GuidZP400 |
4157de1e-e3ff-470c-9c7f-419f9acfef34
|
Biuletyn |
581540-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
|
Regon |
00051437700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Powstańców Warszawy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-153
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48713406526
|
Zamawiajacy fax |
+48713406948
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@duw.pl
|
Adres strony url |
bip.duw.pl, ezamowienia.duw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt nr 10/10-2019/OG-FAMI „Wsparcie działań Wojewody Dolnośląskiego w obszarze obsługi obywateli państw trzecich” współfinansowany z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.duw.pl, ezamowienia.duw.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
ezamowienia.duw.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z dostawą, montażem, uruchomieniem i konfiguracją 5 szt. kserokopiarek mono dla Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
|
Numer referencyjny |
AL-ZP.272-21/20/ZP/PN
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą, montażem, uruchomieniem i konfiguracją 5szt. Kserokopiarek Mono (urządzeń wielofunkcyjnych ) w następujących lokalizacjach:
- 4 szt. DUW Wrocław - pl. Powstańców Warszawy 1 ; 50-153 Wrocław
- 1 szt. Delegatura Legnica - ul. F. Skarbka 3; 59-220 Legnica
Serwer wydruków znajduje się w siedzibie głównej DUW we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1.
Urządzenia:
- muszą być wyposażone w czytnik kart zbliżeniowych do autoryzacji użytkowników, kompatybilny z kartami wykorzystywanymi w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim (Unique 125 KHz);
- muszą posiadać zabezpieczenie umożliwiające wymianę tonera lub dołożenie papieru przez osoby uprawnione;
- muszą mieć możliwość integracji z posiadanym systemem Zarzadzania Wydrukami Documaster, z wykorzystaniem fabrycznego wyświetlacza urządzenia umożliwiającego uwierzytelnienie użytkownika, dostęp do swojej kolejki wydruków, obsługę wydruku poufnego i podążającego, weryfikację praw dostępu, podgląd wydruku na ekranie urządzenia oraz obsługę funkcji drukowania, kopiowania, skanowania wraz z generowaniem raportów rozliczania prac na użytkownika, na dział, na urządzenie.
W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zapewni:
- montaż dostarczonych urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego;
- pełne uruchomienie urządzeń i integrację z istniejącym Systemem Zarządzania Wydrukami „ Documaster” posiadanym przez Zamawiającego;
- dokonywanie bezpłatnych okresowych przeglądów gwarancyjnych i konserwacji dostarczonych urządzeń w okresie gwarancji, zgodnie z wymaganiami producenta - jednak nie rzadziej niż co 6 miesięcy.
W oświadczeniu, które stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, Wykonawca powinien podać nazwę producenta oraz model oferowanych urządzeń.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30121300-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
30
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
- certyfikat autoryzacyjny producenta oprogramowania Documaster, w celu potwierdzenia posiadanych kompetencji do integracji urządzenia z posiadanym systemem zarządzania wydrukami
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Imię i nazwisko pracownika firmy, na którego jest wystawiony certyfikat autoryzacyjny producenta oprogramowania Documaster.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
- dokumenty potwierdzające zgodność zaoferowanego sprzętu z wymaganiami Zamawiającego (np. dokumentacja producenta, karta produktu, podana strona internetowa producenta zawierająca niezbędne informacje potwierdzające parametry oferowanego sprzętu). Zgodnie z zapisami Rozdziału IX ust. 16 tiret 2) SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
- Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. UWAGA! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie powyższe dokumenty składa do oferty każdy z Wykonawców osobno. - Pełnomocnictwo, w przypadku podpisywania oferty przez osoby niewymienione w odpisie z właściwego rejestru lub ewidencji należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. UWAGA! W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). - Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie powyższe dokumenty składa do oferty każdy z Wykonawców osobno. - Zobowiązanie podmiotu trzeciego wraz z innymi dokumentami, o których mowa w Rozdziale V ust. 5 SIWZ, jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych.przepisami ustawy Pzp. Szczegółowe zmiany opisane są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2020-09-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|