„Dostawa sprzętu medycznego: Stół operacyjny chirurgiczny, lampa operacyjna, lampa zabiegowo – diagnostyczna, Defibrylator AED, Przenośny automatyczny tonometr aplanacyjny ”.

Data publikacji 2020-12-23
Data zakończenia 2021-01-08 00:00:00
Instytucja Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 771604-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001, 331922303, 315241109, 331821000, 331220001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego z podziałem na pakiety w ramach projektu „Doposażenie Płockiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w nowoczesny sprzęt i aparaturę medyczną”.
Pakiet nr 1 – Stół operacyjny chirurgiczny
Pakiet nr 2 – Lampa operacyjna
Pakiet nr 3 - Lampa zabiegowo- diagnostyczna
Pakiet nr 4 – Defibrylator AED
Pakiet nr 5 – Przenośny automatyczny tonometr aplanacyjny

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d8a52007-2f1f-4a8f-90bd-e7fefb54f479
Biuletyn 771604-N-2020
Zamawiajacy nazwa Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
Regon 61141659000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 28
Zamawiajacy miejscowosc Płock
Zamawiajacy kod pocztowy 09-402
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 24 3645100, 3645124
Zamawiajacy fax 24 3645102, 3645249
Zamawiajacy email zamowienia_publiczne@plockizoz.pl
Adres strony url www.szpitalplock.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu "Doposażenie Płockiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w nowoczesny sprzęt i aparaturę medyczną" współfinansowane ze środków UE w rakach RPO województwa mazowieckiego na lata 2014 -2020 w ramach osi priorytetowej VI "Jakość życia", Działania 6.1. "Infrastruktura ochrony zdrowia" w ramach umowy nr RPMA.06.01.00-14-a295/18
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalplock.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalplock.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Dopuszczone jest złożenie oferty w postaci elektronicznej. Zamawiający jako środek komunikacji elektronicznej do złożenia oferty określa platformę ePUAP i MiniPortal. szczegóły w siwz
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Inny sposób: Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (tekst jedn. Dz. U. 2018 poz. 2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Adres: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. ul. Kościuszki 28 09-402 Płock, Dział Zamówień Publicznych, pok, nr 203
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa sprzętu medycznego: Stół operacyjny chirurgiczny, lampa operacyjna, lampa zabiegowo – diagnostyczna, Defibrylator AED, Przenośny automatyczny tonometr aplanacyjny ”.
Numer referencyjny PZOZ/DZP/382/49PN/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego z podziałem na pakiety w ramach projektu „Doposażenie Płockiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w nowoczesny sprzęt i aparaturę medyczną”. Pakiet nr 1 – Stół operacyjny chirurgiczny Pakiet nr 2 – Lampa operacyjna Pakiet nr 3 - Lampa zabiegowo- diagnostyczna Pakiet nr 4 – Defibrylator AED Pakiet nr 5 – Przenośny automatyczny tonometr aplanacyjny
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: Pakiet nr 1, 4, 5 - jednorazowa dostawa w terminie do 8 tygodni od chwili podpisania umowy. Pakiet nr 2,3 - jednorazowa dostawa w terminie do 10 tygodni od chwili podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Katalogi/foldery/opisy (w języku polskim), potwierdzające zgodność oferowanego przedmiotu z wymaganiami SIWZ – dotyczy wszystkich pakietów.
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) Wypełniony i podpisany formularz cenowy – wg załącznika nr 5.1, 5.2., 5.3., 5.4., 5.5. do SIWZ; b) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – według załącznika nr 3 do SIWZ; c) Oświadczenie Wykonawcy wynikające z pkt 7.1. SIWZ – wg załącznika nr 4 do SIWZ. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej według załącznika nr 6 do SIWZ. Oświadczenie składane jest w odpowiedzi na zamieszczoną informację, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian zawartej umowy w szczególności w przypadku: a) obniżenia ceny płaconej przez Zamawiającego; b) wystąpienia okoliczności siły wyższej, takich jak w szczególności: pożar, powódź, niszczące działanie wiatru, gradobicie, uderzenie pioruna, upadek statku powietrznego, które to okoliczności przyczyniłyby się do opóźnienia wykonania świadczenia Wykonawcy – przedłużenie terminu na wykonanie świadczenia Wykonawcy stosownie do przyczynienia się okoliczności siły wyższej do opóźnienia. c) wydłużenia gwarancji udzielanej na rzecz Zamawiającego 2. W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2021-01-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09 – 402 Płock kontakt: e-mail: zamowienia_publiczne@plockizoz.pl, tel. 24/364-51-24 21. administrator danych osobowych wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można kontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod-pzoz@plockizoz.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora; 22. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego PZOZ/DZP/382/49PN/20 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 23. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp”; 24. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 25. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 26. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 27. posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 28. nie przysługuje Pani/Panu: • prawo do usunięcia danych osobowych (na podstawie art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO); • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • prawo sprzeciwu na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Stół operacyjny chirurgiczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192230-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa stołu operacyjnego chirurgicznego w ramach projektu „Doposażenie Płockiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w nowoczesny sprzęt i aparaturę medyczną”
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Lampa operacyjna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31524110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 70
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa lampy operacyjnej w ramach projektu „Doposażenie Płockiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w nowoczesny sprzęt i aparaturę medyczną”
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Lampa zabiegowo-diagnostyczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31524110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 70
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa lampy zabiegowo-diagnostycznej w ramach projektu „Doposażenie Płockiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w nowoczesny sprzęt i aparaturę medyczną”
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Defibrylator AED
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33182100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa defibrylatora AED w ramach projektu „Doposażenie Płockiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w nowoczesny sprzęt i aparaturę medyczną”
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Przenośny automatyczny tonometr aplanacyjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33122000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa przenośnego automatycznego tonometru aplanacyjnego w ramach projektu „Doposażenie Płockiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w nowoczesny sprzęt i aparaturę medyczną”
  

Criterion

Kryteria Parametry techniczne
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 95,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 90,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 85,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)