GuidZP400 |
2fa2ff36-723d-4a4c-9bcd-294caeccb291
|
Biuletyn |
590344-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie
|
Regon |
27577700000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Krakowskie Przedmieście
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-068
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 22 32 00 248
|
Zamawiajacy fax |
+48 22 32 00 234
|
Zamawiajacy email |
marek.mossakowski@asp.waw.pl
|
Adres strony url |
www.asp.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przedmiot zamówienia jest finansowany w ramach projektu pn. "Akademia Otwarta - przebudowa i renowacja Pałacu Czapskich Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie na potrzeby działalności kulturalnej i edukacji artystycznej” w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, VIII Oś priorytetowa – Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury. Numer projektu: POIS.08.01.00-00-1027/17
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Publiczna akademicka szkoła wyższa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.asp.waw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.asp.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Główna, 00-068 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 5
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż systemu elektroakustycznego w salach Pałacu Czapskich Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie
|
Numer referencyjny |
ZP – 4/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu elektroakustycznego (nagłośnienia) w salach Pałacu Czapskich Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. dostawę systemu elektroakustycznego;
2. strojenie systemu, pomiary akustyczne oraz analizę optymalizacji zainstalowanego systemu;
3. szkolenie w zakresie obsługi systemu.
|
Cpv glowny przedmiot |
32342400-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-18T00:00:00+01:00
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 250.000,00 PLN
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto każde, polegające na dostawie i montażu urządzeń systemu elektroakustycznego(nagłośnienia) dla obiektów kultury takich jak: teatry muzyczne, teatry, opery, filharmonie, sale koncertowe, domy kultury itp.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Dla wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 ustawy, określonych przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – nw. dokumenty składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie; W przypadku innego podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega, nw. dokumenty Wykonawca składa w odniesieniu do każdego z tych podmiotów): 1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej lub sytuacji finansowej Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. wykazu dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedstawienia potwierdzenia, że parametry akustyczne proponowanego systemu w zakresie sali wystawowo – konferencyjnej nr 1.15 są zgodne z podanymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wymaganiami tj. wyniki obliczeń wymaganych parametrów, w postaci wykresu oraz mapy – które należy przedstawić w postaci wydrukowanej oraz elektronicznej w spakowanym modelu EASE z zainstalowanymi urządzeniami głośnikowymi prezentowanymi w ofercie. Zamawiający udostępnia model symulacyjny sali wystawowo – konferencyjnej nr 1.15 wykonany w otwartym programie symulacyjnym EASE 4.4 z oznaczonymi miejscami montażu urządzeń głośnikowych (który jest elementem dokumentacji projektowej). Wymagania systemu:
- SPL direct, dla 95% powierzchni odsłuchowej: ≥ 95 dB (Z); odchylenie standardowe: < 2,6 dB
- STIPa (M) + N (MASK): ˃ 0,6 na każdym miejscu; N – NC 65
Wyniki są zaokrąglane do pełnych liczb, w przypadku SPL i do drugiego miejsca po przecinku w przypadku STI. Zasady zaokrąglania – matematyczne.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający ustala wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1. pieniądzu;
2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3. gwarancjach bankowych;
4. gwarancjach ubezpieczeniowych;
5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy83 1240 6247 1111 0000 4974 1652 z dopiskiem „Przetarg nieograniczony ZP-4/2020".
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres, charakter zmian oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone we Wzorze Umowy (par. 11), stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2020-10-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|