Dostawa do Kancelarii Senatu komputerów przenośnych.

Data publikacji 2020-10-01
Data zakończenia 2020-10-09 00:00:00
Instytucja Kancelaria Senatu
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 592160-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Kancelarii Senatu 60 sztuk komputerów przenośnych, zwanych dalej „komputerami”, zgodnych ze specyfikacją techniczną zawartą w pkt 1.2. opisu przedmiotu zamówienia i wymaganiami jakościowymi określonymi w pkt 1.3. opisu przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 17fe1599-46da-4723-a211-c1a6536ed28f
Biuletyn 592160-N-2020
Zamawiajacy nazwa Kancelaria Senatu
Regon 00139380011000
Zamawiajacy adres ulica Wiejska
Zamawiajacy adres numer domu 6/8
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-902
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48226949035
Zamawiajacy fax +48226949213
Zamawiajacy email bpko@senat.gov.pl
Adres strony url www.senat.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Kancelaria Senatu
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.senat.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.senat.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę można złożyć osobiście lub za pośrednictwem posłańca w punkcie podawczym Kancelarii Senatu, mieszczącym się w budynku „N” Kancelarii Sejmu, przy al. Na Skarpie 16, w Warszawie, od strony Parku Kultury im. Rydza Śmigłego, w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00–16:00, tel.: 22 694 95 77 lub za pośrednictwem operatora pocztowego na adres Kancelaria Senatu, Biuro Prawne, Kadr i Organizacji ul. Wiejska 6/8, 00-902 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa do Kancelarii Senatu komputerów przenośnych.
Numer referencyjny BPKO.SZP.350.16.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Kancelarii Senatu 60 sztuk komputerów przenośnych, zwanych dalej „komputerami”, zgodnych ze specyfikacją techniczną zawartą w pkt 1.2. opisu przedmiotu zamówienia i wymaganiami jakościowymi określonymi w pkt 1.3. opisu przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Informacje na temat katalogow Realizacja przedmiotu zamówienia do 6 tygodni od dnia podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje co najmniej 3 dostawy komputerów przenośnych o łącznej wartości nie mniejszej niż 240 000,00 zł brutto.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w ppkt III.1.3. ogłoszenia, musi spełnić co najmniej jeden wykonawca.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia, w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia: 1) wykazu co najmniej 3 wykonanych lub wykonywanych dostaw, o których mowa w ppkt 7.1.2. SIWZ, w którym wykonawca poda przedmiot zamówienia, wartość, daty wykonania lub wykonywania dostawy i podmioty, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane – sporządzonego według wzoru – załącznik nr 3 do SIWZ wraz z załączonymi dowodami określającymi, czy wykazane dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami potwierdzającymi, czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, są: – referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane. W przypadku świadczeń wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert; – oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa wyżej. Przez jedno zamówienie zamawiający rozumie wykonaną lub wykonywaną jedną umowę. W przypadku dostawy w trakcie trwania wykonawca musi wykazać, że zrealizował już dostawę w wymienionym zakresie i na kwotę nie niższą niż wymagana przez zamawiającego.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia, w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia: - certyfikatu ISO 9001 lub równoważnego wraz z tłumaczeniem; - deklaracji zgodności CE dla zaoferowanego komputera lub oświadczenia producenta komputera o zgodności z CE wraz z tłumaczeniem.
Inne dokumenty niewymienione Oferta powinna zawierać: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Formularz danych szczegółowych oferty określający cechy oferowanego komputera – do wypełnienia załącznik do formularza oferty; 3. Oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3. ogłoszenia; 4. Pełnomocnictwo – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza, w przypadku podpisania oferty przez osobę lub osoby, których uprawnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych; 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia, do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (podpisane przez wszystkich wykonawców) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 6. Wyjaśnienie wykonawcy dotyczące zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, jako stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa wraz z uzasadnieniem ich zastrzeżenia – jeżeli dotyczy; 7. W przypadku polegania przez wykonawcę na zdolności technicznej lub zawodowej innych podmiotów – np. zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-10-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem danych osobowych zawartych w ofertach złożonych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego jest Kancelaria Senatu, ul. Wiejska 6/8, 00-902 Warszawa, bpko@senat.gov.pl; 2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Kancelarii Senatu: iodo@senat.gov.pl, ul. Wiejska 6/8, 00-902 Warszawa, tel. 22 694 94 44; 3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z zawartą umową i postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawa komputerów przenośnych do Kancelarii Senatu”, BPKO.SZP.350.16.2020, w prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przepisów ustawy Pzp; 4) dane osobowe będą udostępniane podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa; 5) podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy; 6) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Dane osobowe znajdujące się w zawartej umowie będą przechowywane przez okres 10 lat od podpisania umowy; 7) każdej osobie, której dane są przetwarzane przez zamawiającego przysługuje: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych; • na podstawie art. 17 RODO w zakresie wynikającym z przepisów – prawo do usunięcia swoich danych osobowych; • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych; • na podstawie art. 20 RODO prawo do przenoszenia danych, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie umowy w myśl art. 6 ust. 1 lit. b RODO; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO; 8) w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 9) Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie publiczne jest zobowiązany do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO.

Criterion

Kryteria Obsługa przez zaoferowany procesor 8 lub więcej wątków (O)
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Wysokość poniżej 20 mm (H)
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia (C)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Waga poniżej 2 kg (W)
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)