1. Przedmiotem zamówienia są „Sukcesywne dostawy tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.”
2. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA oraz sposób jego realizacji określony został w załącznikach nr 3 oraz 4 do SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymienione niżej wymagania:
- powinien pochodzić z bieżącej produkcji ( rok produkcji IV kwartał 2020 r. oraz rok 2021),
- powinien być wykonany w całości z fabrycznie nowych podzespołów,
- nie może mieć śladów poprzedniego używania, uszkodzenia,
- musi posiadać oryginalne opakowania z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy)
- musi zawierać oryginalne znaki firmowe producenta, nienaruszalne cechy opakowania oryginalnego, pierwotnego, dostarczane do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, musi posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy, w przypadku dostawy produktów równoważnych (zamienników) wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnego materiału eksploatacyjnego, którego dotyczy zamiennik (produkt równoważny)
- musi być w pełni kompatybilny z urządzeniami Zamawiającego , tj. producentów HP, Lexmark, OKI, Brother, Canon, Samsung, Xerox, Develop, Kyocera, Panasonic, Sharp, Oce, Konica, Minolta, Ta Triumph, Toshiba
UWAGA:
1. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń dopuszcza się stosowania materiałów i urządzeń równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami
i urządzenia.
2.W sytuacji, jeśli Zamawiający wskazuje w dokumentacji postępowania znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - to Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych.
3. Ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź w załącznikach do niej, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty, certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne
|
| GuidZP400 |
0a651aa6-046c-4016-be66-9e562eceef9b
|
| Biuletyn |
608503-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Powiat Zielonogórski
|
| Regon |
97077014900000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Podgórna
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Zielona Góra
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
65-057
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
| Zamawiajacy telefon |
684 527 575
|
| Zamawiajacy fax |
684 527 500
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@powiat-zielonogorski.pl
|
| Adres strony url |
www.bip-powiat-zielonogorski.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.powiat-zielonogorski.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę sporząda się pod rygorem nieważności, w postaci papierowej i opatruje własnoręcznym podpisem oraz składa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - prawo Pocztowe (dz.U. z 2018 r. poz. 2188 z późn. zm), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.Uwaga W związku z wprowadzonymi ograniczeniami w zakresie pracy urzędu w zwiazku z pandemia COVID-19, w przypadku osobistego składania oferty, Wykonawca przed pojawieniem się w urzędzie zobowiązny jest telefonicznie powiadomić Zamawiajacego o chęci złożenia ofert. ( zgodnie z Rozdziałem XI SIWZ)
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zielona Góra, ul. Podgórna 5
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r
|
| Numer referencyjny |
OR.273.10.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Oferty lub wnioski |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są „Sukcesywne dostawy tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.”
2. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA oraz sposób jego realizacji określony został w załącznikach nr 3 oraz 4 do SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymienione niżej wymagania:
- powinien pochodzić z bieżącej produkcji ( rok produkcji IV kwartał 2020 r. oraz rok 2021),
- powinien być wykonany w całości z fabrycznie nowych podzespołów,
- nie może mieć śladów poprzedniego używania, uszkodzenia,
- musi posiadać oryginalne opakowania z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy)
- musi zawierać oryginalne znaki firmowe producenta, nienaruszalne cechy opakowania oryginalnego, pierwotnego, dostarczane do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, musi posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy, w przypadku dostawy produktów równoważnych (zamienników) wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnego materiału eksploatacyjnego, którego dotyczy zamiennik (produkt równoważny)
- musi być w pełni kompatybilny z urządzeniami Zamawiającego , tj. producentów HP, Lexmark, OKI, Brother, Canon, Samsung, Xerox, Develop, Kyocera, Panasonic, Sharp, Oce, Konica, Minolta, Ta Triumph, Toshiba
UWAGA:
1. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń dopuszcza się stosowania materiałów i urządzeń równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami
i urządzenia.
2.W sytuacji, jeśli Zamawiający wskazuje w dokumentacji postępowania znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - to Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych.
3. Ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź w załącznikach do niej, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty, certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne
|
| Cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww.zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający wymaga złożenia aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), chyba, że Zamawiający będzie posiadał dokumenty dotyczące Wykonawcy lub będzie mógł je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych; - składany na wezwanie Zamawiającego– do złożenia tego dokumentu zostanie zobligowany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona.
Uwaga:
Uwzględniając zapisy art. 26 ust.6 ustawy Pzp dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych. Wykonawca powinien wskazać Zamawiającemu w pkt 14 „Formularza oferty” adresy ogólnie dostępnych i elektronicznie prowadzonych baz z których Zamawiający bezpłatnie będzie mógł pozyskać określone dokumenty potwierdzające sytuację podmiotową Wykonawcy.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie określał warunków udziału w postępowaniu.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu wstępnego potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zgodnie z zał. nr 2A do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2. Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art 86 ust 5Pzp) w celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania składa oświadczenie zgodnie z zał. nr 2B do SIWZ.W przypadku wspólnego ubiegania sie o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Ponadto do oferty należy dołączyć: Formularz ofertowy ( zał. nr 1 do SIWZ), Formularz cenowo-techniczny 9 zał. nr 4 do SIWZ), dowód wniesienia wadium, pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) wniesionym przed upływem terminu składania ofert.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Istotne dla Stron postanowienia umowy zostały zawarte w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-19T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Z uwagi na brak miejsca w ogłoszeniu zamawiający informuje, że nie będzie wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|