| GuidZP400 |
d7e2e8d9-46db-4a83-9e88-c792ceda8c37
|
| Biuletyn |
608271-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Nr 4 im. Ziemi Dobrzyńskiej
|
| Regon |
76788800000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Nadróż
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Rypin
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
87-500
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
54 270 31 12,
|
| Zamawiajacy fax |
54 270 31 12
|
| Zamawiajacy email |
sekretariat@zs4nadroz.pl,
|
| Adres strony url |
www.zs4nadroz.pl
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zs4nadroz.pl
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Tak pisemnie - Zespół Szkół nr 4 im. Ziemi Dobrzyńskiej w Nadrożu, Nadróż 1 , 87-515 Rogowo
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkół nr 4 im. Ziemi Dobrzyńskiej w Nadrożu
|
| Numer referencyjny |
ZS4.ZP.341.2.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych wymienionych i opisanych w formularzach cenowych stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ (1A, 1J) do Zespołu Szkół nr 4 im. Ziemi Dobrzyńskiej w Nadrożu.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w wyżej wymienionym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w wyżej wymienionym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 3 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) Wykonawca (bez wezwania Zamawiającego), w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia powyższe oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1) zmiana stosunków umowy będzie miała charakter nadzwyczajny, obiektywny, niezależny od Stron (np.: różnego rodzaju klęski żywiołowe, strajk generalny);
2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mające bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia jednej lub obu Stron.
3) Zaniechanie wydawania posiłków przez Zamawiającego.
Zmiany i uzupełnienie wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-25T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 5 okres |
30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Mięso i wyroby wędliniarskie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówieniem są sukcesywne dostawy mięsa i wyrobów wędliniarskich wymienionych i opisanych w formularzu cenowym nr 1.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Drób
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówieniem są sukcesywne dostawy drobiu wymienionych i opisanych w formularzu cenowym nr 2.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Warzywa i owoce
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówieniem są sukcesywne dostawy warzyw i owoców wymienionych i opisanych w formularzu cenowym nr 3.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Ziemniaki
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówieniem są sukcesywne dostawy ziemniaków wymienionych i opisanych w formularzu cenowym nr 4.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Nabiał
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówieniem są sukcesywne dostawy nabiału wymienionego opisanego w formularzu cenowym nr 5.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Różne artykuły spożywcze
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówieniem są sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych wymienionych i opisanych w formularzu cenowym nr 6.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Mrożonki
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówieniem są sukcesywne dostawy mrożonek wymienionych i opisanych w formularzu cenowym nr 7.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Ryby
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówieniem są sukcesywne dostawy ryb wymienionych i opisanych w formularzu cenowym nr 8.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
Pieczywo
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówieniem są sukcesywne dostawy pieczywa wymienionego i opisanego w formularzu cenowym nr 9.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
Jaja
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówieniem są sukcesywne dostawy jaj wymienionych i opisanych w formularzu cenowym nr 10.
|
| | |