Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa monitorów, akcesoriów komputerowych, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz telewizorów i kamery sportowej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części, tj.:
Część nr 1 – zakup i dostawa monitorów oraz akcesoriów komputerowych, w tym:
1) monitory - 2 szt.;
2) akcesoria komputerowe:
a) myszka bezprzewodowa optyczna - 6 szt.,
b) dysk zewnętrzny 6TB - 1 szt.,
c) dysk wewnętrzny SSD 250 GB SATA - 1 szt.,
d) kabel hdmi - 2 szt.,
e) pendrive - 5 szt.,
f) switch 5-portowy - 3 szt.
Część nr 2 – zakup i dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, w tym:
1) drukarki laserowe monochromatyczne - 2 szt.;
2) urządzenia wielofunkcyjne - 3 szt.
Część nr 3 – zakup i dostawa telewizorów - 3 szt.
Część nr 4 – zakup i dostawa kamery sportowej - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane minimalne parametry techniczne
zostały określone w specyfikacjach technicznych, stanowiących załączniki do SIWZ, tj.: zał. nr 1a dla części 1 i 2 oraz zał. nr 1b dla części 3 i 4.
Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w specyfikacjach technicznych, stanowiących załączniki nr 1a i 1b do SIWZ.
Dostarczony sprzęt musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi normami w zakresie ochrony środowiska, bezpieczeństwa i jakości.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne o nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych niż wymagane przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
Przedmiot zamówienia wykazany został w formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 3 do SIWZ (dla każdej części oddzielnie).
Do oferty należy załączyć:
1) wypełniony wzór formularza oferty – zał. nr 2 do SIWZ;
2) wypełnione formularze cenowe oferowanego sprzętu – zał. nr 3 do SIWZ (dla każdej części oddzielnie);
3) specyfikacje techniczne oferowanego sprzętu sporządzone przez Wykonawcę lub karty katalogowe, zawierające opis wszystkich parametrów, w celu wykazania zgodności z opisem Zamawiającego.
W przypadku niedołączenia do oferty dokumentów, o których mowa w pkt 1-3 oferta zostanie odrzucona. Oferta będzie podlegała odrzuceniu również w przypadku, gdy Wykonawca załączy do oferty dokumenty, o których mowa w pkt 3, które nie będą potwierdzały zgodności z wymaganiami Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w dniu dostawy: karty gwarancyjne, instrukcje, wszystkie przewody i kable niezbędne do prawidłowej instalacji i pracy oferowanych urządzeń.
Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy nieodpłatnie w godzinach pracy urzędu,
tj. 7:30-15:30 od poniedziałku do piątku do poszczególnych budynków Zamawiającego, tj. przy al. Ratuszowej 38 w Inowrocławiu (dot. cz. 1 i 2) i ul. Mątewskiej 17
w Inowrocławiu (dot. cz. 3 i 4). W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również wniesienie sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez pracownika Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego, co najmniej 1 dzień wcześniej o planowanym terminie dostawy.
Przekazanie dostarczonego przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, który będzie podstawą do wystawienia faktury VAT i ważności gwarancji.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na oferowany przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres, tj.:
1) cz. 1 - min. 24 miesięcy - na monitory i akcesoria komputerowe (dot. dysku zewnętrznego 6TB i dysku wewnętrznego SSD 250 GB SATA) oraz 12 m-cy
na pozostałe akcesoria komputerowe (dot. myszki bezprzewodowej optycznej, kabla hdmi, pendrive'a oraz switcha 5-portowego);
2) cz. 2 - min. 12 miesięcy - na drukarki i urządzenia wielofunkcyjne;
3) cz. 3 - min. 24 miesięcy - na telewizory;
4) cz. 4 - min. 24 miesięcy - na kamerę sportową.
Gwarancja jakości stanowi kryterium oceny ofert, za wyjątkiem cz. 1 dotyczących akcesoriów komputerowych (tj. myszki bezprzewodowej optycznej, kabla hdmi, pendrive'a oraz switcha 5-portowego), dla których wymagany jest standardowy
12 miesięczny okres gwarancji. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji wg kryterium określonego w pkt 17.2 SIWZ.
Wszelkie naprawy gwarancyjne lub prowadzone w ramach rękojmi odbywać się będą
na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy, który zapewni również transport (do serwisu oraz z serwisu do Zamawiającego) sprzętu podlegającego naprawie. |
| GuidZP400 |
7393b19f-6c6a-47c1-9bb1-7a2e8939f546
|
| Biuletyn |
612943-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Powiat Inowrocławski
|
| Regon |
92365394000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
aleja Ratuszowa
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
38
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Inowrocław
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
88-100
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
523 592 100,
|
| Zamawiajacy fax |
523 574 820
|
| Zamawiajacy email |
starostwo@inowroclaw.powiat.pl,
|
| Adres strony url |
www.bip.inowroclaw.powiat.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.inowroclaw.powiat.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.inowroclaw.powiat.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Inowrocławiu, aleja Ratuszowa 38, 88-100 Inowrocław - skrzynka podawcza
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa monitorów, akcesoriów komputerowych, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz telewizorów i kamery sportowej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
|
| Numer referencyjny |
OR.IV.272.1.24.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa monitorów, akcesoriów komputerowych, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz telewizorów i kamery sportowej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części, tj.:
Część nr 1 – zakup i dostawa monitorów oraz akcesoriów komputerowych, w tym:
1) monitory - 2 szt.;
2) akcesoria komputerowe:
a) myszka bezprzewodowa optyczna - 6 szt.,
b) dysk zewnętrzny 6TB - 1 szt.,
c) dysk wewnętrzny SSD 250 GB SATA - 1 szt.,
d) kabel hdmi - 2 szt.,
e) pendrive - 5 szt.,
f) switch 5-portowy - 3 szt.
Część nr 2 – zakup i dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, w tym:
1) drukarki laserowe monochromatyczne - 2 szt.;
2) urządzenia wielofunkcyjne - 3 szt.
Część nr 3 – zakup i dostawa telewizorów - 3 szt.
Część nr 4 – zakup i dostawa kamery sportowej - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane minimalne parametry techniczne
zostały określone w specyfikacjach technicznych, stanowiących załączniki do SIWZ, tj.: zał. nr 1a dla części 1 i 2 oraz zał. nr 1b dla części 3 i 4.
Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w specyfikacjach technicznych, stanowiących załączniki nr 1a i 1b do SIWZ.
Dostarczony sprzęt musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi normami w zakresie ochrony środowiska, bezpieczeństwa i jakości.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne o nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych niż wymagane przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
Przedmiot zamówienia wykazany został w formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 3 do SIWZ (dla każdej części oddzielnie).
Do oferty należy załączyć:
1) wypełniony wzór formularza oferty – zał. nr 2 do SIWZ;
2) wypełnione formularze cenowe oferowanego sprzętu – zał. nr 3 do SIWZ (dla każdej części oddzielnie);
3) specyfikacje techniczne oferowanego sprzętu sporządzone przez Wykonawcę lub karty katalogowe, zawierające opis wszystkich parametrów, w celu wykazania zgodności z opisem Zamawiającego.
W przypadku niedołączenia do oferty dokumentów, o których mowa w pkt 1-3 oferta zostanie odrzucona. Oferta będzie podlegała odrzuceniu również w przypadku, gdy Wykonawca załączy do oferty dokumenty, o których mowa w pkt 3, które nie będą potwierdzały zgodności z wymaganiami Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w dniu dostawy: karty gwarancyjne, instrukcje, wszystkie przewody i kable niezbędne do prawidłowej instalacji i pracy oferowanych urządzeń.
Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy nieodpłatnie w godzinach pracy urzędu,
tj. 7:30-15:30 od poniedziałku do piątku do poszczególnych budynków Zamawiającego, tj. przy al. Ratuszowej 38 w Inowrocławiu (dot. cz. 1 i 2) i ul. Mątewskiej 17
w Inowrocławiu (dot. cz. 3 i 4). W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również wniesienie sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez pracownika Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego, co najmniej 1 dzień wcześniej o planowanym terminie dostawy.
Przekazanie dostarczonego przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, który będzie podstawą do wystawienia faktury VAT i ważności gwarancji.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na oferowany przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres, tj.:
1) cz. 1 - min. 24 miesięcy - na monitory i akcesoria komputerowe (dot. dysku zewnętrznego 6TB i dysku wewnętrznego SSD 250 GB SATA) oraz 12 m-cy
na pozostałe akcesoria komputerowe (dot. myszki bezprzewodowej optycznej, kabla hdmi, pendrive'a oraz switcha 5-portowego);
2) cz. 2 - min. 12 miesięcy - na drukarki i urządzenia wielofunkcyjne;
3) cz. 3 - min. 24 miesięcy - na telewizory;
4) cz. 4 - min. 24 miesięcy - na kamerę sportową.
Gwarancja jakości stanowi kryterium oceny ofert, za wyjątkiem cz. 1 dotyczących akcesoriów komputerowych (tj. myszki bezprzewodowej optycznej, kabla hdmi, pendrive'a oraz switcha 5-portowego), dla których wymagany jest standardowy
12 miesięczny okres gwarancji. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji wg kryterium określonego w pkt 17.2 SIWZ.
Wszelkie naprawy gwarancyjne lub prowadzone w ramach rękojmi odbywać się będą
na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy, który zapewni również transport (do serwisu oraz z serwisu do Zamawiającego) sprzętu podlegającego naprawie.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Informacje na temat katalogow |
Zamówienie musi zostać zrealizowane w ciągu:
15 dni, licząc od daty podpisania umowy (dot. cz. 1 i 2);
14 dni, licząc od daty podpisani umowy (dot. cz. 3 i 4).
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa monitorów oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
15
|
| Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa monitorów oraz akcesoriów komputerowych, w tym:
1) monitory - 2 szt.;
2) akcesoria komputerowe:
a) myszka bezprzewodowa optyczna - 6 szt.,
b) dysk zewnętrzny 6TB - 1 szt.,
c) dysk wewnętrzny SSD 250 GB SATA - 1 szt.,
d) kabel hdmi - 2 szt.,
e) pendrive - 5 szt.,
f) switch 5-portowy - 3 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane minimalne parametry techniczne zostały określone w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1a do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
15
|
| Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, w tym:
1) drukarki laserowe monochromatyczne - 2 szt.;
2) urządzenia wielofunkcyjne - 3 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane minimalne parametry techniczne zostały określone w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1a do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa telewizorów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32324600-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa telewizorów - 3 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane minimalne parametry techniczne zostały określone w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik 1b do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa kamery sportowej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38651600-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa kamery sportowej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane minimalne parametry techniczne zostały określone w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik 1b do SIWZ.
|
| | |