Dostawa mebli biurowych wraz z montażem, foteli, krzeseł oraz szaf metalowych

Data publikacji 2020-11-13
Data zakończenia 2020-11-23 00:00:00
Instytucja Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie
Miejscowość Szczytno
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610141-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391410002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa mebli biurowych wraz z montażem, foteli, krzeseł oraz szaf metalowych - liczba zadań 4:
Zadanie nr 1 – meble biurowe wraz z montażem;
Zadanie nr 2 – fotele;
Zadanie nr 3 – krzesła;
Zadanie nr 4 – szafy metalowe aktowe.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 42e55c1b-44b9-4e3c-affc-4d559ecdad69
Biuletyn 610141-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie
Regon 51033874400000
Zamawiajacy adres ulica ul. marsz. Józefa Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 111
Zamawiajacy miejscowosc Szczytno
Zamawiajacy kod pocztowy 12-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 896 215 281
Zamawiajacy fax 896 215 354
Zamawiajacy email zzp@wspol.edu.pl
Adres strony url http://www.wspol.edu.pl/zamowienia
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny UCZELNIA PUBLICZNA
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.wspol.edu.pl/zamowienia
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny PISEMNIE
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 111, 12-100 Szczytno, Zespół ds. Zamówień Publicznych, budynek nr 18, pok. nr 1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli biurowych wraz z montażem, foteli, krzeseł oraz szaf metalowych
Numer referencyjny 22/DZiT/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa mebli biurowych wraz z montażem, foteli, krzeseł oraz szaf metalowych - liczba zadań 4: Zadanie nr 1 – meble biurowe wraz z montażem; Zadanie nr 2 – fotele; Zadanie nr 3 – krzesła; Zadanie nr 4 – szafy metalowe aktowe.
Cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 45
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: jest jednym z kryteriów oceny ofert i może wynieść maksymalnie 45 dni od daty podpisania umowy. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje dłuższy termin realizacji zamówienia niż 45 dni zostanie odrzucona, jako niezgodna z SIWZ i wymaganiami Zamawiającego.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, tj.: ZADANIE NR 2 a) kartę charakterystyki w języku polskim z parametrami technicznymi (wymiary, budowa itp.) i czytelnym zdjęciem oferowanego fotela w celu oceny zgodności z opisem przedmiotu zamówienia; ZADANIE NR 3 a) kartę charakterystyki w języku polskim z parametrami technicznymi (budowa krzesła, wymiary krzesła itp.) oferowanego krzesła oraz czytelne zdjęcie oferowanego krzesła w celu oceny zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. b) wzornik kolorów: - tapicerki krzesła tkaniny o fakturze kratki, kolory jednolite kolorystycznie bez wzorów, minimum 10 kolorów, - podłokietników krzesła minimum 5 kolorów; wzornik może być w formie fizycznej lub w postaci wydruków kolorowych formatu A4 w celu wyboru koloru. ZADANIE NR 4 a) kartę charakterystyki z parametrami technicznymi produktu oferowanego do pozycji 1, zawierającą parametry techniczne w języku polskim, w celu oceny zgodności z opisem przedmiotu zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W związku z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w przypadkach: a) zmiany terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowym zawieszeniu wykonywania umowy lub jej części, b) braku oferowanego towaru na rynku o parametrach określonych w ofercie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza dostawę towaru o parametrach nie gorszych niż określone w SIWZ i złożonej ofercie. Cena towaru zastępczego nie może być wyższa niż cena ofertowa, c) zmian obowiązujących przepisów prawa wpływających na termin i sposób wykonania przedmiotu Umowy, w tym w szczególności wynikających ze zmian Ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID – 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r., poz. 1842, dalej zwanej: „specustawą”) wchodzących w życie po dniu zawarcia Umowy, d) przedłużenia przez władze państwowe stanu epidemii lub dokonania zmiany tego stanu na inny stan wyjątkowy, ograniczający normalny sposób funkcjonowania państwa. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-11-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria OKRES GWARANCJI
Znaczenie 20,00
  
Kryteria TERMIN REALIZACJI
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)