Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek w Zespole Szkolno - Przedszkolnym Nr 2 w Augustowie

Data publikacji 2020-11-23
Data zakończenia 2020-12-08 00:00:00
Instytucja Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 2
Miejscowość Augustów
Województwo podlaskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Elektryczne silniki, generatory i transformatory

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613872-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 151000009, 152000000, 31100005, 158000006, 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia dotyczy dostawy artykułów żywnościowych do stołówek w Zespole Szkolno - Przedszkolnym Nr 2 w Augustowie tj. ziemniaków, warzyw, owoców, jaj, produktów zwierzęcych w formie mięsa i wyrobów mięsnych, ryb przetworzonych i konserwowych, produktów przemiału ziarna, olejów i tłuszczy zwierzęcych i roślinnych, warzyw przetworzonych, pieczywa świeżego, wyrobów piekarskich i ciastkarskich, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4099aefd-0e6b-429b-9710-2fe41cf76b86
Biuletyn 613872-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 2
Regon 386324462
Zamawiajacy adres ulica Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Augustów
Zamawiajacy kod pocztowy 16-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 87 643 51 08 , 87 643 51 08
Zamawiajacy fax 87 643 51 08
Zamawiajacy email sp3august@post.pl, monika.cieszyca-wesierska@sp3augustow.pl
Adres strony url bip@zss.augustow.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek w Zespole Szkolno - Przedszkolnym Nr 2 w Augustowie
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia bip@zss.augustow.eu
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip@zss.augustow.eu
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek w Zespole Szkolno - Przedszkolnym Nr 2 w Augustowie
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia dotyczy dostawy artykułów żywnościowych do stołówek w Zespole Szkolno - Przedszkolnym Nr 2 w Augustowie tj. ziemniaków, warzyw, owoców, jaj, produktów zwierzęcych w formie mięsa i wyrobów mięsnych, ryb przetworzonych i konserwowych, produktów przemiału ziarna, olejów i tłuszczy zwierzęcych i roślinnych, warzyw przetworzonych, pieczywa świeżego, wyrobów piekarskich i ciastkarskich, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: dla części I, II, III,IV zamówienia: W okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedno zamówienie o zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ, na kwotę ogółem minimum 100 000,00 zł brutto. dla części V zamówienia: W okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedno zamówienie o zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ, na kwotę ogółem minimum 25 000,00 zł brutto. Dla części I, II, III, IV i V zamówienia: Dysponuje środkiem transportu do przewozu artykułów żywnościowych - obligatoryjnie posiadającym aktualną decyzję zatwierdzającą dopuszczenie danego środka transportu do przewozu artykułów spożywczych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych nie wcześniej niż w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów określających te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. b)Wykaz sprzętu z podaniem numeru i daty wydania decyzji zatwierdzającej dopuszczenie środka transportu do przewozu artykułów spożywczych - dotyczącą pojazdu, który będzie służyć realizacji przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 8).
Zakresie kryteriow selekcji Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. oprócz przypadków, o których mowa art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz paragraf 10 ust. 2 niniejszej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych, zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian umowy w związku z okolicznościami niezawinionymi prze Dostawcę ani osobami , którymi się posługiwał przy wykonywaniu przedmiotu umowy, z wyłączeniem zmian dotyczących przedmiotu umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany przepisów mających zastosowanie przy wykonywaniu umowy; 2) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy za odpowiednim wynagrodzeniem Dostawcy, jeżeli wystąpią uzasadnione okoliczności nie dające się wcześniej przewidzieć i pozwolą na wykonanie przedmiotu umowy, tak by w pełni służył celowi, 3) zastosowania ulepszeń w stosunku do przedmiotu umowy, gdy przyniosą wymierne korzyści Zamawiającemu a nie zmieniają wartości umowy; Każda zmiana umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-12-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 5 data 2021-01-11T00:00:00+01:00

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek w Zespole Szkolno - Przedszkolnym Nr 2 w Augustowie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówek w Zespole Szkolno - Przedszkolnym Nr 2 w Augustowie tj. produktów zwierzęcych w formie mięsa i wyrobów mięsnych (pakowanych próżniowo)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek w Zespole Szkolno - Przedszkolnym Nr 2 w Augustowie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówek w Zespole Szkolno - Przedszkolnym Nr 2 w Augustowie tj. owoce, warzywa i podobne produkty (mrożonki), ryby przetworzone i konserwowe
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek w Zespole Szkolno - Przedszkolnym Nr 2 w Augustowie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03110000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówek w Zespole Szkolno - Przedszkolnym Nr 2 w Augustowie tj. rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa świeże
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek w Zespole Szkolno - Przedszkolnym Nr 2 w Augustowie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia dostawa artykułów żywnościowych do stołówek w Zespole Szkolno - Przedszkolnym Nr 2 w Augustowie tj. produkty mleczarskie i rożne produkty spożywcze
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek w Zespole Szkolno - Przedszkolnym Nr 2 w Augustowie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówek w Zespole Szkolno - Przedszkolnym Nr 2 w Augustowie tj. pieczywo świeże, wybory piekarskie i ciastkarskie
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas realizacji na złoszenie reklamacyjne
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)