GuidZP400 |
7a6b722d-511c-4486-9f8a-69fec1cbbadc
|
Biuletyn |
759996-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Przedszkole Publiczne nr 5
|
Regon |
27150759400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Krótka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Czeladź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-253
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 2653835
|
Zamawiajacy email |
p5czeladz@o2.pl
|
Adres strony url |
http://pp5.czeladz.pl/bip/zamowienia-powyzej-30-tys-euro
|
Adres strony internetowej |
https://pp5-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://pp5-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://pp5-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
https://pp5-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://pp5-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej lub osobistej
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Przedszkola Publicznego nr 5 w Czeladzi w okresie od 04.01.2021 r. do 31.12.2021r.
|
Numer referencyjny |
ZP/1/D/PP5/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby zamawiającego w zakresie : art. spożywczych, produktów zwierzęcych , mięso i przetwory mięsne, nabiał i jego przetwory, jaja, świeże warzywa i owoce, pieczywo, mrożonki i ryby.
Wszystkie oferowane przez Wykonawcę produkty powinny spełniać wymagania przepisów prawnych obowiązujących w Polsce i Unii Europejskiej, w szczególności:
-Ustawy o Bezpieczeństwie Żywności i Żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r., (Dz. U z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.);
- Ustawy o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych z dnia 21 grudnia 2000 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 2178).
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera:
Zał 2A- 2D Formularze asortymentowo-ilościowo cenowe (będące jednocześnie opisem przedmiotu zamówienia oraz załącznikiem do formularza ofertowego)
Zał nr 1A-D-Projektowane Postanowienia umowy
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zgodnie z art.26 ust. 2 ustawy pzp zamawiający nie korzysta z możliwości wezwania Wykonawcy do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3)
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga przedstawienia dodatkowych dokumentów/ oświadczeń. Wystarczającym jest oświadczenie wstępne o braku podstaw do wykluczenia, które Wykonawca złoży wraz z ofertą na Załączniku nr 3
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian treści umowy oraz zmian będących następstwem działania organów administracji.
2. Wszelkie zmiany w umowie będą mogły być dokonywane wyłącznie w zakresie dopuszczonym ustawą Prawo zamówień publicznych, wymagają zgodnej woli Stron oraz zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
3. Strony przewidują możliwość wprowadzenia istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy:
1) nastąpi zmiana nazwy handlowej lub innego oznaczenia produktu wskazanego w ofercie, która nie powoduje zmiany przedmiotu umowy i cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-ilościowo- cenowym,
2) nastąpi zmiana wielkości opakowania poprzez zwiększenie lub zmniejszenie pojemności lub gramatury,
3) zmiany terminu realizacji dostaw z uwagi na:
a) konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy
b) okoliczności wynikających z działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy,
4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest złożenie wniosku, przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian.
5. Jeżeli wnioskującym o zmianę będzie Wykonawca, wprowadzenie zmiany będzie możliwe dopiero po akceptacji Zamawiającego.
6. Zamawiający dopuszcza również zmianę umowy w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy nastąpi zmiana nazwy, adresu lub statusu firmy.
7. Przewiduje się również możliwość wprowadzenia zmian w zakresie terminu realizacji umowy lub czasowego zawieszania wykonania umowy lub jej części z powodu okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, w tym w szczególności w związku z koniecznością zawieszenia działalności zamawiającego, nieobecności dzieci lub znacznej jej ilości. W razie nieosiągnięcia przez strony porozumienia w terminie 7 dni Zamawiający uprawniony będzie do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym.
|
IV 4 4 data |
2020-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa i owoce, świeże, przetworzone i mrożone, ryby
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby owoce i warzywa:
1)Świeże owoce o jędrnej skórce, bez przebarwień świadczących o braku świeżości. Warzywa i owoce świeże cechować się będą regularnym kształtem właściwym dla danej odmiany, będą wolne od szkodników, zanieczyszczeń ziemią , uszkodzeń, oznak wyrastania korzenia w pęd nasienny, brakiem oznak więdnięcia, wyschnięcia czy gnicia; 2)Świeże owoce o jędrnej skórce, bez przebarwień świadczących o braku świeżości 3)Zamawiający wymaga, aby towar zamówiony(mrożony) przywożony był w temp. minimum (-18°C) z terminami przydatności do spożycia i pakowany w oryginalnych opakowaniach lub zabezpieczone folią. 4)Mrożonki sypkie i nie zbrylone 5)Ryby mrożone nie więcej niż 10% glazury, bez skóry, bez ości 6)termin przydatności do spożycia min 14 dni od dnia dostawy
7)Soczki owocowe -bez dodatku cukrów i substancji słodzących o niskiej zawartości sodu
8)Produkty w puszkach winny być wyposażone w elementy do otwierania ręcznego, bez pomocy otwieracza mechanicznego
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa warzyw, owoców świeżych i mrożonych, przetworzonych oraz ryb. Ilość opisana jest w załączniku 2A-Formularza asortymentowo-ilościowo-cenowego w części A. Dostawa warzyw i owoców świeżych, mrożonych i przetworzonych oraz ryb odbywać się będzie do 5 razy w tygodniu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Produkty zwierzęce, mięso I przetwory mięsne, wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1) W przypadku kiełbas i wędlin wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100 g produktu.
2) Mięso świeże, nie mrożone o barwie i zapachu charakterystycznym dla danego rodzaju, jędrne, elastyczne, pochodzące z produkcji krajowej.
3) Przetwory mięsne zawierające co najmniej 82 - 90% mięsa i nie więcej niż 10g tłuszczu w 100g produktu gotowego do spożycia
4) termin przydatności do spożycia min 14 dni od dnia dostawy
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa produktów zwierzęcych , mięso i przetwory mięsne.Ilość opisana jest w załączniku nr 2b Formularza asortymentowo- ilościowo-cenowego w części B . Dostawa pozostałych produktów zwierzęcych , mięso i przetwory mięsne odbywać się będzie 5 razy w tygodniu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły spożywcze, nabiał, jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby artykuły spożywcze:
1) nie zawierały konserwantów np. benzoesanu sodu, glutaminianu sodu itp. oraz środków polepszających smak i zapach 2)Zawartość soli, cukru w produktach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia do ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia
3)Wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100 g produktów
4)Masło o zawartości nie mniej niż 82% tłuszczu mlecznego
5)Produkty mleczne zawierające nie więcej niż 10 g cukrów w 100 ml produktu gotowego do spożycia, zawierające nie więcej niż 10 g tłuszczu w 100g /ml produktu gotowego do spożycia
6)Makarony Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych o podobnej lecz nie gorszej jakości
7)jaja konsumpcyjne nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania
8)Produkty w puszkach winny być wyposażone w elementy do otwierania ręcznego, bez pomocy otwieracza mechanicznego
9)termin przydatności do spożycia min 14 dni od dnia dostawy
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa art.spożywczych , nabiału i jaj. Ilość opisana jest w załączniku nr 2C Formularza asortymentowo- ilościowo-cenowego w części C . Dostawa pozostałych produktów spożywczych nabiału i jaj odbywać się będzie 5 razy w tygodniu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby a:
1) Pieczywo ma być świeżo wypieczone, zawartość soli, cukru w w/w produktach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia do ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
2)Wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100 g produktów.
3)Pieczywo wyprodukowane będzie w dobie dostawy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pieczywa. Ilość opisana jest w załączniku nr 2d Formularza asortymentowo- ilościowo-cenowego w części D . Dostawa pieczywa odbywać się będzie 5 razy w tygodniu.
|
| |