| GuidZP400 |
c4450b21-e9ef-48ec-8640-58cf32953824
|
| Biuletyn |
607712-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasto Częstochowa
|
| Regon |
15139900200000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Śląska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
11/13
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Częstochowa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
42-217
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
+48343707100
|
| Zamawiajacy fax |
+48343707170
|
| Zamawiajacy email |
przetargiuzp@czestochowa.um.gov.pl
|
| Adres strony url |
www.czestochowa.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Nazwa projektu programu |
Zapewnienie dostępności oraz ciągłości działania Kompleksowego Systemu Zarządzania Oświatą w Mieście Częstochowa wdrożonego przez firmę Vulcan
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
bip.czestochowa.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.czestochowa.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą, kurierem, osobiście
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Częstochowy Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji ul. Śląska 11/13 42-217 Częstochowa
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zapewnienie dostępności oraz ciągłości działania Kompleksowego Systemu Zarządzania Oświatą w Mieście Częstochowa wdrożonego przez firmę Vulcan
|
| Numer referencyjny |
Ed.271.4.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
Zapewnienie dostępności oraz ciągłości działania Kompleksowego Systemu Zarządzania Oświatą w Mieście Częstochowa wdrożonego przez firmę Vulcan poprzez:
Zadanie I - Zapewnienie prawa do korzystania z oprogramowania z oprogramowania Sigma w roku 2021 w Urzędzie Miasta Częstochowy
Zadanie II - Zapewnienie prawa do korzystania z oprogramowania Nabór – wspomaganie elektronicznej rekrutacji do przedszkoli, szkół podstawowych oraz szkół ponadpodstawowych w roku 2021
Zadanie III - Zapewnienie prawa do korzystania z oprogramowania Jednorazowy dodatek uzupełniający (Artykuł 30) w roku 2021 w Urzędzie Miasta Częstochowy
Zadanie IV – Zapewnienie prawa do korzystania z oprogramowania Dotacja podręcznikowa, wspomagającego proces otrzymywania i rozliczania dotacji celowej na wyposażenie szkół w podręczniki, materiały edukacyjne i materiały ćwiczeniowe w roku 2021
Zadanie V - Zapewnienie prawa do korzystania z oprogramowania Centralny VAT w podległych jednostkach oświatowych i JST w roku 2021
Zadanie VI – Zapewnienie prawa do korzystania z oprogramowania umożliwiającego obsługę kadrową w Biurze Finansów Oświaty w Częstochowie w roku 2021
Zadanie VII - Zapewnienie prawa do korzystania z oprogramowania umożliwiającego obsługę finansowo-księgową w Biurze Finansów Oświaty w Częstochowie oraz 24 szkołach i placówkach oświatowych w roku 2021
Zadanie VIII - Zapewnienie prawa do korzystania z oprogramowania umożliwiającego obsługę płacową w Biurze Finansów Oświaty w Częstochowie oraz 24 szkołach i placówkach oświatowych w roku 2021
lub dostarczenie rozwiązania równoważnego.
|
| Cpv glowny przedmiot |
72260000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Spełnianie warunku określonego w art. 22 ust. 1b pkt 2) ustawy, dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych).
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Posiadanie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, następujących usług:
a) co najmniej jednej usługi o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 PLN brutto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych), polegającej na świadczeniu przez okres co najmniej 9 miesięcy udostępnienia oraz utrzymania aplikacji umożliwiającej proces planowania i zatwierdzania organizacji oraz zarządzania budżetem w szkołach i placówkach oświatowych;
b) co najmniej jednej usługi o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 PLN brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), polegającej na świadczeniu przez okres co najmniej 6 miesięcy udostępnienia oraz utrzymania aplikacji wspomagającej proces rekrutacji do przedszkoli, szkół podstawowych oraz szkół ponadpodstawowych;
c) co najmniej jednej usługi polegającej na świadczeniu przez okres co najmniej 9 miesięcy udostępnienia oraz utrzymania aplikacji do obsługi jednorazowego dodatku uzupełniającego wynikającego z zapisów w art. 30a Karty Nauczyciela;
d) co najmniej jednej usługi polegającej na świadczeniu przez okres co najmniej 9 miesięcy udostępnienia oraz utrzymania aplikacji umożliwiającej realizację i rozliczenie zadania „Dotacja podręcznikowa”;
e) co najmniej jednej usługi polegającej na świadczeniu przez okres co najmniej 9 miesięcy udostępnienia oraz utrzymania aplikacji umożliwiającej obsługę centralizacji VAT wdrożonej w Urzędzie Miasta Częstochowy;
f) co najmniej jednej usługi polegającej na świadczeniu przez okres co najmniej 9 miesięcy udostępnienia oraz utrzymania aplikacji umożliwiającej obsługę kadrową w szkołach i placówkach oświatowych;
g) co najmniej jednej usługi polegającej na świadczeniu przez okres co najmniej 9 miesięcy udostępnienia oraz utrzymania aplikacji do obsługi finansowo-księgowej w szkołach i placówkach oświatowych,
h) co najmniej jednej usługi polegającej na świadczeniu przez okres co najmniej 9 miesięcy udostępnienia oraz utrzymania aplikacji umożliwiającej obsługę płacową w szkołach i placówkach oświatowych.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 4 do specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów.
Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
W przypadku dostarczenia rozwiązania równoważnego do druku OFERTA należy załączyć specyfikacje oferowanego oprogramowania jako potwierdzenie, że oferowane oprogramowanie odpowiada wymaganiom określonym w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji.
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wypełnione w zakresie wskazanym w punkcie 5 SIWZ:
2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego.
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
3) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.2. SIWZ, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT strony zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy regulującej wysokość podatku VAT oraz ceny brutto umowy.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-18T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:30
|
| IV 4 5 okres |
30
|