| GuidZP400 |
41115d71-f3b6-495a-86a9-5e09ade8f6ba
|
| Biuletyn |
610336-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Koszalińska
|
| Regon |
17030000000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Śniadeckich
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Koszalin
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
75-453
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
(094) 34-78-637, 34-78-635,
|
| Zamawiajacy fax |
-
|
| Zamawiajacy email |
szp@tu.koszalin.pl,
|
| Adres strony url |
http://bip.tu.koszalin.pl/, https://miniportal.uzp.gov.pl/
|
| Adres strony internetowej narzedzia |
https://miniportal.uzp.gov.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
bip.tu.koszalin.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.tu.koszalin.pl
|
| Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
| Dostep do dokumentow ograniczony |
https://miniportal.uzp.gov.pl/
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl/
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta może być złożona pod rygorem nieważności w formie pisemnej opatrzonej własnoręcznym podpisem. Ofertę w postaci papierowej należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012r. poz.1529 oraz z 2015r. poz. 1830) lub osobiście, lub za pośrednictwem posłańca na adres: Politechnika Koszalińska, Kancelaria Uczelni, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin
|
| Czy komunikacja elektroniczna wymaga |
1
|
| Komunikacja elektroniczna wymaga |
https://miniportal.uzp.gov.pl/
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych z nadrukiem dla Politechniki Koszalińskiej
|
| Numer referencyjny |
53/PNOG/SZP-1/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów reklamowych z nadrukiem dla Politechniki Koszalińskiej w zakresie określonym w SIWZ.
Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 22462000-6 - Materiały reklamowe.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszt materiałów reklamowych z nadrukiem, wyszczególnionych przez Zamawiającego, w formularzu cenowym.
Tryb dostarczenia materiałów reklamowych z nadrukiem:
poszczególne zlecenia przekazywane będą za pośrednictwem poczty elektronicznej;
Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu treści do wykonania wizualizacji nadruku na materiale reklamowym i przedłożenia go (w formie elektronicznej) do akceptacji osobie wyznaczonej przez Zamawiającego (poprawki uwzględnione w cenie);
teksty i logotypy potrzebne do wykonania wizualizacji nadruków przesyła do firmy realizującej zamówienie Zamawiający;
materiały reklamowe zapewnia Wykonawca;
zlecenie wykonania wizualizacji należy ująć w zaoferowanej cenie zamówienia;
adaptacja projektu ma zostać ujęta w zaoferowanej cenie zamówienia;
prawa autorskie do projektów nadruków przechodzą na Zamawiającego;
materiały reklamowe powinny być dostarczone do siedziby Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego;
Zamawiający zastrzega niewykorzystanie w całości zapisanych ilości;
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości poszczególnych partii artykułów promocyjnych w trakcie trwania umowy bez zmiany cen jednostkowych;
wartość dostarczanych materiałów reklamowych do końca trwania umowy, może ulec zmniejszeniu do 30% wartości umowy.
w przypadku wykonania projektu nadruku we własnym zakresie przez Zamawiającego materiał do druku przekazany będzie w postaci plików PDF, EPS, CDR z czcionkami zamienionymi na krzywe;
2.Dopuszcza się składanie ofert równoważnych na materiały reklamowe o parametrach technicznych nie gorszych niż określone w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1.Wykaz dokumentów, które należy złożyć przez Wykonawcę w ofercie.
1.1 W przypadku składania oferty pisemnej w formie papierowej:
1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ
2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ
3) Oświadczenia z art.25a ust.1 ustawy pzp -Załącznik nr 3 do SIWZ.
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie
1.2 W przypadku składania oferty w formie elektronicznej:
1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
3) Aktualne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25 a ustawy pzp – wymienione w rozdziale VI pkt.1-5 SIWZ w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik:
- Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę – w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do udzielenia pełnomocnictwa.
W przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował jedynie pełnomocnictwem w formie pisemnej, składa je w formie elektronicznego poświadczenia zgodności odpisu, wyciągu lub kopii z okazanym dokumentem, które notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym (art. 97 § 2 Prawa o notariacie). Wówczas do oferty w formie elektronicznej należy załączyć odpis pełnomocnictwa sporządzony przez notariusza w formie elektronicznej.
2. Wykaz dokumentów, które należy złożyć przez Wykonawcę w późniejszym terminie
- w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu:
1) Oświadczenie przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. wypełniony i podpisany Załącznik nr 5 do SIWZ
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Istotne postanowienia umowy oraz warunki dokonania zmiany zawartej umowy zostały określone we wzorze umowy – Załącznik nr 4 do SIWZ
|
| IV 4 4 data |
2020-11-27T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
1. Informacje dotyczące RODO zawiera rozdział XXI SIWZ. 2.W przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum lub innym wykonawcom składającym ofertę wspólną (tzn. wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 ustawy PZP), Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
|