Dostawa zestawów komputerowych i komputerów przenośnych w ramach projektu „Poprawa jakości i dostępności do świadczeń zdrowotnych poprzez modernizację i doposażenie Szpitala Powiatowego w Zawierciu” – 2 pakiety

Data publikacji 2020-10-01
Data zakończenia 2020-10-09 00:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy w Zawierciu
Miejscowość Zawiercie
Województwo śląskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591927-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych, komputerów przenośnych oraz drukarek w ramach projektu „Poprawa jakości i dostępności do świadczeń zdrowotnych poprzez modernizację i doposażenie Szpitala Powiatowego w Zawierciu” – 2 pakiety, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ – formularzem asortymentowo-cenowym. Projekt jest dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego oś priorytetowa: X. Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna dla działania: 10.1. Infrastruktura ochrony zdrowia. Pakiet nr 1 – Zestawy komputerowe; Pakiet nr 2 – Komputery przenośne.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 63995aaa-ab7b-426c-8739-6e64b1e43ae1
Biuletyn 591927-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Powiatowy w Zawierciu
Regon 27627111000000
Zamawiajacy adres ulica Miodowa
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Zawiercie
Zamawiajacy kod pocztowy 42-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 326 740 361
Zamawiajacy fax 326 721 532
Zamawiajacy email zampub@szpitalzawiercie.pl
Adres strony url www.szpitalzawiercie.pl
Adres strony internetowej www.szpitalzawiercie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu "Poprawa jakości i dostępności do świadczeń zdrowotnych poprzez modernizację i doposażenie Szpitala Powiatowego w Zawierciu” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla osi priorytetowej: X. Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna dla działania: 10.1. Infrastruktura ochrony zdrowia
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalzawiercie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalzawiercie.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Powiatowy w Zawierciu, 42 - 400 Zawiercie, ul. Midowa 14, Kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa zestawów komputerowych i komputerów przenośnych w ramach projektu „Poprawa jakości i dostępności do świadczeń zdrowotnych poprzez modernizację i doposażenie Szpitala Powiatowego w Zawierciu” – 2 pakiety
Numer referencyjny DZP/PN/41/2/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych, komputerów przenośnych oraz drukarek w ramach projektu „Poprawa jakości i dostępności do świadczeń zdrowotnych poprzez modernizację i doposażenie Szpitala Powiatowego w Zawierciu” – 2 pakiety, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ – formularzem asortymentowo-cenowym. Projekt jest dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego oś priorytetowa: X. Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna dla działania: 10.1. Infrastruktura ochrony zdrowia. Pakiet nr 1 – Zestawy komputerowe; Pakiet nr 2 – Komputery przenośne.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 28
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie - załącznik nr 3 i 4 do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) wydruk potwierdzający wynik testu procesora – dotyczy pakietu nr 1 i 2; b) dokumentów potwierdzających, że zaoferowany sprzęt posiada certyfikat ISO 9001 lub równoważny dla producenta sprzętu – dotyczy pakietu nr 1 i 2; c) dokumentów potwierdzających, że zaoferowany sprzęt posiada deklarację zgodności CE lub rów-noważny – dotyczy pakietu nr 1 i 2; d) karty katalogowe oferowanego sprzętu w celu potwierdzenia spełnienia parametrów technicznych – dotyczy pakietu nr 1 i 2.
Inne dokumenty niewymienione Zawartość oferty - zgodnie z cz. XIV SIWZ. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty dotyczące Wykonawcy z uwzględnieniem zasad wskazanych w części VII SIWZ.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Zgodnie z cz. X, XIII i XIV SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień umowy może być dokonana przez strony zgodnie z zapisami art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późń. zm.) oraz w przypadku: a) zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego lub inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane np. przez tzw. „siłę wyższą”. We wskazanym przypadku Strony obowiązane są wzajemnie się poinformować o zaistniałych okolicznościach wraz z ich szczegółowym opisaniem. W przypadku ustalenia, iż zaistniały przesłanki umożliwiające dokonanie zmiany terminu, Zamawiający przygotuje stosowny aneks do umowy; b) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu, przedmiotu zamówienia lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę Przedmiotu dostawy bądź jego elementów oraz gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest poinformować Zamawiającego, w terminie obowiązywania umowy, o zaistniałej sytuacji wraz ze szczegółowym opisem zaistniałej zmiany i wynikających stąd konsekwencji, przedstawiając jednocześnie stosowne oświadczenie producenta. W przypadku ustalenia, iż zaistniały przesłanki umożliwiające dokonanie tej zmiany, Strony wprowadzą zmiany terminu w formie aneksu do umowy. Zmiana postanowień umowy może być dokonana przez strony w formie pisemnej w drodze aneksu do umowy pod rygorem nieważności, z wyjątkiem § 6 ust. 6 umowy.
IV 4 4 data 2020-10-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 – Zestawy komputerowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Zestawy komputerowe zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ – formularzem asortymentowo-cenowym
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 – Komputery przenośne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Komputery przenośne zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ – formularzem asortymentowo-cenowym
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres udzielonej gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)