Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Nowe Miasto Lubawskie
|
Ulica |
Mszanowo, ul. Podleśna 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Nowe Miasto Lubawskie
|
Kod Pocztowy |
13-300
|
Województwo |
warmińsko-mazurskie
|
Tel |
56 4726300, 4726317
|
Fax |
56 4726305
|
Regon |
87111892200000
|
E-mail |
zamowienia@gminanml.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
10/01/2014
|
Wadium |
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Wiedza |
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 dostawy z zakresu systemów do prezentacji dokumentów planistycznych w wersji web, gdzie dostawa powinna obejmować wdrożenie systemu do prezentacji dokumentów planistycznych z wykorzystaniem danych ewidencyjnych o wartości minimum 30 000,00 zł brutto
|
Potencjał |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ten warunek, jeżeli złoży oświadczenie, z treści którego wynikać będzie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ
|
Zdolne |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ten warunek, jeżeli złoży oświadczenie, z treści którego wynikać będzie, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ten warunek, jeżeli złoży oświadczenie, z treści którego wynikać będzie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 dostawy z zakresu systemów do prezentacji dokumentów planistycznych w wersji web, gdzie dostawa powinna obejmować wdrożenie systemu do prezentacji dokumentów planistycznych z wykorzystaniem danych ewidencyjnych o wartości minimum 30 000,00 zł brutto
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1)Wypełniony i podpisany opis przedmiotu zamówienia - sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do oferty.
2)W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Istotne postanowienia umowy, jakie zostaną zawarte w umowie z wybranym Wykonawcą stanowią załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ.
2.Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiany dotyczą zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej.
3.W przypadku zaistnienia sytuacji opisanej w ust. 2, strony ustalają nowy termin realizacji przedmiotu umowy, który będzie stanowił zapis w aneksie do umowy.
4.Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneks do umowy).
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.gminanml.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Gmina Nowe Miasto Lubawskie, Mszanowo, ul. Podleśna 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie.
|
Data składania wniosków |
29/03/2013
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Gmina Nowe Miasto Lubawskie, Mszanowo, ul. Podleśna 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamówienie będzie finansowane ze środków własnych Zamawiającego oraz ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 7 - Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego, Działanie 7.2 -Promocja i ułatwianie dostępu do usług teleinformatycznych, Poddziałanie 7.2.1 - Usługi i aplikacje dla obywateli zgodnie z umową o dofinansowanie projektu Nr UDA-RPWM.07.02.01-28-001/12-00 z dnia 31.12.2012 r. zawartą z Województwem Warmińsko-Mazurskim z siedzibą w Olsztynie
|
Czy unieważnienie |
Nie
|