| GuidZP400 |
948a2d87-d099-47e3-8854-083a212192ce
|
| Biuletyn |
610946-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Miejski Ośrodek Kultury
|
| Regon |
67882500000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Dąbrowszczaków
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
10-538
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
| Zamawiajacy telefon |
89 522 13 50,
|
| Zamawiajacy fax |
89 522 13 51
|
| Zamawiajacy email |
administracja@mok.olsztyn.pl,
|
| Adres strony url |
www.mok.olsztyn.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja kultury
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.mok.olsztyn.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mok.olsztyn.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
kompletną ofertę należy umieścić w kopercie w wersji pisemnej i przesłać za pomocą poczty lub kuriera
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejski Ośrodek Kultury ul. Dąbrowszczaków 3, 10-538 Olsztyn
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
wynajem, montaż i demontaż świątecznych dekoracji świetlnych nawiązujących do okresu Bożonarodzeniowego na potrzeby Warmińskiego Jarmarku Świątecznego na terenie Starego Miasta w Olsztynie
|
| Numer referencyjny |
ADM.371.7.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wynajem świątecznych dekoracji świetlnych posiadanych przez Wykonawcę z uwzględnieniem szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia zawartego w załączniku nr 4 do niniejszej Specyfikacji,
2) montaż świątecznych dekoracji świetlnych w obrębie Starego Miasta w Olsztynie,
3) eksploatację i konserwację wszystkich elementów dekoracji polegającą na utrzymaniu ich w stałej sprawności technicznej przez okres obowiązywania umowy,
4) demontaż świątecznych dekoracji świetlnych.
2. Opisy znajdujące się w załączniku nr 4 do SIWZ zawierają minimalne wymagania odnośnie produktów objętych przedmiotem zamówienia co oznacza, że wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi.
3. W każdym przypadku, gdy zamawiający w SIWZ powołuje się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.
4. Produkty objęte przedmiotem zamówienia muszą być kompletne, sprawne technicznie, dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w SIWZ.
5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące następujące czynności związane ze świadczeniem usług jak montaż, demontaż, eksploatację i konserwację wszystkich elementów dekoracji polegającą na utrzymaniu ich w stałej sprawności technicznej przez okres obowiązywania umowy były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:
6. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
|
| Cpv glowny przedmiot |
39298900-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
pln
|
| Okres w miesiacach |
2
|
| Data rozpoczecia |
2020-12-01T00:00:00+01:00
|
| Data zakonczenia |
2021-01-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 złotych
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1) oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu wymienione w Rozdziale VII pkt 1 SIWZ,
2) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu,,
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
kolorowe fotografie (wydruki) w formacie min. A4 – każde zdjęcie ma przedstawiać jeden rodzaj dekoracji, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot najmu odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego,
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach:
1) zmiana przepisów podatkowych mających wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy – skutkujące uprawnieniem Stron do zmiany wysokości tego wynagrodzenia,
2) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszące znamiona siły wyższej – uprawniające Strony do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji,
3) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla Zamawiającego, w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone,
4) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń przejęć itp.).
2. Podstawą do dokonania zmian, o których mowa w ust. 1, jest złożenie wniosku przez jedną ze Stron i jego akceptacja przez druga Stronę.
|
| IV 6 1 sposob udostepniania |
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w związku z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa
|
| IV 6 1 srodki ochrony |
Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń
|
| IV 4 4 data |
2020-11-24T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|