| GuidZP400 |
c8a95fb7-49b0-4536-9bc9-9d989878bc0c
|
| Biuletyn |
610271-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Opolski
|
| Regon |
13820000000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Kopernika
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
11 A
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
45-040
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
077 5 415977
|
| Zamawiajacy fax |
775 415 930
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@uni.opole.pl
|
| Adres strony url |
www.zamowienia.uni.opole.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://zamowienia.uni.opole.pl/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://zamowienia.uni.opole.pl/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Opolski, Biuro Zamówień Publicznych, 45-052 Opole, ul. Oleska, pokój nr 26-27
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wyposażenia audio-wizualno-technicznego do pracowni Zakładu Biologii i Genetyki Uniwersytetu Opolskiego
|
| Numer referencyjny |
D/44/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wyposażenia audio-wizualno-technicznego do pracowni Zakładu Biologii i Genetyki Uniwersytetu Opolskiego.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 A do SIWZ
|
| Cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
14
|
| Informacje na temat katalogow |
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: minimum pięć [ 5 ] dni roboczych - maksymalnie czternaście [ 14 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy
2. Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym Termin wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z kryteriami oceny ofert opisanymi w pkt. 19 SIWZ.
3. Wykonanie przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 4.1 SIWZ odbywać się będzie w dni robocze.
4.Dniem roboczym są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy.
5. W przypadku, gdy ostatni dzień terminu wykonania przedmiotu zamówienia przypada w dniu nie będącym dniem roboczym, wówczas terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest następny dzień będący dniem roboczym.
|
| Okreslenie warunkow |
Nie określono szczegółowych warunków - Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Nie określono szczegółowych warunków - Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Nie określono szczegółowych warunków - Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Zawartość oferty:
1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) - Wykonawca wypełnia Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) wpisując wartość netto, stawkę podatku VAT, wartość brutto dla poszczególnych pozycji (wierszy) oddzielnie – wraz z podaniem producenta i modelu w kolumnie 2 – oraz łączną wartość dla całego przedmiotu zamówienia w kolumnie 6 jako „Ryczałtowe wynagrodzenie brutto RAZEM”.
* Cenę oferty należy obliczyć jako ryczałtowe wynagrodzenie złotych brutto Wykonawcy (brutto, tj.: z podatkiem VAT i innymi należnościami publicznoprawnymi zgodnie z obowiązującymi przepisami) uwzględniając zakres zamówienia określony w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 A do SIWZ), tj.: dostarczenie wraz z pełnym montażem/ instalacją/ uruchomieniem przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego; a także koszty materiałów oraz narzędzi wykorzystanych do instalacji/montażu, ewentualnego opakowania, transportu, rozładunku, wniesienia do wskazanych pomieszczeń, ewentualnego zabezpieczenia dostarczonego przedmiotu zamówienia, gwarancji/reklamacji, ewentualnego ubezpieczenia (w tym m.in.: ubezpieczenia przedmiotu zamówienia, a także osób dokonujących wszelkich działań związanych z realizacją przedmiotu zamówienia), a także ewentualnego zapewnienia dodatkowego sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia oraz wszelkie inne koszty związane z pełną realizacją przedmiotu zamówienia.
* Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania w ofercie pełnych nazw oferowanego sprzętu (producent, typ, model) w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowane elementy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone w SIWZ.
2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 5.2 SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ).
3. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy).
4. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty).
* Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert, tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia Zamawiający udostępni Wykonawcom w dniu otwarcia ofert wraz z Protokołem z otwarcia ofert), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji
w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy - szczegółowy opis warunków i okoliczności zmiany umowy stanowi § 6 Załącznika Nr 3 do SIWZ - projekt umowy.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-24T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|