GuidZP400 |
cefe5477-93c6-4ad5-b08d-0ef7c1f78575
|
Biuletyn |
583601-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
|
Regon |
36830257500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Grzybowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
80/82
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-844
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 22 37 20 273,
|
Zamawiajacy fax |
+48 22 37 20 290
|
Zamawiajacy email |
michal.wielonski@wody.gov.pl ,
|
Adres strony url |
https://www.wody.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.wody.gov.pl/zamowienia-publiczne/postepowania-przetargowe
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.wody.gov.pl/zamowienia-publiczne/postepowania-przetargowe
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę pod rygorem nieważnosci należy złozyć w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, Warszawa 00-844
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Budowa intranetu dla Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie
|
Numer referencyjny |
KZGW/KIT/151/2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest budowa i wdrożenie wewnętrznego serwisu informacyjnego (budowa intranetu) dla Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72212200-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający na podstawie art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp przewiduje zastosowanie prawa opcji.
Realizacja prawa opcji polegać będzie na świadczeniu Godzin Rozwojowych dla Produktów w wymiarze do 200 roboczogodzin w okresie do 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania puli Godzin Rozwojowych,
w zależności, która z okoliczności wystąpi jako pierwsza, wraz z odpowiednim zwiększeniem maksymalnej kwoty umowy, przeznaczonej na zrealizowanie zamówienia.
Prawo opcji realizowane będzie na warunkach określonych we wzorze Umowy.
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
1. W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali co najmniej dwa wdrożenia wewnętrznego serwisu informacyjnego, tj. portalu intranetowego, o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) każde.
2. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wykazać, iż dysponuje lub przy realizacji zamówienia będzie dysponował zespołem, który skieruje do realizacji usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania, w skład którego wchodzić będą specjaliści posiadający kwalifikacje zawodowe, doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia, w tym co najmniej osoby o następujących kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu (wszystkie wymagania dla osób na danym stanowisku muszą być spełnione łącznie):
2.1 jedną osobą pełniącą rolę ANALITYKA, która w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert brała udział w co najmniej dwóch projektach wdrożenia portalu intranetowego, do której zadań należało przeprowadzanie analizy biznesowej oraz tworzenie specyfikacji wymagań dla portalu intranetowego w technologii oferowanej przez Wykonawcę dla minimum 500 użytkowników,
2.2 jedną osobą pełniącą rolę PROGRAMISTY, która w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert brała udział w co najmniej dwóch projektach wdrożenia portalu intranetowego, do której zadań należała budowa i wdrażanie portalu intranetowego w technologii oferowanej przez Wykonawcę dla minimum 500 użytkowników,
2.3 jedną osobą pełniącą rolę SPECJALISTY UX DESIGNER, która w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert brała udział w co najmniej dwóch projektach wdrożenia portalu intranetowego, w których pełniła rolę specjalisty UX Designer realizując zadania związane z użytecznością portali i aplikacji, precyzowaniem wymagań biznesowych, projektowaniu architektury informacji i interfejsów dla portali i aplikacji.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz zrealizowanych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów na rzecz których były wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
2. Wykaz osób, które będą brały udział w realizacji zamówienia, z podaniem ich imion i nazwisk, nazw projektów w których brali udział, terminu realizacji projektów w których brali udział, podmiotu na rzecz którego realizowane były projekty, informacji o podstawie dysponowania osobami, technologii wykorzystywanej przy realizacji projektu, oraz prac jakie realizowali w toku projektu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach określonych w § 12 Wzoru umowy.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Zgodnie z art. 37 ust. 6 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że za poufne uważa się wszystkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiającego. Takie informacje podlegają ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
W przypadku, w którym w postępowaniu Zamawiający będzie przekazywał informacje poufne, nie zostaną one zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego. Informacje poufne zostaną przekazane Wykonawcy w jeden z następujących sposobów:
1) Osobiście w siedzibie Zamawiającego po uprzednim wyznaczeniu przez Zamawiającego konkretnego miejsca, daty i godziny odbioru.
2) Przez posłańca na adres wskazany przez Wykonawcę.
|
IV 4 4 data |
2020-09-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|