| GuidZP400 |
9746ce03-ea49-4389-8970-07e310e5b05c
|
| Biuletyn |
607964-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
|
| Regon |
01132013000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Pawińskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
17/21
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
02-106
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
+48(47)7228362, +48(47)7228454,
|
| Zamawiajacy fax |
+48(22)8254979
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@zer.mswia.gov.pl,
|
| Adres strony url |
http://bip.zer.mswia.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
państwowa jednostka budżetowa
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/zer_mswia
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/zer_mswia
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041), osobiście, za pośrednictwem posłańca lub w postaci elektronicznej - za pośrednictwem Formularza składania oferty dostępnego na platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zer_mswia
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
w przypadku składania oferty w formie pisemnej: Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA, 02-106 Warszawa, ul. Pawińskiego 17/21, pok. nr 472 lub 462.
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup licencji na korzystanie z systemu informacji prawnej on-line dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA
|
| Numer referencyjny |
ZER-ZP-14/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup licencji na korzystanie z systemu informacji prawnej on-line dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA, zwanego dalej również „Systemem” lub „Oprogramowaniem”, z modułami dla 16 jednoczesnych użytkowników Systemu na okres 36 miesięcy. Zakres funkcjonalny Systemu z modułami na potrzeby Zamawiającego określony został w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Przez system informacji prawnej (wersja on-line) rozumie się gotowe narzędzie do przeglądania i weryfikacji aktów prawnych posiadające funkcjonalność zgodną z OPZ, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, działające on–line z wykorzystaniem powszechnie dostępnej przeglądarki internetowej, np. Mozilla Firefox, Google Chrome.
3. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia udzieli albo przekaże Zamawiającemu niewyłącznych, nieograniczonych terytorialnie licencji na korzystanie z Oprogramowania na okres 36 miesięcy od dnia protokolarnego odbioru dla 16 równocześnie działających użytkowników Zamawiającego w tym 5 równocześnie działających użytkowników komisji lekarskich, z zastrzeżeniem pkt 7 ppkt 10 OPZ.
4. Wykonawca zobowiązuje się udostępnić Zamawiającemu Oprogramowanie wolne od jakichkolwiek wad oraz roszczeń osób trzecich.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) w czasie realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał(li) osoby wykonujące czynności związane z przyjmowaniem zgłoszeń o awariach Systemu, o których mowa w pkt 23 ppkt 3 OPZ, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Wykonawca udokumentuje powyższy fakt poprzez złożenie dokumentów, o których mowa w pkt 24 ppkt 3-5 OPZ, na każde żądanie Zamawiającego.
6. Zamawiający nabywa prawo do korzystania z Systemu, o którym mowa w OPZ, przez okres 36 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę Protokołu odbioru bez zastrzeżeń, stanowiącego Załącznik nr 3 do Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
7. Wdrożenie Systemu nastąpi nie później niż w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy.
8. W ramach prac wdrożeniowych Wykonawca (w przypadku zaistniałej potrzeby określonej przez Zamawiającego) przeprowadzi instruktaż zdalnie lub w siedzibie Zamawiającego dla kilkunastu użytkowników i administratorów Zamawiającego w zakresie posługiwania się Systemem.
|
| Cpv glowny przedmiot |
72319000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
36
|
| Okres w dniach |
5
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, W tym zakresie zastosowanie ma art. 26 ust. 6 ustawy Pzp.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferty – sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, 2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Formularza oferty, 3. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Formularza oferty, 4. dokument stwierdzający prawo osoby/osób podpisującej(ych) ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie
przedmiotowego zamówienia publicznego, ale tylko wtedy, kiedy prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej –
pełnomocnictwo, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 5. potwierdzenie wniesienia wadium, 6. zobowiązanie (lub inny dokument) podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych
zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji tych podmiotów – jeżeli dotyczy, 7. oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13
lub art. 14 RODO, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 950,00 zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących
formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d)
gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, na zasadach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ i w art. 144 ustawy Pzp.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-20T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:05
|
| IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, zgodnie z art. 18a pkt 1 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020 z późn. zm.) odbywa się: 1.1. za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041) osobiście, za
pośrednictwem posłańca i/lub 1.2. przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344), czyli w sposób określony w dziale I, w rozdziale 2a ustawy Pzp za pomocą platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zer_mswia i formularza Wyślij wiadomość do zamawiającego. 2. Klauzula informacyjna RODO [zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 4 maja 2016 r., nr 119/1 z późn. zm.)] znajduje się w pkt 18 SIWZ.
|