Dostawa kartridży do drukarki laserowej mammograficznej Kodak dryview 8900, Pn-33/13/EK

Data publikacji 2013-03-21
Data zakończenia 2013-04-03 10:00:00
Instytucja Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty z kliszy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 113816 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323541103
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę kartridży do drukarki laserowej mammograficznej Kodak dryview 8900 współpracujacej z aparatem mammograficznym Loard Selenia - szczegółowo określonej w załączniku nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
Ulica ul. W.K. Roentgena 5
Nr domu 5
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-781
Województwo mazowieckie
Tel 022 5462312, 5462872
Fax 022 5462253, 5462872
E-mail motelska@coi.waw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytut badawczy
Rodzaj zam inny Instytut badawczy
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Zam uzupelniajace Nie przewiduje się
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Lata obrotowe 1
Lata obrotowe 2 1
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga: a)świadectwa dopuszczającego przedmiot zamówienia do obrotu i stosowania na terenie Polski (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych). b)nieodpłatne próbki (produktów, zgodnych z opisem w załączniku nr 1 do SIWZ)
Inne dokumenty Ponadto Wykonawca powinien złożyć: a)Upoważnienie do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej. b)Wypełniony załącznik nr 1 (formularz cenowy), nr 2 (formularz ofertowy). c)Wykaz próbek - załącznik nr 5 do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony przewidują możliwość zamiany ilości zamawianego towaru, w ramach wartości i asortymentu określonego w niniejszej umowie, w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego. 2. Dostawa nastąpi sukcesywnie w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, bądź w przypadku nie zamówienia przez Zamawiającego całości towaru w tym terminie, do czasu wykonania umowy, jednak nie dłużej niż przez okres 2 lat. 3. Strony dopuszczają zmiany umowy: - w zakresie numeru katalogowego produktu, - w zakresie nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, - w zakresie sposobu konfekcjonowania towaru, - w zakresie liczby opakowań towaru, - w sytuacji zastąpienia towaru odpowiednikiem, w przypadku zakończenia lub wstrzymania produkcji, wycofania towaru z obrotu lub wstrzymania dystrybucji, z zastrzeżeniem, że odpowiednik będzie posiadał parametry nie gorsze niż określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Powyższe zmiany nie mogą skutkować wzrostem wartości umowy i być niekorzystne dla Zamawiającego, z zastrzeżeniem § 4 pkt. 5 (Projektu umowy).
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.coi.waw.pl
Adres uzyskania siwz W siedzibie Zamawiającego przy ul. W. K. Roentgena 5 w pokoju nr 101
Data składania wniosków 03/04/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce siedzibia Zamawiającego przy ul. W. K. Roentgena 5, pokój nr 101
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)