Zintegrowany system obsługi Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych we Włodawie wraz z monitoringiem wizyjnym terenu ZZO

Data publikacji 2013-03-19
Data zakończenia 2013-03-27 12:00:00
Instytucja Międzygminny Związek Celowy z siedzibą we Włodawie
Miejscowość Włodawa
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Monitory wideo,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Przemysłowe specyficzne pakiety oprogramowania,
  • Usługi wdrażania oprogramowania,
  • Usługi konfiguracji oprogramowania,
  • Usługi doradcze w zakresie oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 109994 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008, 481000009, 722650000, 722630006, 722660007, 805331000, 453143200, 302000001, 302130005, 302133008, 302161306, 429231106, 453120007, 349710004, 323235008, 451112000, 453143107
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi: 1. Projektowanie (projekty wykonawcze i powykonawcze) monitoringu i instalacji sieciowych. 2. Roboty budowlane, montażowe i instalacyjne. 3. Dostawa i montaż urządzeń dla poszczególnych instalacji oraz wyposażenia. 4. Dostawa instalacja i wdrożenie oprogramowania poszczególnych instalacji ZZO i obsługi systemu gospodarką odpadami. 5. Stworzenie i wdrożenie bazy danych do systemu obsługi gospodarki odpadami. 6. Wykonanie pozostałych czynności warunkujących należytą realizację przedmiotu zamówienia, w tym rozruch, wdrożenie oraz szkolenie personelu. Zakres Zamówienia obejmuje: dostawę, instalację i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Obsługi, projektowanie, roboty budowlane, montażowe i instalacyjne monitoringu terenu ZZO. Uprzątnięcie miejsca instalacji, usunięcie wad, uzyskanie wszelkich wymaganych pozwoleń, decyzji, uzgodnień, opracowanie instrukcji i innych dokumentów niezbędnych do poprawnej eksploatacji zakładu, szkolenia personelu zamawiającego oraz wszelkie inne działania niezbędne do przejęcia Systemu przez Zamawiającego..

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Międzygminny Związek Celowy z siedzibą we Włodawie
Ulica Al. J. Piłsudskiego 41
Nr domu 41
Miejscowość Włodawa
Kod Pocztowy 22-200
Województwo lubelskie
Tel 82 57 25 856
Fax 82 57 25 856
Internet www.mzcwlodawa.bip.mbnet.pl
Regon 06001227800000
E-mail mzc.wlodawa@interia.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: jednostka samorządu terytorialnego
Rodzaj zam inny jednostka samorządu terytorialnego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/06/2013
Wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 10 000,00 PLN. Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275); Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: K.B. S.A. O/Chełm Nr 11 1500 1373 1213 7005 1794 0000, z adnotacją Zintegrowany system obsługi Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych we Włodawie wraz z monitoringiem wizyjnym terenu ZZO
Zaliczka Nie
Wiedza 1. Wykazanie, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w tym przynajmniej trzy wdrożenia oferowanego systemu w zakładach przetwarzania i składowania odpadów. 2.Wykazanie, robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, w tym przynajmniej jedną robotę budowlaną obejmującą instalacje oferowanego systemu monitoringu w zakładach przemysłowych. 3. Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się dokumentami potwierdzającymi wdrożenie wyżej wymienionych robót i systemów.
Zdolne Kierownik robót budowlanych - posiadający wykształcenie wyższe uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, zaświadczenie o przynależności do właściwej izby inżynierów, minimum 3 letnie doświadczenie -Kierownik robót instalacyjnych - posiadający wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane do kierowania robotami instalacyjnymi, zaświadczenie o przynależności do właściwej izby inżynierów, minimum 3 letnie doświadczenie -Kierownik Projektu - posiadającym wykształcenie wyższe, minimum 5 letnie doświadczenie we wdrażaniu systemów zintegrowanych (w tym pełnienie roli kierownika projektu), posiadającym doświadczenie z wdrażania minimum 4 projektów klasy podobnej do oferowanego systemu) -Zespołem analityków, programistów i wdrożeniowców, minimum 3 osobowym, z których każda osoba posiada wykształcenie wyższe, minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie wykonywania prac analityczno - projektowych, wdrożeniowych lub programowych.
Sytuacja Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia winien: wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 400 000 PLN poprzez przedłożenie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające - opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
Inne dokumenty 1)Wykaz osób (załącznik nr 3 do IDW) które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, iż osoby te posiadają wymagane prawem uprawnienia W przypadku polegania na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2)Wykaz wykonanych zamówień (załącznik nr 4 do IDW) w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w tym przynajmniej trzy wdrożenia oferowanego systemu w zakładach przetwarzania i składowania odpadów; - wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, w tym przynajmniej jedną robotę budowlaną obejmującą instalacje oferowanego systemu monitoringu w zakładach przemysłowych 3) Opis urządzeń (załącznik nr 5 do IDW) i wyposażenia jakie będą dostarczone w ramach zamówienia do Międzygminnego Związku Celowego z siedzibą we Włodawie. 4) Informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku polegania na zdolnościach finansowych innych podmiotów, do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument powinien potwierdzać wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę minimum 400 000 PLN. 5) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 ustawy Pzp. Wykonawca składa oświadczenie(załącznik nr 2a do IDW) i oświadczenie - listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę oddzielnie. 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie doudziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Termin zakończenia realizacji przedmiotu Umowy może ulec przesunięciu w przypadku opóźnień wynikających z działania siły wyższej w czasie realizacji robot, wystąpienia okoliczności, których Strony nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. Fakty te muszą mieć odzwierciedlenie w Dzienniku budowy i być potwierdzone przez Inspektora Nadzoru. W przedstawionych przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy realizacji. Zamawiający dopuszcza możliwość uzgodnionych przez Strony przesunięć w zakresie rzeczowym i odpowiednio finansowym pomiędzy etapami Harmonogramu rzeczowo - finansowego, pod warunkiem uzyskania akceptacji tych przesunięć przez Instytucję Zarządzającą RPO WL. Przesunięcia te nie mogą skutkować zmianą końcowego zakresu rzeczowego i finansowego oraz końcowego terminu realizacji. Zamawiający nie dopuszcza przesunięć mogących mieć wpływ na wartość wskaźników realizacji celów Projektu Modernizacja i rozbudowa składowiska odpadów komunalnych we Włodawie w celu utworzenia Zakładu Zagospodarowania Odpadów. Wszelkie istotne zmiany umowy nie mogą być dokonane później, niż na 45 dni przed planowanym rzeczowym zakończeniem realizacji Projektu. Warunkiem dokonania zmiany postanowień umowy jest zgoda obu stron, potwierdzona na piśmie w formie zawartego aneksu do umowy, pod rygorem nieważności zmiany.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.mzcwlodawa.bip.mbnet.pl
Adres uzyskania siwz Międzygminny Związek Celowy z siedzibą we Włodawie ul. Żołnierzy WiN 22, pok. 11, 22-200 Włodawa
Data składania wniosków 27/03/2013
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Międzygminny Związek Celowy z siedzibą we Włodawie ul. Żołnierzy WiN 22, pok. 11, 22-200 Włodawa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zintegrowany system obsługi Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych we Włodawie wraz z monitoringiem wizyjnym terenu ZZO realizowany jest w ramach inwestycji Modernizacja i rozbudowa składowiska odpadów komunalnych we Włodawie w celu utworzenia Zakładu Zagospodarowania Odpadów współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. Oś priorytetowa VI Środowisko i czysta energia, Działanie 6.1 Ochrona i kształtowanie środowiska, Kategoria II: gospodarka odpadami i ochrona powierzchni ziemi.
Czy unieważnienie Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)