Opracowanie i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do obsługi Urzędu Gminy Zakrzew w ramach projektu pn. Modernizacja zarządzania w Powiecie Krasnostawskim oraz Gminach Fajsławice, Łopiennik Górny, Piaski i Zakrzew współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach poddziałania 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.

Data publikacji 2013-03-18
Data zakończenia 2013-03-26 10:00:00
Instytucja Zarząd Powiatu w Krasnymstawie
Miejscowość Krasnystaw
Województwo lubelskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Pakiety oprogramowania do przygotowywania deklaracji podatkowych,
  • Pakiety oprogramowania do analizy finansowej i rachunkowości/księgowości,
  • Pakiety oprogramowania do analizy finansowej,
  • Pakiety oprogramowania do systemów finansowych,
  • Pakiety oprogramowania do rachunkowości/księgowości,
  • System rachunkowy,
  • Pakiety oprogramowania dla baz danych,
  • Systemy operacyjne,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 107086 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008, 484120009, 484400004, 484410001, 484420008, 484430005, 484440002, 486110004, 486200000, 489000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do obsługi Urzędu Gminy Zakrzew.
Opis ogólny Zintegrowanego systemu informatycznego Urzędu Gminy Zakrzew (ZSI):
Infrastruktura sprzętowa, którą dysponuje Urząd Gminy Zakrzew:
-Serwer: DEll T610
-Procesor: XEON
-RAM: 12 GB
-Dostępne miejsce na dysku : 400 GB
-Środowisko wirtualne Citrix XenServe
Zestaw inkasencki
-Pidion BIP-6000AS
-Drukarka: Apex 4
Postanowienia ogólne:
1.Wszystkie moduły-zakresy merytoryczne ZSI mają być ze sobą wzajemnie zintegrowane poprzez wymianę i udostępnianie danych, szczególnie w zakresie automatycznego tworzenia dekretów w systemie Finansowo -Księgowym w wyniku wykonywania czynności w pozostałych programach.
2.System powinien posiadać aktualną dokumentację w języku polskim przeznaczoną zarówno dla administratora jak i użytkownika, pozwalającą na samodzielną naukę i pracę z systemem.
3.System ewidencjonuje i identyfikuje operacje wprowadzane przez poszczególnych użytkowników.
4.Wszystkie zamawiane obszary wchodzące w skład zamawianego oprogramowania muszą współpracować na bieżąco z Ewidencją Ludności pobierając z niej dane w czasie rzeczywistym. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zewnętrznych mechanizmów lub plików pośredniczących w wymianie danych.
5.Aktualizacja nowych wersji oprogramowania i baz danych powinna być dokonywana automatycznie z poziomu programu.
6.Dostawca zobowiązuje się dostarczyć niezbędny system operacyjny serwerowy do funkcjonowania dostarczonego przez siebie dziedzinowego oprogramowania oraz oprogramowanie bazodanowe.
7.Moduły powinny korzystać z jednej bazy danych- każda informacja raz wprowadzona do systemu może być wykorzystywana przez pozostałe aplikacje zgodnie z uprawnieniami użytkowników.
8.Jednorodna ewidencja - pozwalająca na szybkie dotarcie do wymaganych informacji.
9.Integracja z oprogramowaniem biurowym.
10.System będzie pracował wydajnie bez względu na liczbę obsługujących.
11.System zapewni bezpieczeństwo danych zgodnie z przepisami
o ochronie danych osobowych
Wykaz funkcjonalności
I.System Finansowo-Księgowy z modułem kasy urzędu, modułem do obsługi budżetu, sprawozdawczości oraz modułem kontrolnym /monitorowanie budżetu, polityka rachunkowości/ - minimum 2 stanowiska
II.Obsługa podatków (nieruchomości, rolny, leśny, od środków transportowych), wraz z windykacją i obsługą danych geodezyjnych importowanych ze Starostwa Powiatu Lubelskiego oraz importem danych z systemu CEPIK - minimum 3 stanowiska.
III.Kadrowo-Płacowy z eksportem danych do programu płatnik i systemów bankowych. - minimum 2 stanowiska.
IV.Woda i ścieki wraz z oprogramowaniem do zestawu i inkasenckiego - minimum 1 stanowisko.
V.Rozliczenie śmieci (zgodne z wytycznymi nowej ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach - Dz. U. nr 152 z dnia 25-07-2011). - minimum 1 stanowisko.
VI.Środki Trwałe - ewidencja gruntów, środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych z obsługą kodów kreskowych i obsługą inwentaryzacji. - minimum 1 stanowisko.
VII.Ewidencja Ludności wraz z obsługą Rejestru Wyborców współpracujący ze ZMOKU.
VIII.Zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych - minimum 1 stanowisko
IX.Zwrot Podatku Akcyzowego Zawartego w Cenie Oleju Napędowego Wykorzystywanego do Celów Produkcji Rolnej - minimum 1 stanowisko.
X.Elektroniczny Portal dla Interesanta. Dopuszcza się możliwość łączenia modułów oprogramowania z zachowaniem wyżej wymienionych funkcjonalności.
Wymagania związane z wdrożeniem
Wymagania wydajnościowe dla ZSIU.
1.Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty, która zagwarantuje odpowiednią sprawność oprogramowania przez minimum 2 lata od odbioru ZSIU.
2.Odpowiednia wydajność oznacza, że ZSIU zapewnia odpowiednio szybką reakcję na działania Użytkowników oraz Klientów. Warunek ten nie dotyczy funkcji, które są związane z wykonywaniem globalnych operacji na bazie danych takich, jak np. sporządzanie raportów
i jednocześnie nie są wykonywane w trakcie codziennej, rutynowej pracy z ZSIU
3.Dostarczone oprogramowanie powinno umożliwiać Użytkownikom wydajną pracę z ZSIU na wykorzystywanych przez nich komputerach.
4.ZSIU powinien zapewniać wystarczającą wydajność, aby korzystający z niego Urząd miał możliwość załatwiania/procedowania elektronicznie wszystkich spraw.
Wykonawca dokona instalacji, konfiguracji i uruchomienia ZSIU.
Wykonawca zobowiązany jest zorganizować szkolenia w zakresie umożliwiającym przeszkolonej osobie sprawne posługiwanie się ZSIU stosownie do pełnionej przez nią roli.

Gwarancja i Opieka autorska
Serwis gwarancyjny, aktualizacja oprogramowania i opieka autorska przez 2 lata od odbioru ZSI w cenie zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zarząd Powiatu w Krasnymstawie
Ulica ul. Sobieskiego 3
Nr domu 3
Miejscowość Krasnystaw
Kod Pocztowy 22-300
Województwo lubelskie
Tel 082 5765211...13, 5767278
Internet www.krasnystaw-powiat.pl
Regon 11020012000000
E-mail organizacyjny@krasnystaw-powiat.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2013
Wadium 1.1Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 1.2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, wg uznania Wykonawcy: a.pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: nr konta BS Krasnystaw 38 8200 0008 2001 0000 0042 0010. b.poręczeniach bankowych; c.poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d.gwarancjach bankowych; e.gwarancjach ubezpieczeniowych; f.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 1.3.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w ww. formie powinno być wystawione na Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 1.4.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 8.2.a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 1.5.Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 1.6.Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1.6.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a.odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b.nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 1.6.2. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisał powyższego warunku.
Wiedza Dla spełnienia tego warunku wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował minimum dwie usługi o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN brutto każda, tożsame z przedmiotem zamówienia, których zakres obejmował co najmniej dostarczenie, instalację, konfigurację, proces wdrożenia wraz z dokonaniem migracji danych oraz przeszkolenie użytkowników, które obejmowały co najmniej wymienione poniżej obszary: finanse i księgowość budżetową, obsługę budżetu i planowania, podatki, księgowość podatkową.
Potencjał Zamawiający nie opisał powyższego warunku.
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej następującymi osobami przeznaczonymi do realizacji zamówienia: - Kierownik zespołu wdrożeniowego (1 osoba): posiada wykształcenie wyższe, posiada minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w branży informatycznej na stanowisku związanym z zarządzaniem projektami wdrożeniowymi lub zespołami wdrożeniowymi, - Specjalista ds. wdrożenia i integracji systemów informatycznych (2 osoby): posiada wykształcenie wyższe informatyczne, posiada, co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w ramach pełnienia funkcji specjalisty ds. wdrożenia i integracji systemów informatycznych, Zamawiający nie dopuszcza łączenia którejkolwiek z w/w funkcji przez tę samą osobę.
Sytuacja Zamawiający nie opisał powyższego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.krasnystaw-powiat.pl
Adres uzyskania siwz Starostwo Powiatowe w Krasnymstawie, ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw.
Data składania wniosków 26/03/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Kancelaria Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie - Punkt Obsługi Klienta, pok. Nr 117, ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt pn. Modernizacja zarządzania w Powiecie Krasnostawskim oraz Gminach Fajsławice, Łopiennik Górny, Piaski i Zakrzew współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach poddziałania 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)