GuidZP400 |
42a1bf0b-a788-48f4-b68a-890d3ef2280d
|
Biuletyn |
761027-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Lubelskie
|
Regon |
43101917000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Artura Grottgera
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-029
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 44 16 636,
|
Zamawiajacy fax |
81 44 16 535
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@lubelskie.pl,
|
Adres strony url |
www.lubelskie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Część I: zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach realizacji projektu pt. „Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego II” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020, Działanie 3.6 Marketing gospodarczy Oś priorytetowa 3: Konkurencyjność przedsiębiorstw; część II: zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Pomoc Techniczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Artura Grottgera 4 20- 029 Lublin (parter - KANCELARIA OGÓLNA)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa niszczarek biurowych z podziałem na dwie części
|
Numer referencyjny |
OP-IV.272.126.2020.SZM
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa niszczarek biurowych z podziałem na dwie części:
Część I: Dostawa niszczarek biurowych na potrzeby realizacji projektu Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego II
W ramach tej części Wykonawca dostarczy 2 sztuki fabrycznie nowych niszczarek zgodnych ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia znajdującym się w Załączniku nr 1a do SIWZ.
Część II: Dostawa 1 fabrycznie nowej niszczarki wraz z akcesoriami na potrzeby pracowników UMWL w Lublinie zaangażowanych w realizację Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1b do SIWZ.
Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
|
Cpv glowny przedmiot |
30191400-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
10
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia do 10 dni od dnia podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy, Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia.
2. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Szczegółowe dane dotyczące zmian umowy zostały przewidziane we wzorach umowy będące załącznikami 3a i 3b do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-12-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące: a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; b) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; c) ceny zawartej w ofertach. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o której mowa w pkt 1, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) według wzoru zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją, o której mowa w pkt 1). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie, o którym mowa w pkt 2. 4. Zamawiający zgodnie z art. 24aa ustawy dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu 5. Obowiązek informacyjny w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego RODO określone są w rozdz. XXiX SIWZ.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa niszczarek biurowych na potrzeby realizacji projektu Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30191400-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia dla I postępowania: do 10 dni od dnia podpisania umowy.
Punkty za kryterium „OKRES GWARANCJI” będą sumą punktów otrzymanych w dwóch podkryteriach: a) gwarancja na niszczarkę, b) gwarancja na ostrza tnące.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa niszczarek biurowych z podziałem na dwie części:
Część I: Dostawa niszczarek biurowych na potrzeby realizacji projektu Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego II
W ramach tej części Wykonawca dostarczy 2 sztuki fabrycznie nowych niszczarek zgodnych ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia znajdującym się w Załączniku nr 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa 1 fabrycznie nowej niszczarki wraz z akcesoriami na potrzeby pracowników UMWL w Lublinie zaangażowanych w realizację Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30191400-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia dla II postępowania: do 10 dni od dnia podpisania umowy.
Punkty otrzymane w kryterium JAKOŚĆ, będą sumą punktów w podkryteriach: Głośność pracy urządzenia na biegu jałowym - max 20 pkt; Energooszczędność - moc silnika w standardowym trybie pracy - max 20 pkt; Wydajność- max 10 pkt; Zabezpieczenia: posiadanie zabezpieczenia przed korzystaniem przez osoby nieupoważnione poprzez kody dostępu pin - max 5 pkt; posiadanie dotykowego wyświetlacza min. 4,3” i możliwości wyboru trybu pracy niszczarki - max. 5.
Łącznie maksymalnie w kryterium JAKOŚĆ wykonawca może otrzymać – 60 pkt.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa 1 fabrycznie nowej niszczarki wraz z akcesoriami na potrzeby pracowników UMWL w Lublinie zaangażowanych w realizację Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1b do SIWZ.
|
| |