GuidZP400 |
7438496d-2138-468c-87ca-bdade302da43
|
Biuletyn |
616289-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej
|
Regon |
17343300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Czechosłowacka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-459
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 355 900
|
Zamawiajacy fax |
618 301 191
|
Zamawiajacy email |
przetargi@sapsp.edu.pl
|
Adres strony url |
https://www.sapsp.edu.pl
|
Adres strony internetowej |
https://platformazakupowa.pl/pn/sapsp
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/sapsp/proceedings
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/sapsp/proceedings
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający dopuszcza składanie ofert w formie elektronicznej, za pośrednictwem platformazakupowa.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać, w formie pisemnej, podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. 2020 r. poz. 1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu, ul. Czechosłowacka 27, 61-459 Poznań.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa kwaszonek warzywnych, owoców i warzyw oraz ziemniaków.
|
Numer referencyjny |
ST.2370.24.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa kwaszonek warzywnych, owoców i warzyw oraz ziemniaków”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie wymagań minimalnych przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Nr 1A, Nr 1B i Nr 1C do SIWZ (odpowiednio dla części nr 1, nr 2 i nr 3). Zamówienie jest podzielone na części – liczba części 3:
CZĘŚĆ Nr 1 – Sukcesywna dostawa kwaszonek warzywnych;
CZĘŚĆ Nr 2 – Sukcesywna dostawa owoców i warzyw;
CZĘŚĆ Nr 3 - Sukcesywna dostawa ziemniaków jadalnych wczesnych i późnych.
|
Cpv glowny przedmiot |
15331000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Szczegóły dotyczące terminu realizacji zamówienia zawarte zostały w Rozdziale III SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia wymaganego poziomu zdolności.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia wymaganego poziomu zdolności.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia wymaganego poziomu zdolności.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed wyborem oferty najkorzystniejszej wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Szczegółowe informacje dotyczące powyższych dokumentów znajdują się w SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający będzie wymagał dostarczenia następujących dokumentów:
a) Dokument potwierdzający stosowanie systemu HACCP; dokumentem tym będzie certyfikat wydany przez firmy posiadające akredytację i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie oraz krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju lub zaświadczenie wydane przez właściwego terytorialnie Powiatowego Inspektora Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Do oferty należy załączyć: oświadczenie wymagane postanowieniami pkt III.3) niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu - oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania – załącznik Nr 3 do SIWZ, oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik Nr 4 do SIWZ, 2) formularz ofertowy – załącznik Nr 2 do SIWZ,3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – zestawienie wymagań minimalnych przedmiotu zamówienia – wypełniony załącznik nr 1A do SIWZ dla części I i/lub załącznik nr 1B do SIWZ dla części II i/lub załącznik nr 1C do SIWZ dla części III, 4) Odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy, w szczególności w przypadku składania przez Wykonawców oferty wspólnej). Oświadczenie wymagane postanowieniami pkt III.3) niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu. Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach których polega Wykonawca, wymagane zgodnie z zapisami Roz. V pkt 11 SIWZ, 4. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów - dokumenty potwierdzające, że Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami, np. zobowiązanie, o którym mowa w pkt 2 powyżej. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
1) dla części nr 1 – 100,00 zł;
2) dla części nr 2 – 1.600,00 zł;
3) dla części nr 3 – 500,00 zł.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w przypadkach przewidzianych w ogólnych warunkach umowy stanowiących - załącznik nr 7 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-12-04T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Otwarcie ofert nastąpi w Siedzibie Zamawiającego o godz. 09:30 w dniu, w którym upływa termin składania ofert.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa kwaszonek warzywnych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania minimalne zostały wskazane w załączniku nr 1A do SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kwaszonek warzywnych zgodnie z zakresem ilościowym i jakościowym wskazanym w części nr 1.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa owoców i warzyw.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania minimalne zostały wskazane w załączniku nr 1B do SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa owoców i warzyw zgodnie z zakresem ilościowym i jakościowym wskazanym w części nr 2.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa ziemniaków jadalnych wczesnych i późnych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03212100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania minimalne zostały wskazane w załączniku nr 1C do SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ziemniaków jadalnych wczesnych i późnych zgodnie z zakresem ilościowym i jakościowym wskazanym w części nr 3.
|
| |