Dostawa wyrobów medycznych

Data publikacji 2020-10-01
Data zakończenia 2020-10-09 00:00:00
Instytucja Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591477-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych, których szczegółowy opis, asortyment i ilości zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 68e8f637-9472-4541-b839-e00e640797ed
Biuletyn 591477-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Regon 29420800000000
Zamawiajacy adres ulica Polanki
Zamawiajacy adres numer domu 119
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-308
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 552 50 81
Zamawiajacy fax 58 552 47 41
Zamawiajacy email zamowienia@szpitalpolanki.pl
Adres strony url www.szpitalpolanki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Poprawa dostępności do wysokiej jakości specjalistycznych usług zdrowotnych celem leczenia chorób cywilizacyjnych dla mieszkańców Pomorza poprzez rozbudowę Szpitala Św. Wojciecha w Gdańsku”, realizowanego w ramach Osi Priorytetowej 07. Zdrowie Działania 07.01. Zasoby ochrony zdrowia Poddziałania 07.01.02 Zasoby ochrony zdrowia.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Sp. z o.o.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://szpitalpolanki.ezamawiajacy.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://szpitalpolanki.ezamawiajacy.pl/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://szpitalpolanki.ezamawiajacy.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Dopuszcza się składanie ofert, dokumentów lub oświadczeń w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Ofertę sporządza się w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności
Komunikacja elektroniczna wymaga Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku Sp. z o.o., ul. Polanki 119, 80-308 Gdańsk, budynek administracji Szpitala nr 2 pok. nr 49 sekretariat (czynne w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 14:35)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyrobów medycznych
Numer referencyjny SZP/ZPZ/347/2020/KP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych, których szczegółowy opis, asortyment i ilości zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie zakupowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ).
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie stawia warunków, więc złożenie oświadczenia nie jest wymagane.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie: 1) szczegółowego opisu oferowanego przedmiotu zamówienia lub katalogu lub folderu potwierdzającego, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, zawierającego nazwę producenta, nazwę produktu i nr katalogowy tak, by możliwa była jego identyfikacja. Poszczególne wymagane przez Zamawiającego parametry i funkcje Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić zaznaczeniem w szczegółowym opisie oferowanego sprzętu, katalogu lub folderze, 2) aktualnego na dzień złożenia, oświadczenia, że zaoferowane wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej na zasadach określonych w ustawie o wyrobach medycznych.
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wg. wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić brak podstaw wykluczenia w postępowaniu zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie zakupowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ). 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie: 1) szczegółowego opisu oferowanego przedmiotu zamówienia lub katalogu lub folderu potwierdzającego, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, zawierającego nazwę producenta, nazwę produktu i nr katalogowy tak, by możliwa była jego identyfikacja. Poszczególne wymagane przez Zamawiającego parametry i funkcje Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić zaznaczeniem w szczegółowym opisie oferowanego sprzętu, katalogu lub folderze, 2) aktualnego na dzień złożenia, oświadczenia, że zaoferowane wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej na zasadach określonych w ustawie o wyrobach medycznych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszcza się możliwość zmian umowy w niżej wymienionym zakresie i sytuacjach, tj. w przypadku / sytuacji: 1) zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT. W przypadku wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie stawka podatku VAT oraz wartość podatku VAT, cena netto nie ulegnie zmianie, 2) co do wysokości ceny w przypadku, gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego tj. w przypadku obniżenia ceny bez równoczesnej zmiany zakresu Przedmiotu Umowy, 3) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa, 4) zmiany terminu wykonania zamówienia (skrócenie/wydłużenie) lub terminów płatności, spowodowanej wstrzymaniem/przerwaniem wykonania umowy z przyczyn niezależnych od Stron, będących następstwem zaistnienia siły wyższej.
IV 4 4 data 2020-10-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:45
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 2) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 3) Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 4) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. 5) Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 6) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu. 7) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 9) Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 10) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 11) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 12) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Maseczka ochronna chirurgiczna 3-warstwowa z gumką
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zamówienie zostało podzielone na 2 części, które zostały wyodrębnione w Formularzu asortymentowo- cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Fartuch ochronny jednorazowy niejałowy rozmiar L
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zamówienie zostało podzielone na 2 części, które zostały wyodrębnione w Formularzu asortymentowo- cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)