GuidZP400 |
c8f1888b-c7b1-4b89-874d-55e8f984ba14
|
Biuletyn |
615268-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
"EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
|
Regon |
10052223800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Targowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1/3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-022
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 233 50 53
|
Zamawiajacy fax |
42 638 59 58
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@ec1lodz.pl
|
Adres strony url |
www.ec1lodz.pl
|
Adres strony internetowej |
https://platformazakupowa.pl/pn/ec1lodz
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Rozwój funkcji wystawienniczo-edukacyjnych Centrum Nauki i Techniki w Łodzi wraz z zapleczem warsztatowym” (numer umowy o dofinansowanie: UDA-RPLD.06.01.01-10-0001/17-00)
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
instytucja kultury
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/ec1lodz
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/ec1lodz
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/ec1lodz
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
„EC1 Łódź - Miasto Kultury” w Łodzi, ul. Tuwima 46, 90-021 Łódź (Recepcja)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż mebli na zamówienie, mebli gotowych i wyposażenia pomieszczeń Strefy dla Dzieci
|
Numer referencyjny |
473/CNT/PN/2020
|
Czy dialog techniczny |
1
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż mebli na zamówienie, mebli gotowych
i wyposażenia pomieszczeń Strefy dla Dzieci w ramach niżej wymienionych zadań:
1) Zadanie 1 - Wyposażenie pomieszczenia do karmienia i przewijania dzieci,
2) Zadanie 2 – Meble na wymiar,
3) Zadanie 3 – Meble gotowe.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert w podziale częściowym na 3 zadania, brak jest możliwości składania ofert na poszczególne elementy wchodzące w skład zadania.
Szczegółowy Opis każdej pozycji przedmiotu zamówienia (dalej OPZ) stanowią Załączniki nr 1.1 – 1.3 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
3
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy mebli wraz z wykonaniem i montażem: jedna dostawa o wartości brutto minimum 100.000,00 zł (sto tysięcy) w ramach jednego zamówienia, oraz jedna dostawa o wartości brutto minimum 80.000,00 zł (osiemdziesiąt tysięcy) w ramach jednego zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest podać w wykazie wartości dostaw, przedmiot, daty ich wykonania
i podmioty, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączyć dowody, czy zostały wykonane należycie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (o ile nie można
go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych)
|
Zakresie warunkow udzialu |
WYKAZ DOSTAW wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, spełniających wymagania określone w rozdziale VI. 2) lit. c SIWZ pkt 2 tabeli – dla Zadania 2
(wg zał. nr 8 do SIWZ), wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie żąda dokumentów w ww. zakresie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
I. Treść oferty stanowią następujące dokumenty: 1. FORMULARZ OFERTY – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do
reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty
pełnomocnictwem) (wg zał. nr 3 do SIWZ), składany w oryginale. 2. FORMULARZ CENOWY – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem (wg zał. nr 3.1-3.3 do SIWZ).
FORMULARZ CENOWY, wypełniony i podpisany należy złożyć w oryginale.
II. Wraz z ofertą, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia/dokumenty: 1) OŚWIADCZENIE WYKONAWCY, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące wstępne
potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (OŚWIADCZENIE WSTĘPNE)
(wg załącznika nr 4 i nr 5 do SIWZ) - w oryginale; 2) ORYGINAŁ PEŁNOMOCNICTWA lub kopię potwierdzoną za zgodność z
oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie
dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. Zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej, dla
pełnomocnictwa tego nie jest wymagane uiszczenie opłaty; 3) ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY do
oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Zobowiązanie należy
złożyć w oryginale wg wzoru stanowiącego zał. nr 6 do SIWZ;
III. OŚWIADCZENIA SKŁADANE PO TERMINIE SKŁADANIA
OFERT - BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO: 1) OŚWIADCZENIE O PRZYNALEŻNOŚCI ALBO BRAKU
PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ co Wykonawcy, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu
albo braku przynależności do jakiejkolwiek grupy kapitałowej, składane w oryginale. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca
może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym
postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o
zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
określa § 7 Istotnych postanowień umowy stanowiącej Załącznik nr 2.1-2.3.
2. Strony zastrzegają prawo zmiany treści umowy
dotyczących:
1) zmiany podwykonawcy w sytuacji i na warunkach określonych w art. 36b ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych;
2) zmiany organizacyjnej Zamawiającego istotnej dla realizacji umowy;
3) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy lub w sposób znacznie utrudniający jej realizację, w tym będącej wynikiem działań podmiotów trzecich, zagrożenia epidemiologicznego lub będącej wynikiem działań podejmowanych przez władze państwowe lub samorządowe celem zapobiegania lub zwalczania epidemii. np. zmiany prawa.
4) zmiany terminu dostawy w przypadku gdy pomieszczenia, w których ma być zamontowany przedmiot umowy nie będą przygotowane do montażu, jednak nie dłużej niż w ciągu 5 miesięcy od daty podpisania umowy
|
IV 4 4 data |
2020-12-08T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
OTWARCIE OFERT: 1) Termin otwarcia ofert: 8 grudnia 2020 r. do godziny 12:15; 2) Miejsce otwarcia ofert: siedziba
Zamawiającego: „EC1 Łódź - Miasto Kultury” w Łodzi, ul. Tuwima 46, 90-021 Łódź, Sala konferencyjna; 3) Sposób otwarcia danej
oferty zależy od formy, w jakiej została złożona, a) oferty złożone w postaci elektronicznej zostaną otwarte za pośrednictwem
Platformy zakupowej, b) oferty złożone w formie pisemnej zostaną otwarte i odczytane w wyznaczonym miejscu w siedzibie
Zamawiającego.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 1 - Wyposażenie pomieszczenia do karmienia i przewijania dzieci
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż mebli na zamówienie, mebli gotowych i wyposażenia pomieszczeń Strefy dla Dzieci:
Zabudowa meblowa stała (blat i szafka), 1 kpl.; Fotel wypoczynkowy1 szt.; Stolik 1 szt.; Przewijak 1 szt.; Kotara zaciemniająca + karnisz 1 kpl.; Umywalka nablatowa 1 szt.; Bateria nablatowa 1 szt.; Lustro 1 szt.; Oświetlenie efektowe 4 szt.; Poduszka antyalergiczna 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej OPZ) stanowią Załączniki nr 1.1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 2 – Meble na wymiar
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż mebli na zamówienie, mebli gotowych i wyposażenia pomieszczeń Strefy dla Dzieci.
Szafa szatniowa 3 szt.; Trybuna / regał / siedzisko 2 kpl.; Lada 1 szt.; Domek 1szt.; Stacja „małego fizyka” 1 szt.; Tablica do rysowania 1 szt.; Szafka na książki i zabawki 1 szt.;.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej OPZ) stanowią Załączniki nr 1.2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 3 – Meble gotowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39141100-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż mebli na zamówienie, mebli gotowych i wyposażenia pomieszczeń Strefy dla Dzieci.
Stolik do gier i zabaw plastycznych 2 szt.; Stół do pracy twórczej 7 szt.; Fotel biurowy 2 szt.; Krzesełko 4 szt.; Krzesło do pracy 40 szt.; Półka do prezentacji prac 6 szt.; Pufa do pracy 5 szt.; Pufa / siedzisko typu „worek” 4 szt.;
Pufa / bloczki 40 szt.; Scena 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej OPZ) stanowią Załączniki nr 1.3
|
| |