| GuidZP400 |
a5b4a39f-8cc2-46a7-bc0f-036acc6dea5e
|
| Biuletyn |
608744-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek
|
| Regon |
91086691000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zielony Rynek
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
11/13
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Włocławek
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
87-800
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
(54) 414 40 00
|
| Zamawiajacy fax |
(54) 414 42 57
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@um.wloclawek.pl
|
| Adres strony url |
www.wloclawek.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.um.wlocl.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Biuro Obsługi Mieszkanców - stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej Prezydenta Miasta Włocławek, Urząd Miata Włocławek, Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji do obsługi Urzędu Miasta z podziałem na 7 zadań
|
| Numer referencyjny |
BZP.271.59.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
7
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji do obsługi Urzędu Miasta, z możliwością składania ofert częściowych na 7 zadań (części).
Realizując przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu w ramach poszczególnych zadań:
Zadanie nr 1 – Dostawa komputerów na potrzeby MZON
Komputer przenośny typu A – 5 szt.
Zadanie nr 2 – Dostawa komputerów AiO
Komputer AiO typu A – 38 szt.
Zadanie nr 3 – Dostawa komputerów przenośnych
Komputer przenośny typu B – 8 szt.
Zadanie nr 4 – Dostawa skanerów
Skaner typu A – 15 szt.
Zadanie nr 5 – Dostawa przełączników zarządzalnych
Przełącznik typu A – 4 szt.
Zadanie nr 6 – Dostawa serwera
Serwer typu A – 1 szt.
Zadanie nr 7 – Dostawa autoloadera
Autoloader typu A – 1 szt.
Ustalenia dodatkowe:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne zawarte są w opisie przedmiotu oferty Wykonawcy, stanowiącym załącznik nr 1 do formularza ofertowego.
2. Wszystkie parametry podane w załączniku nr 1 do formularza ofertowego należy traktować jako minimalne, chyba że sprecyzowano to inaczej. Zamawiający dopuszcza dostawę sprzętu i oprogramowania o wyż-szych parametrach technicznych.
3. Wykonawca zobowiązany jest zdobyć wszystkie informacje potrzebne do przygotowania oferty i podpisania umowy.
4. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy.
5. Zamawiający zastrzega, że w przypadku awarii komputera lub dysku twardego w okresie gwarancji, dysk twardy pozostaje u Zamawiającego.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, dostarczenia Zamawiającemu w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzonych testów wydajnościowych, oprogramowania testującego, komputera do testu oraz dokładnego opisu metodyki przeprowadzonego testu wraz z wynikami, przed podpisaniem umowy, w terminie 3 dni od wezwania.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
10
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferty wraz z załącznikami 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w przypadkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ
|
| IV 6 1 sposob udostepniania |
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust. 3 ustawy PZP oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa
|
| IV 6 1 srodki ochrony |
Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa zostały przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie zgodnie z uchwała SN z dnia 20 października 2005 roku(sygn. III CZP 74/05) ich odtajnieniem. Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy PZP, a złożone przez niego wyjaśnienia lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa
|
| IV 4 4 data |
2020-11-18T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:45
|
| IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa komputerów na potrzeby MZON
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
10
|
| Zalacznik krotki opis |
Komputer przenośny typu A – 5 szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa komputerów AiO
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
10
|
| Zalacznik krotki opis |
Komputer AiO typu A – 38 szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa komputerów przenośnych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
10
|
| Zalacznik krotki opis |
Komputer przenośny typu B – 8 szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa skanerów
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30216110-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
10
|
| Zalacznik krotki opis |
Skaner typu A – 15 szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa przełączników zarządzalnych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31214100-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
10
|
| Zalacznik krotki opis |
Przełącznik typu A – 4 szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa serwera
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48822000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
10
|
| Zalacznik krotki opis |
Serwer typu A – 1 szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa autoloadera
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30233160-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
10
|
| Zalacznik krotki opis |
Autoloader typu A – 1 szt.
|
| | |