GuidZP400 |
77ba820f-e2a7-460d-a3c7-59762f0bb445
|
Biuletyn |
593814-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie
|
Regon |
11019690800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ceramiczna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Chełm
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
22-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
082 5623247, 5623254
|
Zamawiajacy fax |
825 623 247
|
Zamawiajacy email |
przetarg@szpital.chelm.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.chelm.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Poprawa efektywności działalności wojewódzkich podmiotów leczniczych w obszarach potrzeb zdrowotnych mieszkańców województwa lubelskiego poprzez niezbędne, z punktu widzenia udzielania świadczeń zdrowotnych, prace remontowo - budowlane, w tym zakresie dostosowania infrastruktury do potrzeb osób starszych i niepełnosprawnych, a także wyposażenia w sprzęt medyczny, nr RPLU.13.01.00-06-0097/17 w ramach Osi Priorytetowej 13 INFRASTRUKTURA SPOŁECZNA, Działanie 13.1 Infrastruktura ochrony zdrowia Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.chelm.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spwss_chelm.ebip.lublin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Ceramiczna 1 22-100 Chełm Polska, kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa aparatury medycznej
|
Numer referencyjny |
ZP 3311/44/2020
|
Czy dialog techniczny |
1
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa aparatury medycznej dla Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego,
z podziałem na 4 części/zadania, jako powtórzenie zadania unieważnionego w postępowaniu znak ZP 3311/32/2020. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa odpowiednio Wykaz parametrów technicznych stanowiący załącznik nr 5 oraz wzór umowy załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Postępowanie poprzedzone było dialogiem technicznym.
Przedmiot zamówienia wg CPV:
33 10 00 00 Urządzenia medyczne
33 15 74 00 Medyczna aparatura oddechowa
33 18 21 00 Defibrylatory
33 12 32 10 Urządzenia do monitorowania czynności serca
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie okresla
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie okresla
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zamawiający nie okresla
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 5 pkt 1) SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 5 pkt 1), zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
foldery, katalogi, ulotki i inne materiały informacyjne dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty Wykonawca dołącza:
1) formularz ofertowo-cenowy – załącznik nr 1;
2) wykaz parametrów technicznych (z potwierdzeniem wymagań) – załącznik nr 5;
3) oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI ust. 1 – załącznik nr 2;
4) pełnomocnictwo, w przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
- Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru,
z wyjątkiem sytuacji przewidzianych w niniejszej umowie oraz za wyjątkiem innych przypadków przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
- W trakcie obowiązywania umowy, w przypadku zakończenia produkcji sprzętu będącego przedmiotem umowy lub jego modyfikacji, na umotywowany wniosek Sprzedającego, Kupujący dopuszcza możliwość zmiany na inny o tych samych bądź lepszych parametrach, po cenie jednostkowej nie wyższej niż określona w niniejszej umowie. Zmiana sprzętu może nastąpić po uprzedniej, pisemnej akceptacji Kupującego.
- Dopuszczalna jest zmiana terminu dostawy w stosunku do terminu wymienionego w § 5 ust. 1, jeśli zajdzie tak konieczność i zmiana taka nie będzie naruszać interesu Kupującego.
- Niezależnie od przypadków wyżej wymienionych zmiana umowy jest dopuszczalna również w przypadkach i na zasadach, o których mowa w art. 144 ust. 1-1e ustawy PZP.
|
IV 4 4 data |
2020-10-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 1 - Respirator do wentylacji mechanicznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33157400-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
4 sztuki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 2 - Kardiomonitory
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33123210-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
3 sztuki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
zadanie 3 pulsoksymetr
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
pulsoksymetr 1 sztuka
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
zadanie 4 Defibrylator
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33182100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
defibrylator 1 sztuka
|
| |