Przedłużenie wsparcia systemów obsług kopii zapasowych

Data publikacji 2020-11-26
Data zakończenia 2020-12-04 00:00:00
Instytucja Narodowe Archiwum Cyfrowe
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 616497-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 487100008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedłużenie wsparcia systemów obsług kopii zapasowych,
- Systemu CommVault opisanego w załączniku 3 do SIWZ w pkt. 2.
- Wsparcia administracyjnego systemów kopii zapasowych opisanego w załączniku 3 do SIWZ w pkt. 3.
Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia oraz pełny opis techniczny dla przedmiotu zamówienia oraz pozostałe wymagania stawiane przez Zamawiającego zawarte są w niniejszej SIWZ (między innymi w załączniku nr 3 – Opis przedmiotu zamówienia, oraz załączniku nr 5 – Istotne postanowienia Umowy).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 562806e4-b6a9-42d4-84df-e7d5cc7847b5
Biuletyn 616497-N-2020
Zamawiajacy nazwa Narodowe Archiwum Cyfrowe
Regon 12290000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Hankiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-103
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 572 16 00
Zamawiajacy fax +48 22 572 16 01
Zamawiajacy email sekretariat@nac.gov.pl
Adres strony url www.nac.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny archiwum państwowe
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://nac.ssdip.bip.gov.pl - zakładka Zamówienia publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://nac.ssdip.bip.gov.pl - zakładka Zamówienia publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Narodowe Archiwum Cyfrowe, ul. Hankiewicza 1, 02-103 Warszawa, sekretariat - p. 206
Nazwa nadana zamowieniu Przedłużenie wsparcia systemów obsług kopii zapasowych
Numer referencyjny OA.26.7.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedłużenie wsparcia systemów obsług kopii zapasowych, - Systemu CommVault opisanego w załączniku 3 do SIWZ w pkt. 2. - Wsparcia administracyjnego systemów kopii zapasowych opisanego w załączniku 3 do SIWZ w pkt. 3. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia oraz pełny opis techniczny dla przedmiotu zamówienia oraz pozostałe wymagania stawiane przez Zamawiającego zawarte są w niniejszej SIWZ (między innymi w załączniku nr 3 – Opis przedmiotu zamówienia, oraz załączniku nr 5 – Istotne postanowienia Umowy).
Cpv glowny przedmiot 48710000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie zgodne ze wzorem załączonym do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający wymaga dołączenia do oferty formularza oferty (którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Opisu przedmiotu zamówienia (stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) oraz pełnomocnictwa dla osoby podpisującej ofertę – jeśli jest wymagane.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) w zakresie wynagrodzenia brutto, jeżeli doszło do ustawowej zmiany procentowej stawki podatku VAT; 2) 2) w wypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy; 3) jeśli 3) wartość zmian jest mniejsza od 10 % wartości zamówienia określonego w § 5 ust. 1 z uwzględnieniem, że zmiana nie może prowadzić do zmiany charakteru niniejszej umowy. 4) zmiana terminu realizacji w 4) wypadku wystąpienia siły wyższej (niezależnej od Stron umowy) o okres trwania okoliczności uniemożliwiających realizację zamówienia.
IV 4 4 data 2020-12-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 15:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający stawia wymogi w zakresie zatrudnienia pracownika. Obowiązek informacyjny w zakresie RODO Klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Narodowe Archiwum Cyfrowe, ul. Hankiewicza 1, 02-103 Warszawa • inspektorem ochrony danych osobowych Zamawiającego jest Pan Łukasz Jarząbek, kontakt: adres e-mail: iod@nac.gov.pl; • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z pożn. zm.), • Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych powyżej, lecz nie krócej niż liczony od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia okres wynikający z art. 97 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) oraz przepisów wydanych na podstawie art. 6 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2019 r. poz. 553 i 730); • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; Posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. Nie przysługuje Pani/Panu: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Informacja w zakresie zatrudnienia: Zamawiający wymaga, aby osoba uczestnicząca w realizacji zamówienia poprzez świadczenie usług dotyczących obsługi zamówienia (osoba realizująca czynności wsparcia) na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy wykonująca pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320) była zatrudniona w zakresie prac wykonywanych na rzecz Zamawiającego na podstawie umowy o pracę. (Zamawiający dopuszcza, by realizacja zamówienia odbywała się przez więcej niż jedną osobę; należy wtedy traktować wszystkie poniższe zapisy w tym zakresie w odniesieniu do więcej niż jednej osoby z pełną konsekwencją przyjęcia takiego sposobu realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę).

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin naprawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Tryb wsparcia
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)