| GuidZP400 |
f161fcbc-f0bc-4636-bd46-d8f25d2ec6c8
|
| Biuletyn |
609414-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zarząd Powiatu Nowotarskiego
|
| Regon |
49189333900000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Bolesława Wstydliwego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Targ
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
34-400
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
18 26 61 300,
|
| Zamawiajacy fax |
18 26 61 344
|
| Zamawiajacy email |
przetarg@nowotarski.pl,
|
| Adres strony url |
www.nowotarski.pl/bip/przetargi/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.nowotarski.pl/bip/przetargi/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.nowotarski.pl/bip/przetargi/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Nowym Targu, ul. Bolesława Wstydliwego 14, 34-400 Nowy Targ
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa - Wykonanie i dostawa (sukcesywna) tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu.
|
| Numer referencyjny |
ZA.272.41.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy:
Wykonanie i dostawa (sukcesywna) tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu. Tablice powinny być wykonane zgodnie z:
• Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 110, z późn. zm.).;
• Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355 ze zm.);
• Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 717).
L.p. Rodzaje tablic Ilość
1. Tablice rejestracyjne samochodowe 10 000 kompletów
2. Tablice rejestracyjne do przyczepy 1 000 szt.
3. Tablice rejestracyjne motocyklowe 1 500 szt.
4. Tablice rejestracyjne motorowerowe 300szt.
• DOSTAWA ODBYWAĆ SIĘ BĘDZIE SUKCESYWNIE W OKRESIE TRWANIA UMOWY, PO WCZEŚNIEJSZYM PISEMNYM ZGŁOSZENIU ZAPOTRZEBOWANIA.
• Zamawiający w pisemnym zamówieniu określa wielkość dostaw.
• Wydanie towaru składającego się na poszczególną dostawę winno nastąpić w terminie 14 dni od doręczenia zamówienia Wykonawcy.
• Strony ustalają minimalną wielkość poszczególnych dostaw towaru na 300 szt.
• Wykonawca zobowiązany jest do wykonania na specjalne zamówienie pojedynczych kompletów tablic rejestracyjnych i wydania ich Odbiorcy przy najbliższym transporcie towaru.
|
| Cpv glowny przedmiot |
44423400-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Informacje na temat katalogow |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: sukcesywnie od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.
|
| Okreslenie warunkow |
Wykonawca winien wykazać, że posiada uprawnienia wynikające z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 110 ze późn. zm.) tj. wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzonego przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy w Wykonawców składających ofertę wspólną; Chyba, że Wykonawca wskaże dostępność tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych i Zamawiający może pobrać go samodzielnie z tej bazy danych. 2) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 4 do siwz. Wykonawca składa przedmiotowe oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz oferty; 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy); 3) Inne dokumenty wskazane w SIWZ.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2020-11-20T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
1. Projekt umowy stanowi załącznik nr 5 do siwz. 2. Zamawiający nie stosuje zagadnień, o których
mowa w art. 41 ust. 12-14 ustawy Pzp. 3. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia
należytego wykonania umowy. 4. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes
w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez
Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI ustawy
Pzp. 5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 20.11.2020 r. w Starostwie Powiatowym w Nowym Targu, ul.
Bolesława Wstydliwego 14, 34-400 Nowy Targ, godz. 11:30. Zamawiający informuje, że w związku z
ogłoszeniem na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu epidemii koronawirusa COVID-19, czynności
związane z otwarciem ofert, określone w art. 86 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych będą
odbywały się za pomocą przeprowadzenia transmisji online. Transmisja online będzie dostępna pod
linkiem: https://meet.nowotarski.pl/start/bsi-zh9-6qn Link będzie aktywny na 10 minut przed
otwarciem ofert. Przy dołączaniu prosimy o podawanie nazwy podmiotu jaki Państwo reprezentują.
|