| GuidZP400 |
915345a0-bd62-43e3-af3a-7d54ddad6bbc
|
| Biuletyn |
611443-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowcu Świętokrzyskim
|
| Regon |
29070789000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. dr A. Wardyńskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
32
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Ostrowiec Świętokrzyski
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
27-400
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
| Zamawiajacy telefon |
412 489 435
|
| Zamawiajacy fax |
412 489 460
|
| Zamawiajacy email |
ostrowiec@straz.kielce.pl
|
| Adres strony url |
https://kppspostrowiecsw.bip.gov.pl/search/publiccontracts/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://kppspostrowiecsw.bip.gov.pl/search/publiccontracts/
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup ubrań specjalnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowcu Świętokrzyskim
|
| Numer referencyjny |
PTT.2370.2.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa trzyczęściowych ubrań strażackich specjalnych w ilości 34 kompletów. Zamawiający przewiduje zwiększenie zamówienia do maksymalnie 45 kompletów ubrań pod warunkiem, że w postępowaniu zostanie uzyskana niższa niż przewidywana cena. W przypadku rozszerzenia dostawy cena kompletu ubrania pozostaje taka sama jak dla zamówienia obejmującego 34 komplety wykazana w formularzu ofertowym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki nr l do SIWZ/Umowy. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa SIWZ oraz „Projekt umowy"
|
| Cpv glowny przedmiot |
18410000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W ramach potwierdzenia spełniania warunku w zakresie zdolności technicznej Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie — wykonał należycie co najmniej dwie dostawy tego samego rodzaju co przedmiot zamówienia, tj.: ubrań specjalnych dla Państwowej Straży Pożarnej o wartości 60 000,00 złotych brutto każda w ramach jednego kontraktu (umowy).
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert następujące oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu:
1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – Załącznik nr 3,
2) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia – składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – Załącznik nr 3.
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076) według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4. Wraz z złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Inne dokumenty /dołączane do oferty/
1) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) jeśli osoba/osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa.
2) w przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.
3) Wykaz wykonanych dostaw - Załącznik nr 6.
Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
3) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organ, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 8 ustawy Pzp;
4) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 8 ustawy Pzp.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
W celu spełnienia warunku Wykonawca składa oświadczenie że spełniania warunki w zakresie zdolności technicznej Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie — wykonał należycie co najmniej dwie dostawy tego samego rodzaju co przedmiot zamówienia, tj.: ubrań specjalnych dla Państwowej Straży Pożarnej o wartości 60 000,00 złotych brutto każda w ramach jednego kontraktu (umowy).
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Należy wskazać, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty ba zasadach określonych we wzorze umowy załączonym do SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-25T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|