Dostawa urządzenia sieciowego klasy UTM

Data publikacji 2020-11-20
Data zakończenia 2020-11-30 00:00:00
Instytucja Centrum Badań Kosmicznych PAN
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Serwery sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613731-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488210009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego urządzenia sieciowego klasy UTM.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 180ecf51-6cbb-40d8-a771-29c7581fd151
Biuletyn 613731-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Badań Kosmicznych PAN
Regon 67548800000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bartycka
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-716
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 840 37 66
Zamawiajacy fax 022 840 31 31
Zamawiajacy email przetargi@cbk.waw.pl
Adres strony url www.cbk.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut naukowo-badawczy PAN z osobowością prawną
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.cbk.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.cbk.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Badań Kosmicznych PAN , ul. Bartycka 18A, 00-716 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzenia sieciowego klasy UTM
Numer referencyjny KP.ZP.26.31.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego urządzenia sieciowego klasy UTM.
Cpv glowny przedmiot 48821000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli dołączy do oferty wykaz zrealizowanych zamówień (załącznik nr 7 do SIWZ) odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (co najmniej dwóch dostaw o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 złotych polskich brutto każda), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art., 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Uwaga: W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców. 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Uwaga:W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców. 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłattych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Uwaga: W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz podobnych zamówień zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat (załącznik nr 7 do SIWZ).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) deklaracja zgodności UE („CE” – Conformité Européenne) dla zaoferowanego sprzętu; 2) opis w formie katalogu lub prospektu (ewentualnie zdjęć), w formie papierowej, który w sposób jednoznaczny pozwolą stwierdzić, że parametry techniczno-eksploatacyjne przedmiotu zamówienia są zgodne z wymaganiami Zamawiającego (w celu potwierdzenia, że przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym w SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione Parafowany i podpisany na ostatniej stronie projekt umowy (załącznik nr 4 do SIWZ).
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-11-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin wykonania zamówienia
Znaczenie 16,00
  
Kryteria oferowana łączna cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności faktury
Znaczenie 24,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)