Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy PRODUKTÓW ROŚLINNYCH do Aresztu Śledczego w Hajnówce wraz z transportem i rozładunkiem: 
ZADANIE I -  DOSTAWY WARZYW 
Burak czerwony	6 000kg, Cebula 15 000kg, Czarna rzepa 1 500kg, Czosnek  50kg, Kalafior 500kg, Kapusta biała 4 000kg, Kapusta czerwona	2 500kg, Kapusta pekińska	2 000kg, Marchew 17 000kg, Ogórek  gruntowy 1 000kg,	Pieczarki 	500kg, Pietruszka 3 000kg, Pomidor  1 000kg, Por 2 000kg, Seler 3 000kg,  
ZADANIE II -  DOSTAWY ZIEMNIAKÓW 
Ziemniaki 	45 000 kg 
ZADANIE III -  DOSTAWA KISZONEK 
Kapusta kiszona	2 200kg, Ogórek kiszony 2 200kg 
ZADANIE IV -  DOSTAWY OWOCÓW 
Jabłka 3 000kg 
ZADANIE V -  DOSTAWY PRODUKTÓW KONSERWOWYCH 
Koncentrat pomidorowy 30% 2 000kg, Groszek konserwowy	800kg, Fasola szparagowa konserwowa	800kg, Kukurydza konserwowa	800kg, Szczaw konserwowy	400kg 
ZADANIE VI -  DOSTAWY SUCHYCH WARZYW STRĄCZKOWYCH 
Fasola sucha „Jaś” 2 000kg, Groch suchy  łuskany połówki	1 000kg, Kostka sojowa 1 000kg,  
Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową w ciągu trwania umowy. Ostateczna ilość dostarczanego asortymentu może ulec zmniejszeniu, będzie ona wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym będzie to wielkość nie mniejsza niż 90 % wielkości całego zamówienia. W związku z zmniejszeniem danej ilości Zamawiający nie poniesie żadnych skutków prawnych. Wymagania dla warzyw, owoców i ziemniaków: Zamawiany asortyment musi być świeży, dobrej jakości, wolny od wad (niepożądane wady organoleptyczne: obce posmaki, zapachy, nalot pleśni, fragmenty obcych ciał, itp.). Wszystkie warzywa i ziemniaki powinny być pierwszego gatunku, świeże bez żadnych oznak zgnilizny oraz bez śladów uszkodzeń mechanicznych. Wszystkie artykuły w klasie I jakości handlowej. W okresie zimowym warzywa, owoce i ziemniaki nie powinny posiadać także oznak zmarznięcia. Jabłka o średnicy  6-8cm powinny być pierwszego gatunku, świeże bez żadnych oznak zgnilizny oraz bez śladów uszkodzeń mechanicznych, (dopuszczalne gatunki: Jonagold, Gloster, Idared, Champion, Lobo itp.) Preferowane odmiany ziemniaków jadalnych posiadających jasnożółty miąższ bez oznak chorobowych bulw (zaraza ziemniaczana, rdzawa plamistość miąższu, mokra i sucha zgnilizna, zazielenienie bulw, itp.) Wymagania  dla  warzyw kiszonych: kapusta kiszona: barwa skrawków — biała lub kremowobiała albo szara z odcieniem żółtawym — w zależności od odmiany, smak i zapach — charakterystyczny dla kapusty kwaszonej, aromatyczny, słono-kwaśny bez posmaków i zapachów obcych, grubość skrawków — nie większa niż 1–1,5 mm zawartość soli kuchennej — 1,5–2,5%. Każde opakowanie powinno być odpowiednio oznakowane. Powinny się na nim znaleźć następujące informacje umieszczone na tej samej stronie, czytelnie, trwale oraz w sposób widoczny z zewnątrz: - nazwa i adres pakującego i/lub wysyłającego - nazwa produktu, jeśli zawartość opakowania nie jest widoczna z zewnątrz - nazwa odmiany i/lub typu handlowego w zależności od produktu - kraj pochodzenia i nieobowiązkowo rejon uprawy lub nazwa krajowa, regionalna lub lokalna - klasa jakości - wielkość (jeśli sortowano według wielkości) - inne szczegóły w zależności od produktu. Ogórki kiszone: Ukwaszone ogórki powinny zawierać  1,5–3,5% soli kuchennej. Każde opakowanie powinno być odpowiednio oznakowane. Powinny się na nim znaleźć następujące informacje umieszczone na tej samej stronie, czytelnie, trwale oraz w sposób widoczny z zewnątrz: - nazwa i adres pakującego i/lub wysyłającego, - nazwa produktu, jeśli zawartość opakowania nie jest widoczna z zewnątrz, - nazwa odmiany i/lub typu handlowego w zależności od produktu, - kraj pochodzenia i nieobowiązkowo rejon uprawy lub nazwa krajowa, regionalna lub lokalna, - klasa jakości, - wielkość (jeśli sortowano według wielkości), - inne szczegóły w zależności od produktu. Dostawy warzyw, ziemniaków i owoców przedstawionych w zadaniach I, II, IV wraz z transportem i rozładunkiem do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka,  realizowane będą 2, 4 lub 8 razy w miesiącu (częstotliwość dostaw określi wykonawca w ofercie w kryterium częstotliwość realizowanych dostaw). Koszt dostawy i jego ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Dostawy będą realizowane w dni robocze od poniedziałku do czwartku w godzinach 8:30 -12:00, pojazdami Wykonawcy przystosowanymi do przewozu danego typu artykułów spożywczych, spełniającymi wymogi przepisów prawa do ich przewożenia w dostawach częściowych określonych przez Zamawiającego. Dostawy asortymentu wymienionego w zadaniach III, V, VI, tj.: kiszonki, produkty konserwowe, suche warzywa strączkowe wraz z transportem i rozładunkiem do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka,  realizowane będą 1, 2 lub 3 razy na kwartał (częstotliwość dostaw oferent określi w ofercie w kryterium częstotliwość realizowanych dostaw). Koszt dostawy i jego ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Dostawy będą realizowane w dni robocze od poniedziałku do czwartku w godzinach 8:30 -12:00, pojazdami Wykonawcy przystosowanymi do przewozu danego typu artykułów spożywczych, spełniającymi wymogi przepisów prawa do ich przewożenia w dostawach częściowych określonych przez Zamawiającego. 
Zamawiający składając zamówienie będzie uwzględniał sezonowość asortymentu.  Warzywa typu  ogórek gruntowy w ilości ok 700kg i pomidor w ilości ok 500kg,  będą zamawiane w sezonie letnim w trakcie największej dostępności. Natomiast pomidor w ilości ok. 500kg i ogórek w ilości ok.  300kg potrzebnej do zapewnienia wyżywienia diet i reszta warzyw i owoców będzie zamawiana przez cały okres obowiązywania umowy.  Zamawiający określił minimalny terminy przydatności do spożycia asortymentu wymienionego w zadaniach I, II, IV (warzywa, ziemniaki i owoce) na okres 14dni licząc od daty dostawy do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce. Minimalny termin przydatności do spożycia będzie zależny od ilości dostaw w miesiącu które określi Wykonawca w kryterium częstotliwość realizowanych dostaw.  W przypadku gdy Wykonawca w danych zadaniach określi częstotliwość realizowanych dostaw na 4 lub 8 razy w miesiącu to minimalny termin przydatności do spożycia będzie mógł wynosić 7 dni licząc od daty dostawy do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce. Zamawiający określił minimalny terminy przydatności do spożycia asortymentu wymienionego w zadaniach III, V, VI, tj.: kiszonki, produkty konserwowe, suche warzywa strączkowe na okres 3 miesięcy licząc od daty dostawy do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce. Minimalny termin przydatności do spożycia będzie zależny od ilości dostaw w kwartale które określi Wykonawca w kryterium częstotliwość realizowanych dostaw.  W przypadku gdy Wykonawca w danych zadaniach określi częstotliwość realizowanych dostaw na 2 lub 3 razy w kwartale to minimalny termin przydatności do spożycia będzie mógł wynosić adekwatnie do częstotliwości dostaw tj.: 1,5 miesiąca lub 1 miesiąc licząc od daty dostawy do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce. Produkty konserwowe będą dostarczane w opakowaniach o wadze od 0,4kg do 3kg. Natomiast warzywa i warzywa suche strączkowe dostarczane będą w opakowaniach nie przekraczających ciężaru 25 kg. Kiszonki powinny być dostarczane w wiaderkach lub beczkach spełniających przepisy BHP pod względem ciężaru, oznakowanych z podanym terminem przydatności. Opakowania transportowe powinny być gładkie, czyste, bezwonne, łatwe do mycia i odkażania, zapewniające zachowanie właściwej jakości dostarczonego asortymentu. Niedopuszczalne są opakowania uszkodzone mechaniczne, zabrudzone. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem zgodnym z wymogami rozporządzenia (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności (Dz. U. z 2006r nr. 171 poz. 1225 z późn. zm.) i rozporządzenia (WE)nr 852 /2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r w sprawie higieny środków spożywczych (DZ.U. UE L 139 z 30 kwietnia 2004r, str.1 , Dz. U UE Polskie wydanie specjalne rozdz. 13, t.34). Towar należy dostarczać w opakowaniach plastikowych - pojemnikach EURO – stosowanych jako opakowanie zbiorcze. Każdy produkt powinien być dostarczany w oddzielnym pojemniku. Owoce warzywa należy dostarczać w skrzynkach przeznaczonych do transportu danego asortymentu ewentualnie w workach reszlowych.  Do każdego asortymentu podlegającego pakowaniu przede wszystkim kiszonek, produktów konserwowych, suchych warzyw strączkowych należy załączyć etykietę z opisem jego zawartości tj.: - nazwę środka spożywczego, - dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym, - datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia, - dane identyfikujące producenta środka spożywczego, - zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu, - warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania, - oznaczenie partii produkcji, - klasę jakości handlowej, - waga brutto 
 | 
			
		
		
			                									
						| GuidZP400 | 
						
															226b3965-daa6-4194-af9c-3c4bed3118f9
													 | 
					
							                							                									
						| Biuletyn | 
						
															759823-N-2020
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | 
						
															Areszt Śledczy w Hajnówce
													 | 
					
							                									
						| Regon | 
						
															12520570000000
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | 
						
															Warszawska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 
						
															67
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | 
						
															Hajnówka
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 
						
															17-200
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | 
						
															Polska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | 
						
															podlaskie
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 
						
															85 6832007 w.120, 6832008, 
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy fax | 
						
															85 6832978
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy email | 
						
															as_hajnowka@sw.gov.pl, 
													 | 
					
							                									
						| Adres strony url | 
						
															https://www.zp.sw.gov.pl 
													 | 
					
							                									
						| Adres strony internetowej | 
						
															https://www.sw.gov.pl 
													 | 
					
							                									
						| Adres strony internetowej narzedzia | 
						
															https://www.zp.sw.gov.pl
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy finansowane z unii | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 
						
															0%
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 
						
															8
													 | 
					
							                									
						| Rodzaj zamawiajacego inny | 
						
															Jednostka Penitencjarna
													 | 
					
							                									
						| Czy dostep dokumentow zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | 
						
															https://www.zp.sw.gov.pl
													 | 
					
							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															https://www.zp.sw.gov.pl
													 | 
					
							                							                							                									
						| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny | 
						
															Oświadczenia, wnioski i informacje przekazywane mogą być pisemnie za pośrednictwem poczty elektronicznej.
													 | 
					
							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | 
						
															Oferty, umowy i dokumenty wymienione w rozdziale VI SIWZ - wyłącznie forma pisemna.
													 | 
					
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | 
						
															Areszt Śledczy w Hajnówce, ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka
													 | 
					
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | 
						
															Dostawy produktów roślinnych
													 | 
					
							                									
						| Numer referencyjny | 
						
															DKw.2232.13.2020
													 | 
					
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy podzielone na czesci | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy | 
						
															6
													 | 
					
							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 
						
															Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy PRODUKTÓW ROŚLINNYCH do Aresztu Śledczego w Hajnówce wraz z transportem i rozładunkiem:
ZADANIE I -  DOSTAWY WARZYW
Burak czerwony	6 000kg, Cebula 15 000kg, Czarna rzepa 1 500kg, Czosnek  50kg, Kalafior 500kg, Kapusta biała 4 000kg, Kapusta czerwona	2 500kg, Kapusta pekińska	2 000kg, Marchew 17 000kg, Ogórek  gruntowy 1 000kg,	Pieczarki 	500kg, Pietruszka 3 000kg, Pomidor  1 000kg, Por 2 000kg, Seler 3 000kg, 
ZADANIE II -  DOSTAWY ZIEMNIAKÓW
Ziemniaki 	45 000 kg
ZADANIE III -  DOSTAWA KISZONEK
Kapusta kiszona	2 200kg, Ogórek kiszony 2 200kg
ZADANIE IV -  DOSTAWY OWOCÓW
Jabłka 3 000kg
ZADANIE V -  DOSTAWY PRODUKTÓW KONSERWOWYCH
Koncentrat pomidorowy 30% 2 000kg, Groszek konserwowy	800kg, Fasola szparagowa konserwowa	800kg, Kukurydza konserwowa	800kg, Szczaw konserwowy	400kg
ZADANIE VI -  DOSTAWY SUCHYCH WARZYW STRĄCZKOWYCH
Fasola sucha „Jaś” 2 000kg, Groch suchy  łuskany połówki	1 000kg, Kostka sojowa 1 000kg, 
Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową w ciągu trwania umowy. Ostateczna ilość dostarczanego asortymentu może ulec zmniejszeniu, będzie ona wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym będzie to wielkość nie mniejsza niż 90 % wielkości całego zamówienia. W związku z zmniejszeniem danej ilości Zamawiający nie poniesie żadnych skutków prawnych. Wymagania dla warzyw, owoców i ziemniaków: Zamawiany asortyment musi być świeży, dobrej jakości, wolny od wad (niepożądane wady organoleptyczne: obce posmaki, zapachy, nalot pleśni, fragmenty obcych ciał, itp.). Wszystkie warzywa i ziemniaki powinny być pierwszego gatunku, świeże bez żadnych oznak zgnilizny oraz bez śladów uszkodzeń mechanicznych. Wszystkie artykuły w klasie I jakości handlowej. W okresie zimowym warzywa, owoce i ziemniaki nie powinny posiadać także oznak zmarznięcia. Jabłka o średnicy  6-8cm powinny być pierwszego gatunku, świeże bez żadnych oznak zgnilizny oraz bez śladów uszkodzeń mechanicznych, (dopuszczalne gatunki: Jonagold, Gloster, Idared, Champion, Lobo itp.) Preferowane odmiany ziemniaków jadalnych posiadających jasnożółty miąższ bez oznak chorobowych bulw (zaraza ziemniaczana, rdzawa plamistość miąższu, mokra i sucha zgnilizna, zazielenienie bulw, itp.) Wymagania  dla  warzyw kiszonych: kapusta kiszona: barwa skrawków — biała lub kremowobiała albo szara z odcieniem żółtawym — w zależności od odmiany, smak i zapach — charakterystyczny dla kapusty kwaszonej, aromatyczny, słono-kwaśny bez posmaków i zapachów obcych, grubość skrawków — nie większa niż 1–1,5 mm zawartość soli kuchennej — 1,5–2,5%. Każde opakowanie powinno być odpowiednio oznakowane. Powinny się na nim znaleźć następujące informacje umieszczone na tej samej stronie, czytelnie, trwale oraz w sposób widoczny z zewnątrz: - nazwa i adres pakującego i/lub wysyłającego - nazwa produktu, jeśli zawartość opakowania nie jest widoczna z zewnątrz - nazwa odmiany i/lub typu handlowego w zależności od produktu - kraj pochodzenia i nieobowiązkowo rejon uprawy lub nazwa krajowa, regionalna lub lokalna - klasa jakości - wielkość (jeśli sortowano według wielkości) - inne szczegóły w zależności od produktu. Ogórki kiszone: Ukwaszone ogórki powinny zawierać  1,5–3,5% soli kuchennej. Każde opakowanie powinno być odpowiednio oznakowane. Powinny się na nim znaleźć następujące informacje umieszczone na tej samej stronie, czytelnie, trwale oraz w sposób widoczny z zewnątrz: - nazwa i adres pakującego i/lub wysyłającego, - nazwa produktu, jeśli zawartość opakowania nie jest widoczna z zewnątrz, - nazwa odmiany i/lub typu handlowego w zależności od produktu, - kraj pochodzenia i nieobowiązkowo rejon uprawy lub nazwa krajowa, regionalna lub lokalna, - klasa jakości, - wielkość (jeśli sortowano według wielkości), - inne szczegóły w zależności od produktu. Dostawy warzyw, ziemniaków i owoców przedstawionych w zadaniach I, II, IV wraz z transportem i rozładunkiem do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka,  realizowane będą 2, 4 lub 8 razy w miesiącu (częstotliwość dostaw określi wykonawca w ofercie w kryterium częstotliwość realizowanych dostaw). Koszt dostawy i jego ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Dostawy będą realizowane w dni robocze od poniedziałku do czwartku w godzinach 8:30 -12:00, pojazdami Wykonawcy przystosowanymi do przewozu danego typu artykułów spożywczych, spełniającymi wymogi przepisów prawa do ich przewożenia w dostawach częściowych określonych przez Zamawiającego. Dostawy asortymentu wymienionego w zadaniach III, V, VI, tj.: kiszonki, produkty konserwowe, suche warzywa strączkowe wraz z transportem i rozładunkiem do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka,  realizowane będą 1, 2 lub 3 razy na kwartał (częstotliwość dostaw oferent określi w ofercie w kryterium częstotliwość realizowanych dostaw). Koszt dostawy i jego ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Dostawy będą realizowane w dni robocze od poniedziałku do czwartku w godzinach 8:30 -12:00, pojazdami Wykonawcy przystosowanymi do przewozu danego typu artykułów spożywczych, spełniającymi wymogi przepisów prawa do ich przewożenia w dostawach częściowych określonych przez Zamawiającego.
Zamawiający składając zamówienie będzie uwzględniał sezonowość asortymentu.  Warzywa typu  ogórek gruntowy w ilości ok 700kg i pomidor w ilości ok 500kg,  będą zamawiane w sezonie letnim w trakcie największej dostępności. Natomiast pomidor w ilości ok. 500kg i ogórek w ilości ok.  300kg potrzebnej do zapewnienia wyżywienia diet i reszta warzyw i owoców będzie zamawiana przez cały okres obowiązywania umowy.  Zamawiający określił minimalny terminy przydatności do spożycia asortymentu wymienionego w zadaniach I, II, IV (warzywa, ziemniaki i owoce) na okres 14dni licząc od daty dostawy do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce. Minimalny termin przydatności do spożycia będzie zależny od ilości dostaw w miesiącu które określi Wykonawca w kryterium częstotliwość realizowanych dostaw.  W przypadku gdy Wykonawca w danych zadaniach określi częstotliwość realizowanych dostaw na 4 lub 8 razy w miesiącu to minimalny termin przydatności do spożycia będzie mógł wynosić 7 dni licząc od daty dostawy do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce. Zamawiający określił minimalny terminy przydatności do spożycia asortymentu wymienionego w zadaniach III, V, VI, tj.: kiszonki, produkty konserwowe, suche warzywa strączkowe na okres 3 miesięcy licząc od daty dostawy do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce. Minimalny termin przydatności do spożycia będzie zależny od ilości dostaw w kwartale które określi Wykonawca w kryterium częstotliwość realizowanych dostaw.  W przypadku gdy Wykonawca w danych zadaniach określi częstotliwość realizowanych dostaw na 2 lub 3 razy w kwartale to minimalny termin przydatności do spożycia będzie mógł wynosić adekwatnie do częstotliwości dostaw tj.: 1,5 miesiąca lub 1 miesiąc licząc od daty dostawy do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce. Produkty konserwowe będą dostarczane w opakowaniach o wadze od 0,4kg do 3kg. Natomiast warzywa i warzywa suche strączkowe dostarczane będą w opakowaniach nie przekraczających ciężaru 25 kg. Kiszonki powinny być dostarczane w wiaderkach lub beczkach spełniających przepisy BHP pod względem ciężaru, oznakowanych z podanym terminem przydatności. Opakowania transportowe powinny być gładkie, czyste, bezwonne, łatwe do mycia i odkażania, zapewniające zachowanie właściwej jakości dostarczonego asortymentu. Niedopuszczalne są opakowania uszkodzone mechaniczne, zabrudzone. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem zgodnym z wymogami rozporządzenia (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności (Dz. U. z 2006r nr. 171 poz. 1225 z późn. zm.) i rozporządzenia (WE)nr 852 /2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r w sprawie higieny środków spożywczych (DZ.U. UE L 139 z 30 kwietnia 2004r, str.1 , Dz. U UE Polskie wydanie specjalne rozdz. 13, t.34). Towar należy dostarczać w opakowaniach plastikowych - pojemnikach EURO – stosowanych jako opakowanie zbiorcze. Każdy produkt powinien być dostarczany w oddzielnym pojemniku. Owoce warzywa należy dostarczać w skrzynkach przeznaczonych do transportu danego asortymentu ewentualnie w workach reszlowych.  Do każdego asortymentu podlegającego pakowaniu przede wszystkim kiszonek, produktów konserwowych, suchych warzyw strączkowych należy załączyć etykietę z opisem jego zawartości tj.: - nazwę środka spożywczego, - dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym, - datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia, - dane identyfikujące producenta środka spożywczego, - zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu, - warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania, - oznaczenie partii produkcji, - klasę jakości handlowej, - waga brutto
													 | 
					
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 
						
															03200000-3
													 | 
					
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 
						
															0,00
													 | 
					
							                									
						| Waluta calosc | 
						
															PLN
													 | 
					
							                							                									
						| Okres w miesiacach | 
						
															12
													 | 
					
							                									
						| Data rozpoczecia | 
						
															2021-01-01T00:00:00+01:00
													 | 
					
							                									
						| Data zakonczenia | 
						
															2021-12-31T00:00:00+01:00
													 | 
					
							                									
						| Okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
													 | 
					
							                									
						| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
													 | 
					
							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
													 | 
					
							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 1 | 
						
															1
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | 
						
															Oświadczenie że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy PZP, oraz na pod-stawie art. 24 ust. 5, 6 i 7 ustawy PZP. Oświadczenie iż zostały podjęte kroki naprawcze zgodnie z art. 24 ust 8 ustawy PZP. Oświadczenie dotyczące podmiotu na którego zasoby powołuje się wykonawca. Oświadczenie dotyczące podwykonawcy niebędącego podmiotem na którego zasoby powołuje się wykonawca. Oświadczenie dotyczące podanych informacji. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji na stronie internetowej o której mowa w art. 86 ust 5 wykonawca dostarcza oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej.
													 | 
					
							                									
						| Zakresie warunkow udzialu | 
						
															Oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w V rozdziale SIWZ. Oświadczenie, że w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonym w V rozdziale SIWZ polega na zasobach innych podmiotów. Oświadczenie dotyczące podanych informacji.
													 | 
					
							                									
						| Zakresie kryteriow selekcji | 
						
															Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
													 | 
					
							                									
						| Wykaz potwierdzenie okolicznosci | 
						
															Zamawiający przed dokonaniem wyboru najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminem niżej wymienionych dokumentów: Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki ZUS lub KRUS albo innego dokumentu że wykonawca nie zalega z opłatami składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, o ile potencjalny wykonawca nie przedłożył danych dokumentów wraz z ofertą.
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy tekst | 
						
															Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie strony. W szczególności Zamawiający dopuszcza:1) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu, siedziby, osób reprezentujących Strony umowy, zmianę formy prawnej prowadzonej działalności, 2) zmianę postanowień w zakresie podatku VAT. Jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana w zakresie podatku VAT, Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia opłaty powiększonej lub pomniejszonej o obowiązującą stawkę podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury VAT. 3) zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia jedynie w przypadkach niezależnych od Wykonawcy, na skutek klęsk żywiołowych spowodowanych nieodwracalnymi działaniami przyrody lub na skutek działań osób trzecich. Udowodnienie w/w sytuacji leżeć będzie po stronie Wykonawcy.
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 data | 
						
															2020-12-16T00:00:00+01:00
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 godzina | 
						
															09:00
													 | 
					
							                							                									
						| IV 4 4 jezyki | 
						
															język polski
													 | 
					
							                									
						| IV 4 5 okres | 
						
															30
													 | 
					
							                							                							                									
									
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					1
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					Dostawy warzyw
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					03200000-3
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Waluta zal | 
									
																					PLN
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik okres w miesiacach | 
									
																					12
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik data rozpoczecia | 
									
																					2021-01-01T00:00:00+01:00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik data zakonczenia | 
									
																					2021-12-31T00:00:00+01:00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy PRODUKTÓW ROŚLINNYCH do Aresztu Śledczego w Hajnówce wraz z transportem i rozładunkiem:
ZADANIE I -  DOSTAWY WARZYW
Burak czerwony	6 000kg, Cebula 15 000kg, Czarna rzepa 1 500kg, Czosnek  50kg, Kalafior 500kg, Kapusta biała 4 000kg, Kapusta czerwona	2 500kg, Kapusta pekińska	2 000kg, Marchew 17 000kg, Ogórek  gruntowy 1 000kg,	Pieczarki 	500kg, Pietruszka 3 000kg, Pomidor  1 000kg, Por 2 000kg, Seler 3 000kg, 
Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową w ciągu trwania umowy. Ostateczna ilość dostarczanego asortymentu może ulec zmniejszeniu, będzie ona wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym będzie to wielkość nie mniejsza niż 90 % wielkości całego zamówienia. W związku z zmniejszeniem danej ilości Zamawiający nie poniesie żadnych skutków prawnych. Wymagania dla warzyw, owoców i ziemniaków: Zamawiany asortyment musi być świeży, dobrej jakości, wolny od wad (niepożądane wady organoleptyczne: obce posmaki, zapachy, nalot pleśni, fragmenty obcych ciał, itp.). Wszystkie warzywa  powinny być pierwszego gatunku, świeże bez żadnych oznak zgnilizny oraz bez śladów uszkodzeń mechanicznych. Wszystkie artykuły w klasie I jakości handlowej. W okresie zimowym warzywa, nie powinny posiadać także oznak zmarznięcia. Dostawy warzyw, przedstawionych w zadaniach I,  wraz z transportem i rozładunkiem do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka,  realizowane będą 2, 4 lub 8 razy w miesiącu (częstotliwość dostaw określi wykonawca w ofercie w kryterium częstotliwość realizowanych dostaw). Koszt dostawy i jego ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Dostawy będą realizowane w dni robocze od poniedziałku do czwartku w godzinach 8:30 -12:00, pojazdami Wykonawcy przystosowanymi do przewozu danego typu artykułów spożywczych, spełniającymi wymogi przepisów prawa do ich przewożenia w dostawach częściowych określonych przez Zamawiającego.
Zamawiający składając zamówienie będzie uwzględniał sezonowość asortymentu.  Warzywa typu  ogórek gruntowy w ilości ok 700kg i pomidor w ilości ok 500kg,  będą zamawiane w sezonie letnim w trakcie największej dostępności. Natomiast pomidor w ilości ok. 500kg i ogórek w ilości ok.  300kg potrzebnej do zapewnienia wyżywienia diet i reszta warzyw i owoców będzie zamawiana przez cały okres obowiązywania umowy.  Zamawiający określił minimalny terminy przydatności do spożycia asortymentu wymienionego w zadaniach I, II, IV (warzywa) na okres 14dni licząc od daty dostawy do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce. Minimalny termin przydatności do spożycia będzie zależny od ilości dostaw w miesiącu które określi Wykonawca w kryterium częstotliwość realizowanych dostaw.  W przypadku gdy Wykonawca w danych zadaniach określi częstotliwość realizowanych dostaw na 4 lub 8 razy w miesiącu to minimalny termin przydatności do spożycia będzie mógł wynosić 7 dni licząc od daty dostawy do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce.  Niedopuszczalne są opakowania uszkodzone mechaniczne, zabrudzone. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem zgodnym z wymogami rozporządzenia (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności (Dz. U. z 2006r nr. 171 poz. 1225 z późn. zm.) i rozporządzenia (WE)nr 852 /2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r w sprawie higieny środków spożywczych (DZ.U. UE L 139 z 30 kwietnia 2004r, str.1 , Dz. U UE Polskie wydanie specjalne rozdz. 13, t.34). Towar należy dostarczać w opakowaniach plastikowych - pojemnikach EURO – stosowanych jako opakowanie zbiorcze. Każdy produkt powinien być dostarczany w oddzielnym pojemniku. Owoce warzywa należy dostarczać w skrzynkach przeznaczonych do transportu danego asortymentu ewentualnie w workach reszlowych. 
																			 | 
								
														
						|   |   | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					2
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					Dostawy ziemniaków
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					03200000-3
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Waluta zal | 
									
																					PLN
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik okres w miesiacach | 
									
																					12
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik data rozpoczecia | 
									
																					2021-01-01T00:00:00+01:00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik data zakonczenia | 
									
																					2021-12-31T00:00:00+01:00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy PRODUKTÓW ROŚLINNYCH do Aresztu Śledczego w Hajnówce wraz z transportem i rozładunkiem:
ZADANIE II -  DOSTAWY ZIEMNIAKÓW
Ziemniaki 	45 000 kg
Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową w ciągu trwania umowy. Ostateczna ilość dostarczanego asortymentu może ulec zmniejszeniu, będzie ona wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym będzie to wielkość nie mniejsza niż 90 % wielkości całego zamówienia. W związku z zmniejszeniem danej ilości Zamawiający nie poniesie żadnych skutków prawnych. Wymagania dla  ziemniaków: Zamawiany asortyment musi być świeży, dobrej jakości, wolny od wad (niepożądane wady organoleptyczne: obce posmaki, zapachy, nalot pleśni, fragmenty obcych ciał, itp.). Ziemniaki powinny być pierwszego gatunku, świeże bez żadnych oznak zgnilizny oraz bez śladów uszkodzeń mechanicznych. Wszystkie artykuły w klasie I jakości handlowej. W okresie zimowym  ziemniaki nie powinny posiadać także oznak zmarznięcia. Preferowane odmiany ziemniaków jadalnych posiadających jasnożółty miąższ bez oznak chorobowych bulw (zaraza ziemniaczana, rdzawa plamistość miąższu, mokra i sucha zgnilizna, zazielenienie bulw, itp.)  Dostawy ziemniaków przedstawionych w zadaniach  II,  wraz z transportem i rozładunkiem do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka,  realizowane będą 2, 4 lub 8 razy w miesiącu (częstotliwość dostaw określi wykonawca w ofercie w kryterium częstotliwość realizowanych dostaw). Koszt dostawy i jego ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Dostawy będą realizowane w dni robocze od poniedziałku do czwartku w godzinach 8:30 -12:00, pojazdami Wykonawcy przystosowanymi do przewozu danego typu artykułów spożywczych, spełniającymi wymogi przepisów prawa do ich przewożenia w dostawach częściowych określonych przez Zamawiającego. Zamawiający określił minimalny terminy przydatności do spożycia asortymentu wymienionego w zadaniu II, (ziemniaki) na okres 14dni licząc od daty dostawy do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce. Minimalny termin przydatności do spożycia będzie zależny od ilości dostaw w miesiącu które określi Wykonawca w kryterium częstotliwość realizowanych dostaw.  W przypadku gdy Wykonawca w danych zadaniach określi częstotliwość realizowanych dostaw na 4 lub 8 razy w miesiącu to minimalny termin przydatności do spożycia będzie mógł wynosić 7 dni licząc od daty dostawy do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce. Ziemniaki dostarczane będą w opakowaniach nie przekraczających ciężaru 25 kg. Niedopuszczalne są opakowania uszkodzone mechaniczne, zabrudzone. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem zgodnym z wymogami rozporządzenia (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności (Dz. U. z 2006r nr. 171 poz. 1225 z późn. zm.) i rozporządzenia (WE)nr 852 /2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r w sprawie higieny środków spożywczych (DZ.U. UE L 139 z 30 kwietnia 2004r, str.1 , Dz. U UE Polskie wydanie specjalne rozdz. 13, t.34). Towar należy dostarczać w opakowaniach plastikowych - pojemnikach EURO – stosowanych jako opakowanie zbiorcze. Każdy produkt powinien być dostarczany w oddzielnym pojemniku. Owoce warzywa należy dostarczać w skrzynkach przeznaczonych do transportu danego asortymentu ewentualnie w workach reszlowych.  
																			 | 
								
														
						|   |   | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					3
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					Dostawy kiszonek
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					15000000-8
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Waluta zal | 
									
																					PLN
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik okres w miesiacach | 
									
																					12
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik data rozpoczecia | 
									
																					2021-01-01T00:00:00+01:00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik data zakonczenia | 
									
																					2021-12-31T00:00:00+01:00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy PRODUKTÓW ROŚLINNYCH do Aresztu Śledczego w Hajnówce wraz z transportem i rozładunkiem:
ZADANIE III -  DOSTAWA KISZONEK
Kapusta kiszona	2 200kg, Ogórek kiszony 2 200kg
Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową w ciągu trwania umowy. Ostateczna ilość dostarczanego asortymentu może ulec zmniejszeniu, będzie ona wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym będzie to wielkość nie mniejsza niż 90 % wielkości całego zamówienia. W związku z zmniejszeniem danej ilości Zamawiający nie poniesie żadnych skutków prawnych.  Wymagania  dla  warzyw kiszonych: kapusta kiszona: barwa skrawków — biała lub kremowobiała albo szara z odcieniem żółtawym — w zależności od odmiany, smak i zapach — charakterystyczny dla kapusty kwaszonej, aromatyczny, słono-kwaśny bez posmaków i zapachów obcych, grubość skrawków — nie większa niż 1–1,5 mm zawartość soli kuchennej — 1,5–2,5%. Każde opakowanie powinno być odpowiednio oznakowane. Powinny się na nim znaleźć następujące informacje umieszczone na tej samej stronie, czytelnie, trwale oraz w sposób widoczny z zewnątrz: - nazwa i adres pakującego i/lub wysyłającego - nazwa produktu, jeśli zawartość opakowania nie jest widoczna z zewnątrz - nazwa odmiany i/lub typu handlowego w zależności od produktu - kraj pochodzenia i nieobowiązkowo rejon uprawy lub nazwa krajowa, regionalna lub lokalna - klasa jakości - wielkość (jeśli sortowano według wielkości) - inne szczegóły w zależności od produktu. Ogórki kiszone: Ukwaszone ogórki powinny zawierać  1,5–3,5% soli kuchennej. Każde opakowanie powinno być odpowiednio oznakowane. Powinny się na nim znaleźć następujące informacje umieszczone na tej samej stronie, czytelnie, trwale oraz w sposób widoczny z zewnątrz: - nazwa i adres pakującego i/lub wysyłającego, - nazwa produktu, jeśli zawartość opakowania nie jest widoczna z zewnątrz, - nazwa odmiany i/lub typu handlowego w zależności od produktu, - kraj pochodzenia i nieobowiązkowo rejon uprawy lub nazwa krajowa, regionalna lub lokalna, - klasa jakości, - wielkość (jeśli sortowano według wielkości), - inne szczegóły w zależności od produktu. Dostawy kiszonek wraz z transportem i rozładunkiem do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka,  realizowane będą 1, 2 lub 3 razy na kwartał (częstotliwość dostaw oferent określi w ofercie w kryterium częstotliwość realizowanych dostaw). Koszt dostawy i jego ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Dostawy będą realizowane w dni robocze od poniedziałku do czwartku w godzinach 8:30 -12:00, pojazdami Wykonawcy przystosowanymi do przewozu danego typu artykułów spożywczych, spełniającymi wymogi przepisów prawa do ich przewożenia w dostawach częściowych określonych przez Zamawiającego.
Zamawiający określił minimalny terminy przydatności do spożycia asortymentu wymienionego w zadaniu nr III - kiszonki, na okres 3 miesięcy licząc od daty dostawy do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce. Minimalny termin przydatności do spożycia będzie zależny od ilości dostaw w kwartale które określi Wykonawca w kryterium częstotliwość realizowanych dostaw.  W przypadku gdy Wykonawca w danych zadaniach określi częstotliwość realizowanych dostaw na 2 lub 3 razy w kwartale to minimalny termin przydatności do spożycia będzie mógł wynosić adekwatnie do częstotliwości dostaw tj.: 1,5 miesiąca lub 1 miesiąc licząc od daty dostawy do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce.  Kiszonki powinny być dostarczane w wiaderkach lub beczkach spełniających przepisy BHP pod względem ciężaru, oznakowanych z podanym terminem przydatności. Opakowania transportowe powinny być gładkie, czyste, bezwonne, łatwe do mycia i odkażania, zapewniające zachowanie właściwej jakości dostarczonego asortymentu. Niedopuszczalne są opakowania uszkodzone mechaniczne, zabrudzone. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem zgodnym z wymogami rozporządzenia (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności (Dz. U. z 2006r nr. 171 poz. 1225 z późn. zm.) i rozporządzenia (WE)nr 852 /2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r w sprawie higieny środków spożywczych (DZ.U. UE L 139 z 30 kwietnia 2004r, str.1 , Dz. U UE Polskie wydanie specjalne rozdz. 13, t.34). Towar należy dostarczać w opakowaniach plastikowych - pojemnikach EURO – stosowanych jako opakowanie zbiorcze. Każdy produkt powinien być dostarczany w oddzielnym pojemniku.  Do każdego asortymentu podlegającego pakowaniu przede wszystkim kiszonek, należy załączyć etykietę z opisem jego zawartości tj.: - nazwę środka spożywczego, - dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym, - datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia, - dane identyfikujące producenta środka spożywczego, - zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu, - warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania, - oznaczenie partii produkcji, - klasę jakości handlowej, - waga brutto
																			 | 
								
														
						|   |   | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					4
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					Dostawy owoców
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					03220000-9
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Waluta zal | 
									
																					PLN
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik okres w miesiacach | 
									
																					12
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik data rozpoczecia | 
									
																					2021-01-01T00:00:00+01:00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik data zakonczenia | 
									
																					2021-12-31T00:00:00+01:00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy PRODUKTÓW ROŚLINNYCH do Aresztu Śledczego w Hajnówce wraz z transportem i rozładunkiem:
ZADANIE IV -  DOSTAWY OWOCÓW
Jabłka 3 000kg
Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową w ciągu trwania umowy. Ostateczna ilość dostarczanego asortymentu może ulec zmniejszeniu, będzie ona wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym będzie to wielkość nie mniejsza niż 90 % wielkości całego zamówienia. W związku z zmniejszeniem danej ilości Zamawiający nie poniesie żadnych skutków prawnych. Wymagania dla owoców : Zamawiany asortyment musi być świeży, dobrej jakości, wolny od wad (niepożądane wady organoleptyczne: obce posmaki, zapachy, nalot pleśni, fragmenty obcych ciał, itp.). Wszystkie owoce powinny być pierwszego gatunku, świeże bez żadnych oznak zgnilizny oraz bez śladów uszkodzeń mechanicznych. Wszystkie artykuły w klasie I jakości handlowej. W okresie zimowym  owoce nie powinny posiadać także oznak zmarznięcia. Jabłka o średnicy  6-8cm powinny być pierwszego gatunku, świeże bez żadnych oznak zgnilizny oraz bez śladów uszkodzeń mechanicznych, (dopuszczalne gatunki: Jonagold, Gloster, Idared, Champion, Lobo itp.)  Dostawy owoców przedstawionych w zadaniu IV wraz z transportem i rozładunkiem do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka,  realizowane będą 2, 4 lub 8 razy w miesiącu (częstotliwość dostaw określi wykonawca w ofercie w kryterium częstotliwość realizowanych dostaw). Koszt dostawy i jego ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Dostawy będą realizowane w dni robocze od poniedziałku do czwartku w godzinach 8:30 -12:00, pojazdami Wykonawcy przystosowanymi do przewozu danego typu artykułów spożywczych, spełniającymi wymogi przepisów prawa do ich przewożenia w dostawach częściowych określonych przez Zamawiającego.   Zamawiający określił minimalny terminy przydatności do spożycia asortymentu wymienionego w zadaniu IV (owoce) na okres 14dni licząc od daty dostawy do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce. Minimalny termin przydatności do spożycia będzie zależny od ilości dostaw w miesiącu które określi Wykonawca w kryterium częstotliwość realizowanych dostaw.  W przypadku gdy Wykonawca w danych zadaniach określi częstotliwość realizowanych dostaw na 4 lub 8 razy w miesiącu to minimalny termin przydatności do spożycia będzie mógł wynosić 7 dni licząc od daty dostawy do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce. Opakowania transportowe powinny być gładkie, czyste, bezwonne, łatwe do mycia i odkażania, zapewniające zachowanie właściwej jakości dostarczonego asortymentu. Niedopuszczalne są opakowania uszkodzone mechaniczne, zabrudzone. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem zgodnym z wymogami rozporządzenia (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności (Dz. U. z 2006r nr. 171 poz. 1225 z późn. zm.) i rozporządzenia (WE)nr 852 /2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r w sprawie higieny środków spożywczych (DZ.U. UE L 139 z 30 kwietnia 2004r, str.1 , Dz. U UE Polskie wydanie specjalne rozdz. 13, t.34). Towar należy dostarczać w opakowaniach plastikowych - pojemnikach EURO – stosowanych jako opakowanie zbiorcze. Każdy produkt powinien być dostarczany w oddzielnym pojemniku. Owoce należy dostarczać w skrzynkach przeznaczonych do transportu danego asortymentu .
																			 | 
								
														
						|   |   | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					5
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					Dostawy produktów konserwowych
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					15331460-9
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Waluta zal | 
									
																					PLN
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik okres w miesiacach | 
									
																					12
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik data rozpoczecia | 
									
																					2021-01-01T00:00:00+01:00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik data zakonczenia | 
									
																					2021-12-31T00:00:00+01:00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy PRODUKTÓW ROŚLINNYCH do Aresztu Śledczego w Hajnówce wraz z transportem i rozładunkiem:
ZADANIE V -  DOSTAWY PRODUKTÓW KONSERWOWYCH
Koncentrat pomidorowy 30% 2 000kg, Groszek konserwowy	800kg, Fasola szparagowa konserwowa	800kg, Kukurydza konserwowa	800kg, Szczaw konserwowy	400kg
Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową w ciągu trwania umowy. Ostateczna ilość dostarczanego asortymentu może ulec zmniejszeniu, będzie ona wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym będzie to wielkość nie mniejsza niż 90 % wielkości całego zamówienia. W związku z zmniejszeniem danej ilości Zamawiający nie poniesie żadnych skutków prawnych. Wymagania dla warzyw, owoców i ziemniaków: Zamawiany asortyment musi być świeży, dobrej jakości, wolny od wad (niepożądane wady organoleptyczne: obce posmaki, zapachy, nalot pleśni, fragmenty obcych ciał, itp.).  Każde opakowanie powinno być odpowiednio oznakowane. Powinny się na nim znaleźć następujące informacje umieszczone na tej samej stronie, czytelnie, trwale oraz w sposób widoczny z zewnątrz: - nazwa i adres pakującego i/lub wysyłającego, - nazwa produktu, jeśli zawartość opakowania nie jest widoczna z zewnątrz, - nazwa odmiany i/lub typu handlowego w zależności od produktu, - kraj pochodzenia i nieobowiązkowo rejon uprawy lub nazwa krajowa, regionalna lub lokalna, - klasa jakości, - wielkość (jeśli sortowano według wielkości), - inne szczegóły w zależności od produktu.  Dostawy asortymentu wymienionego w zadaniu, V,  tj.: produkty konserwowe,  wraz z transportem i rozładunkiem do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka,  realizowane będą 1, 2 lub 3 razy na kwartał (częstotliwość dostaw oferent określi w ofercie w kryterium częstotliwość realizowanych dostaw). Koszt dostawy i jego ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Dostawy będą realizowane w dni robocze od poniedziałku do czwartku w godzinach 8:30 -12:00, pojazdami Wykonawcy przystosowanymi do przewozu danego typu artykułów spożywczych, spełniającymi wymogi przepisów prawa do ich przewożenia w dostawach częściowych określonych przez Zamawiającego.   Zamawiający określił minimalny terminy przydatności do spożycia asortymentu wymienionego w zadaniu V,  tj.: produkty konserwowe, na okres 3 miesięcy licząc od daty dostawy do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce. Minimalny termin przydatności do spożycia będzie zależny od ilości dostaw w kwartale które określi Wykonawca w kryterium częstotliwość realizowanych dostaw.  W przypadku gdy Wykonawca w danych zadaniach określi częstotliwość realizowanych dostaw na 2 lub 3 razy w kwartale to minimalny termin przydatności do spożycia będzie mógł wynosić adekwatnie do częstotliwości dostaw tj.: 1,5 miesiąca lub 1 miesiąc licząc od daty dostawy do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce. Produkty konserwowe będą dostarczane w opakowaniach o wadze od 0,4kg do 3kg. Opakowania transportowe powinny być gładkie, czyste, bezwonne, łatwe do mycia i odkażania, zapewniające zachowanie właściwej jakości dostarczonego asortymentu. Niedopuszczalne są opakowania uszkodzone mechaniczne, zabrudzone. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem zgodnym z wymogami rozporządzenia (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności (Dz. U. z 2006r nr. 171 poz. 1225 z późn. zm.) i rozporządzenia (WE)nr 852 /2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r w sprawie higieny środków spożywczych (DZ.U. UE L 139 z 30 kwietnia 2004r, str.1 , Dz. U UE Polskie wydanie specjalne rozdz. 13, t.34). Towar należy dostarczać w opakowaniach plastikowych - pojemnikach EURO – stosowanych jako opakowanie zbiorcze. Każdy produkt powinien być dostarczany w oddzielnym pojemniku.   Do każdego asortymentu podlegającego pakowaniu przede wszystkim  produktów konserwowych, należy załączyć etykietę z opisem jego zawartości tj.: - nazwę środka spożywczego, - dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym, - datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia, - dane identyfikujące producenta środka spożywczego, - zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu, - warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania, - oznaczenie partii produkcji, - klasę jakości handlowej, - waga brutto
																			 | 
								
														
						|   |   | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					6
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					Dostawy suchych warzyw strączkowych
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					03200000-3
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Waluta zal | 
									
																					PLN
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik okres w miesiacach | 
									
																					12
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik data rozpoczecia | 
									
																					2021-01-01T00:00:00+01:00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik data zakonczenia | 
									
																					2021-12-31T00:00:00+01:00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy PRODUKTÓW ROŚLINNYCH do Aresztu Śledczego w Hajnówce wraz z transportem i rozładunkiem:
ZADANIE VI -  DOSTAWY SUCHYCH WARZYW STRĄCZKOWYCH
Fasola sucha „Jaś” 2 000kg, Groch suchy  łuskany połówki	1 000kg, Kostka sojowa 1 000kg, 
Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową w ciągu trwania umowy. Ostateczna ilość dostarczanego asortymentu może ulec zmniejszeniu, będzie ona wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym będzie to wielkość nie mniejsza niż 90 % wielkości całego zamówienia. W związku z zmniejszeniem danej ilości Zamawiający nie poniesie żadnych skutków prawnych. Każde opakowanie powinno być odpowiednio oznakowane. Powinny się na nim znaleźć następujące informacje umieszczone na tej samej stronie, czytelnie, trwale oraz w sposób widoczny z zewnątrz: - nazwa i adres pakującego i/lub wysyłającego, - nazwa produktu, jeśli zawartość opakowania nie jest widoczna z zewnątrz, - nazwa odmiany i/lub typu handlowego w zależności od produktu, - kraj pochodzenia i nieobowiązkowo rejon uprawy lub nazwa krajowa, regionalna lub lokalna, - klasa jakości, - wielkość (jeśli sortowano według wielkości), - inne szczegóły w zależności od produktu. Dostawy asortymentu wymienionego w zadaniu VI, tj.: suche warzywa strączkowe wraz z transportem i rozładunkiem do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka,  realizowane będą 1, 2 lub 3 razy na kwartał (częstotliwość dostaw oferent określi w ofercie w kryterium częstotliwość realizowanych dostaw). Koszt dostawy i jego ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Dostawy będą realizowane w dni robocze od poniedziałku do czwartku w godzinach 8:30 -12:00, pojazdami Wykonawcy przystosowanymi do przewozu danego typu artykułów spożywczych, spełniającymi wymogi przepisów prawa do ich przewożenia w dostawach częściowych określonych przez Zamawiającego. Zamawiający określił minimalny terminy przydatności do spożycia asortymentu wymienionego w zadaniu  VI, tj.: suche warzywa strączkowe na okres 3 miesięcy licząc od daty dostawy do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce. Minimalny termin przydatności do spożycia będzie zależny od ilości dostaw w kwartale które określi Wykonawca w kryterium częstotliwość realizowanych dostaw.  W przypadku gdy Wykonawca w danych zadaniach określi częstotliwość realizowanych dostaw na 2 lub 3 razy w kwartale to minimalny termin przydatności do spożycia będzie mógł wynosić adekwatnie do częstotliwości dostaw tj.: 1,5 miesiąca lub 1 miesiąc licząc od daty dostawy do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce. Warzywa suche strączkowe dostarczane będą w opakowaniach nie przekraczających ciężaru 25 kg. Opakowania transportowe powinny być gładkie, czyste, bezwonne, łatwe do mycia i odkażania, zapewniające zachowanie właściwej jakości dostarczonego asortymentu. Niedopuszczalne są opakowania uszkodzone mechaniczne, zabrudzone. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem zgodnym z wymogami rozporządzenia (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności (Dz. U. z 2006r nr. 171 poz. 1225 z późn. zm.) i rozporządzenia (WE)nr 852 /2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r w sprawie higieny środków spożywczych (DZ.U. UE L 139 z 30 kwietnia 2004r, str.1 , Dz. U UE Polskie wydanie specjalne rozdz. 13, t.34). Towar należy dostarczać w opakowaniach plastikowych - pojemnikach EURO – stosowanych jako opakowanie zbiorcze. Każdy produkt powinien być dostarczany w oddzielnym pojemniku. Do każdego asortymentu podlegającego pakowaniu przede wszystkim suchych warzyw strączkowych należy załączyć etykietę z opisem jego zawartości tj.: - nazwę środka spożywczego, - dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym, - datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia, - dane identyfikujące producenta środka spożywczego, - zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu, - warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania, - oznaczenie partii produkcji, - klasę jakości handlowej, - waga brutto
																			 | 
								
														
						|   |   |