Zakup i dostawa monitorów, akcesoriów komputerowych, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz telewizorów i kamery sportowej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu

Data publikacji 2020-11-20
Data zakończenia 2020-11-30 00:00:00
Instytucja Powiat Inowrocławski
Miejscowość Inowrocław
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Telewizje

Szczegóły

Numer ogłoszenia 612943-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302360002, 323246006, 386516009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa monitorów, akcesoriów komputerowych, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz telewizorów i kamery sportowej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części, tj.:
Część nr 1 – zakup i dostawa monitorów oraz akcesoriów komputerowych, w tym:
1) monitory - 2 szt.;
2) akcesoria komputerowe:
a) myszka bezprzewodowa optyczna - 6 szt.,
b) dysk zewnętrzny 6TB - 1 szt.,
c) dysk wewnętrzny SSD 250 GB SATA - 1 szt.,
d) kabel hdmi - 2 szt.,
e) pendrive - 5 szt.,
f) switch 5-portowy - 3 szt.

Część nr 2 – zakup i dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, w tym:
1) drukarki laserowe monochromatyczne - 2 szt.;
2) urządzenia wielofunkcyjne - 3 szt.

Część nr 3 – zakup i dostawa telewizorów - 3 szt.

Część nr 4 – zakup i dostawa kamery sportowej - 1 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane minimalne parametry techniczne
zostały określone w specyfikacjach technicznych, stanowiących załączniki do SIWZ, tj.: zał. nr 1a dla części 1 i 2 oraz zał. nr 1b dla części 3 i 4.
Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w specyfikacjach technicznych, stanowiących załączniki nr 1a i 1b do SIWZ.
Dostarczony sprzęt musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi normami w zakresie ochrony środowiska, bezpieczeństwa i jakości.

Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne o nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych niż wymagane przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
Przedmiot zamówienia wykazany został w formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 3 do SIWZ (dla każdej części oddzielnie).
Do oferty należy załączyć:
1) wypełniony wzór formularza oferty – zał. nr 2 do SIWZ;
2) wypełnione formularze cenowe oferowanego sprzętu – zał. nr 3 do SIWZ (dla każdej części oddzielnie);
3) specyfikacje techniczne oferowanego sprzętu sporządzone przez Wykonawcę lub karty katalogowe, zawierające opis wszystkich parametrów, w celu wykazania zgodności z opisem Zamawiającego.
W przypadku niedołączenia do oferty dokumentów, o których mowa w pkt 1-3 oferta zostanie odrzucona. Oferta będzie podlegała odrzuceniu również w przypadku, gdy Wykonawca załączy do oferty dokumenty, o których mowa w pkt 3, które nie będą potwierdzały zgodności z wymaganiami Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w dniu dostawy: karty gwarancyjne, instrukcje, wszystkie przewody i kable niezbędne do prawidłowej instalacji i pracy oferowanych urządzeń.
Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy nieodpłatnie w godzinach pracy urzędu,
tj. 7:30-15:30 od poniedziałku do piątku do poszczególnych budynków Zamawiającego, tj. przy al. Ratuszowej 38 w Inowrocławiu (dot. cz. 1 i 2) i ul. Mątewskiej 17
w Inowrocławiu (dot. cz. 3 i 4). W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również wniesienie sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez pracownika Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego, co najmniej 1 dzień wcześniej o planowanym terminie dostawy.
Przekazanie dostarczonego przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, który będzie podstawą do wystawienia faktury VAT i ważności gwarancji.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na oferowany przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres, tj.:
1) cz. 1 - min. 24 miesięcy - na monitory i akcesoria komputerowe (dot. dysku zewnętrznego 6TB i dysku wewnętrznego SSD 250 GB SATA) oraz 12 m-cy
na pozostałe akcesoria komputerowe (dot. myszki bezprzewodowej optycznej, kabla hdmi, pendrive'a oraz switcha 5-portowego);
2) cz. 2 - min. 12 miesięcy - na drukarki i urządzenia wielofunkcyjne;
3) cz. 3 - min. 24 miesięcy - na telewizory;
4) cz. 4 - min. 24 miesięcy - na kamerę sportową.
Gwarancja jakości stanowi kryterium oceny ofert, za wyjątkiem cz. 1 dotyczących akcesoriów komputerowych (tj. myszki bezprzewodowej optycznej, kabla hdmi, pendrive'a oraz switcha 5-portowego), dla których wymagany jest standardowy
12 miesięczny okres gwarancji. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji wg kryterium określonego w pkt 17.2 SIWZ.
Wszelkie naprawy gwarancyjne lub prowadzone w ramach rękojmi odbywać się będą
na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy, który zapewni również transport (do serwisu oraz z serwisu do Zamawiającego) sprzętu podlegającego naprawie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7393b19f-6c6a-47c1-9bb1-7a2e8939f546
Biuletyn 612943-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Inowrocławski
Regon 92365394000000
Zamawiajacy adres ulica aleja Ratuszowa
Zamawiajacy adres numer domu 38
Zamawiajacy miejscowosc Inowrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 88-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 523 592 100,
Zamawiajacy fax 523 574 820
Zamawiajacy email starostwo@inowroclaw.powiat.pl,
Adres strony url www.bip.inowroclaw.powiat.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.inowroclaw.powiat.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.inowroclaw.powiat.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Inowrocławiu, aleja Ratuszowa 38, 88-100 Inowrocław - skrzynka podawcza
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa monitorów, akcesoriów komputerowych, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz telewizorów i kamery sportowej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
Numer referencyjny OR.IV.272.1.24.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa monitorów, akcesoriów komputerowych, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz telewizorów i kamery sportowej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części, tj.: Część nr 1 – zakup i dostawa monitorów oraz akcesoriów komputerowych, w tym: 1) monitory - 2 szt.; 2) akcesoria komputerowe: a) myszka bezprzewodowa optyczna - 6 szt., b) dysk zewnętrzny 6TB - 1 szt., c) dysk wewnętrzny SSD 250 GB SATA - 1 szt., d) kabel hdmi - 2 szt., e) pendrive - 5 szt., f) switch 5-portowy - 3 szt. Część nr 2 – zakup i dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, w tym: 1) drukarki laserowe monochromatyczne - 2 szt.; 2) urządzenia wielofunkcyjne - 3 szt. Część nr 3 – zakup i dostawa telewizorów - 3 szt. Część nr 4 – zakup i dostawa kamery sportowej - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane minimalne parametry techniczne zostały określone w specyfikacjach technicznych, stanowiących załączniki do SIWZ, tj.: zał. nr 1a dla części 1 i 2 oraz zał. nr 1b dla części 3 i 4. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w specyfikacjach technicznych, stanowiących załączniki nr 1a i 1b do SIWZ. Dostarczony sprzęt musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi normami w zakresie ochrony środowiska, bezpieczeństwa i jakości. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne o nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych niż wymagane przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Przedmiot zamówienia wykazany został w formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 3 do SIWZ (dla każdej części oddzielnie). Do oferty należy załączyć: 1) wypełniony wzór formularza oferty – zał. nr 2 do SIWZ; 2) wypełnione formularze cenowe oferowanego sprzętu – zał. nr 3 do SIWZ (dla każdej części oddzielnie); 3) specyfikacje techniczne oferowanego sprzętu sporządzone przez Wykonawcę lub karty katalogowe, zawierające opis wszystkich parametrów, w celu wykazania zgodności z opisem Zamawiającego. W przypadku niedołączenia do oferty dokumentów, o których mowa w pkt 1-3 oferta zostanie odrzucona. Oferta będzie podlegała odrzuceniu również w przypadku, gdy Wykonawca załączy do oferty dokumenty, o których mowa w pkt 3, które nie będą potwierdzały zgodności z wymaganiami Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w dniu dostawy: karty gwarancyjne, instrukcje, wszystkie przewody i kable niezbędne do prawidłowej instalacji i pracy oferowanych urządzeń. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy nieodpłatnie w godzinach pracy urzędu, tj. 7:30-15:30 od poniedziałku do piątku do poszczególnych budynków Zamawiającego, tj. przy al. Ratuszowej 38 w Inowrocławiu (dot. cz. 1 i 2) i ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu (dot. cz. 3 i 4). W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również wniesienie sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez pracownika Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego, co najmniej 1 dzień wcześniej o planowanym terminie dostawy. Przekazanie dostarczonego przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, który będzie podstawą do wystawienia faktury VAT i ważności gwarancji. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na oferowany przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres, tj.: 1) cz. 1 - min. 24 miesięcy - na monitory i akcesoria komputerowe (dot. dysku zewnętrznego 6TB i dysku wewnętrznego SSD 250 GB SATA) oraz 12 m-cy na pozostałe akcesoria komputerowe (dot. myszki bezprzewodowej optycznej, kabla hdmi, pendrive'a oraz switcha 5-portowego); 2) cz. 2 - min. 12 miesięcy - na drukarki i urządzenia wielofunkcyjne; 3) cz. 3 - min. 24 miesięcy - na telewizory; 4) cz. 4 - min. 24 miesięcy - na kamerę sportową. Gwarancja jakości stanowi kryterium oceny ofert, za wyjątkiem cz. 1 dotyczących akcesoriów komputerowych (tj. myszki bezprzewodowej optycznej, kabla hdmi, pendrive'a oraz switcha 5-portowego), dla których wymagany jest standardowy 12 miesięczny okres gwarancji. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji wg kryterium określonego w pkt 17.2 SIWZ. Wszelkie naprawy gwarancyjne lub prowadzone w ramach rękojmi odbywać się będą na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy, który zapewni również transport (do serwisu oraz z serwisu do Zamawiającego) sprzętu podlegającego naprawie.
Cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamówienie musi zostać zrealizowane w ciągu: 15 dni, licząc od daty podpisania umowy (dot. cz. 1 i 2); 14 dni, licząc od daty podpisani umowy (dot. cz. 3 i 4).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-11-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa monitorów oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa monitorów oraz akcesoriów komputerowych, w tym: 1) monitory - 2 szt.; 2) akcesoria komputerowe: a) myszka bezprzewodowa optyczna - 6 szt., b) dysk zewnętrzny 6TB - 1 szt., c) dysk wewnętrzny SSD 250 GB SATA - 1 szt., d) kabel hdmi - 2 szt., e) pendrive - 5 szt., f) switch 5-portowy - 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane minimalne parametry techniczne zostały określone w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, w tym: 1) drukarki laserowe monochromatyczne - 2 szt.; 2) urządzenia wielofunkcyjne - 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane minimalne parametry techniczne zostały określone w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa telewizorów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32324600-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa telewizorów - 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane minimalne parametry techniczne zostały określone w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik 1b do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa kamery sportowej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38651600-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa kamery sportowej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane minimalne parametry techniczne zostały określone w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik 1b do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria 1) Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria 2) Termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria 3) Gwarancja jakości
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)