Dostawa i wdrożenie Lokalnej Platformy GIS wraz z dostawą urządzenia wielofunkcyjnego z finiszerem

Data publikacji 2013-03-20
Data zakończenia 2013-03-29 10:00:00
Instytucja Gmina Nowe Miasto Lubawskie
Miejscowość Nowe Miasto Lubawskie
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Systemy baz danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 111878 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 486100007, 480000008, 301213006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie Lokalnej Platformy GIS wraz z dostawą urządzenia wielofunkcyjnego z finiszerem w ramach projektu: Rozwój i promocja E-usług publicznych w Gminie Nowe Miasto Lubawskie.
2.Zamówienie będzie finansowane ze środków własnych Zamawiającego oraz ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 7 - Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego, Działanie 7.2 - Promocja i ułatwianie dostępu do usług teleinformatycznych, Poddziałanie 7.2.1 - Usługi i aplikacje dla obywateli zgodnie z umową o dofinansowanie projektu Nr UDA-RPWM.07.02.01-28-001/12-00 z dnia 31.12.2012 r. zawartą z Województwem Warmińsko-Mazurskim z siedzibą w Olsztynie.
3.Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy etapy:
1)Etap I - zakup silnika Lokalnej Platformy GIS,
2)Etap II - zakup i wdrożenie przygotowanych warstw tematycznych do Lokalnej Platformy GIS,
3)Etap III - zakup urządzenia wielofunkcyjnego z finiszerem.
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ.
5.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, jednakże podane przez Zamawiającego wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełnienia Zamawiający będzie oczekiwał. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
6.Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: siedziba Urzędu Gminy Nowe Miasto Lub - Mszanowo ul. Podleśna 1.
7.Wykonawca musi przedstawić ofertę obejmującą wykonanie całego zamówienia.
8.Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Nie wykazanie podwykonawstwa przez Wykonawcę w ofercie oznaczać będzie, że przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie wyłącznie przez Wykonawcę.
9.Zamówienie należy wykonać z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie, a w przypadku ich braku Polskich Norm, polskich aprobat technicznych, polskich specyfikacji technicznych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Nowe Miasto Lubawskie
Ulica Mszanowo, ul. Podleśna 1
Nr domu 1
Miejscowość Nowe Miasto Lubawskie
Kod Pocztowy 13-300
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel 56 4726300, 4726317
Fax 56 4726305
Regon 87111892200000
E-mail zamowienia@gminanml.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 10/01/2014
Wadium W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 dostawy z zakresu systemów do prezentacji dokumentów planistycznych w wersji web, gdzie dostawa powinna obejmować wdrożenie systemu do prezentacji dokumentów planistycznych z wykorzystaniem danych ewidencyjnych o wartości minimum 30 000,00 zł brutto
Potencjał Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ten warunek, jeżeli złoży oświadczenie, z treści którego wynikać będzie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ
Zdolne Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ten warunek, jeżeli złoży oświadczenie, z treści którego wynikać będzie, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ
Sytuacja Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ten warunek, jeżeli złoży oświadczenie, z treści którego wynikać będzie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 dostawy z zakresu systemów do prezentacji dokumentów planistycznych w wersji web, gdzie dostawa powinna obejmować wdrożenie systemu do prezentacji dokumentów planistycznych z wykorzystaniem danych ewidencyjnych o wartości minimum 30 000,00 zł brutto
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1)Wypełniony i podpisany opis przedmiotu zamówienia - sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do oferty. 2)W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Istotne postanowienia umowy, jakie zostaną zawarte w umowie z wybranym Wykonawcą stanowią załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 2.Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiany dotyczą zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej. 3.W przypadku zaistnienia sytuacji opisanej w ust. 2, strony ustalają nowy termin realizacji przedmiotu umowy, który będzie stanowił zapis w aneksie do umowy. 4.Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneks do umowy).
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.gminanml.pl
Adres uzyskania siwz Gmina Nowe Miasto Lubawskie, Mszanowo, ul. Podleśna 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie.
Data składania wniosków 29/03/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Gmina Nowe Miasto Lubawskie, Mszanowo, ul. Podleśna 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie będzie finansowane ze środków własnych Zamawiającego oraz ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 7 - Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego, Działanie 7.2 -Promocja i ułatwianie dostępu do usług teleinformatycznych, Poddziałanie 7.2.1 - Usługi i aplikacje dla obywateli zgodnie z umową o dofinansowanie projektu Nr UDA-RPWM.07.02.01-28-001/12-00 z dnia 31.12.2012 r. zawartą z Województwem Warmińsko-Mazurskim z siedzibą w Olsztynie
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)