oświadczenie o którym mowa w rozdziale VI pkt 1.1 i pkt 1.3 SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania Nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb Nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu Nie dotyczy
IV 4 6 Nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Szczegóły zawarte są w dokumentacji przetargowej - zał. nr 4 do SIWZ
IV 6 1 sposob udostepniania Nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony Nie dotyczy
IV 4 4 data 2020-09-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki j.polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15511000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1 – mleko dla niemowląt i gotowe posiłki dla dzieci
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15511000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis mleko i przetwory mleczne
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 3 - różne produkty spożywcze.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Odległość łączna oddziału ze stanami magazynowymi lub zakładu produkcyjnego wykonawcy od siedziby Zamawiającego (Kuchnia szpitalna)
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)