Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć dodatkowych w ramach realizowanego przez Gminę Miejską Przemyśl projektu systemowego pn. Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Data publikacji 2013-03-21
Data zakończenia 2013-03-29 09:00:00
Instytucja Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl
Miejscowość Przemyśl
Województwo podkarpackie
Branża
  • Drukowane książki,
  • Podręczniki szkolne,
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 42423 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 221100004, 221110000, 300000000, 301900007, 301976208
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych niezbędnychdo przeprowadzenia zajęć dodatkowych w ramach realizowanego przez Gminę Miejską Przemyśl projektu systemowego pn. Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Zamówienie podzielone jest na dwa zadania częściowe:
zadanie częściowe nr 1 - zakup i dostawa książek i podręczników szkolnych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć dodatkowych w ramach realizowanego przez Gminę Miejską Przemyśl projektu systemowego pn. Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego
w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (miejsce dostarczenia
w załączniku nr 1A do SIWZ);
Dodatkowe informacje:
przedmiot zamówienia powinien być nowy, nieużywany, nieuszkodzony
i nieobciążony prawami osób trzecich,
w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że Wykonawca dostarczył pozycje nie wymienione w wykazie książek (załącznik nr 1A do SIWZ) i lub w ilości niezgodnej z wykazem Zamawiający odmówi dokonania odbioru książek i wezwie Wykonawcę do dostarczenia ich zgodnie z wykazem,
jeżeli po zawarciu umowy, którakolwiek z pozycji wymiennych w załączniku nr 1 A do SIWZ nie będzie dostępna na rynku księgarskim, Wykonawca po udokumentowaniu braku dostępności poszczególnych pozycji na rynku księgarskim oraz akceptacji tego stanu przez Zamawiającego jest zobowiązany do zastąpienia brakującej na rynku księgarskim danej pozycji, pozycją o podobnym zakresie tematycznym i w tej samej cenie (za zastrzeżeniem pkt e),
Wykonawca po pisemnym udokumentowaniu Zamawiającemu braku pozycji,
w sposób wskazany w pkt c występuje z zapytaniem o ewentualne zamienniki lub je proponuje, a Zamawiający w terminie 7 dni od daty otrzymania zapytania lub propozycji zamiennika jest zobowiązany poinformować o jego akceptacji lub jej braku. W takim przypadku Zamawiający i Wykonawca ustalają nowy termin dostawy zamienników, nie dłuższy jednak niż 14 dni dodanych do terminu realizacji dostawy;
zadanie częściowe nr 2 - zakup i dostawa materiałów biurowych niezbędnych
do przeprowadzenia zajęć dodatkowych w ramach realizowanego przez Gminę Miejską Przemyśl projektu systemowego pn. Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (miejsce dostarczenia
w załączniku nr 1B do SIWZ).
2. Szczegółowy opis dla zadań częściowych przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określają odpowiednio załączniki nr 1A i 1B do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2.1. Dostawa ma być zrealizowana na koszt Wykonawcy, do wskazanych szkół Zamawiającego.
2.2. Dostarczony sprzęt (stosownie do treści załącznika nr 1B) w ramach projektu powinien zostać ologowany przez Wykonawcę według Zasad Księgi Tożsamości POKL. Podstawą są dwa najważniejsze (obowiązkowe) logotypy: POKL i Unii Europejskiej wraz z towarzyszącą informacją o współfinansowaniu projektu. W projekcie może znajdować się jeszcze jeden znak, np. herb województwa lub jednostki (w naszym przypadku LIDERA projektu - WUP Rzeszów). Szczegóły na stronie internetowej: http:www.efs.gov.pl zpfe documents wytyczne 04 02.pdf.

Opis

przedmiot zamówienia powinien być nowy, nieużywany, nieuszkodzony
i nieobciążony prawami osób trzecich,
w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że Wykonawca dostarczył pozycje nie wymienione w wykazie książek (załącznik nr 1A do SIWZ) i/lub w ilości niezgodnej z wykazem Zamawiający odmówi dokonania odbioru książek i wezwie Wykonawcę do dostarczenia ich zgodnie z wykazem,
jeżeli po zawarciu umowy, którakolwiek z pozycji wymiennych w załączniku nr 1 A do SIWZ nie będzie dostępna na rynku księgarskim, Wykonawca po udokumentowaniu braku dostępności poszczególnych pozycji na rynku księgarskim oraz akceptacji tego stanu przez Zamawiającego jest zobowiązany do zastąpienia brakującej na rynku księgarskim danej pozycji, pozycją o podobnym zakresie tematycznym i w tej samej cenie (za zastrzeżeniem pkt e),
Wykonawca po pisemnym udokumentowaniu Zamawiającemu braku pozycji,
w sposób wskazany w pkt c występuje z zapytaniem o ewentualne zamienniki lub je proponuje, a Zamawiający w terminie 7 dni od daty otrzymania zapytania lub propozycji zamiennika jest zobowiązany poinformować o jego akceptacji lub jej braku. W takim przypadku Zamawiający i Wykonawca ustalają nowy termin dostawy zamienników, nie dłuższy jednak niż 14 dni dodanych do terminu realizacji dostawy;
Dostawa ma być zrealizowana na koszt Wykonawcy, do wskazanych szkół Zamawiającego
Szczegółowy opis dla zadań częściowych przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określają odpowiednio załączniki nr 1A i 1B do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówieniaSzczegółowy opis dla zadań częściowych przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określają odpowiednio załączniki nr 1A i 1B do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Dostawa ma być zrealizowana na koszt Wykonawcy, do wskazanych szkół Zamawiającego.
Dostarczony sprzęt (stosownie do treści załącznika nr 1B) w ramach projektu powinien zostać ologowany przez Wykonawcę według Zasad Księgi Tożsamości POKL. Podstawą są dwa najważniejsze (obowiązkowe) logotypy: POKL i Unii Europejskiej wraz z towarzyszącą informacją o współfinansowaniu projektu. W projekcie może znajdować się jeszcze jeden znak, np. herb województwa lub jednostki (w naszym przypadku LIDERA projektu - WUP Rzeszów). Szczegóły na stronie internetowej: http://www.efs.gov.pl/zpfe/documents/wytyczne_04_02.pdf.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl
Ulica ul. Rynek 1
Nr domu 1
Miejscowość Przemyśl
Kod Pocztowy 37-700
Województwo podkarpackie
Tel 016 6782962, 6752072
Fax 016 6786449
Internet www.przemysl.pl
Regon 00068675300000
E-mail przetarg@um.przemysl.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Zam uzupelniajace Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Lata obrotowe 1
Lata obrotowe 2 1
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty potwierdzające Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja, spółki cywilne): 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie, z wymogami ustawowymi w oryginale, ma być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców a w przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa ma być ona potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem, 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (pkt 2 ppkt 1) składa Pełnomocnik Wykonawców w ich imieniu , bądź każdy z Wykonawców oddzielnie, każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w pkt 2 ppkt 2, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (pkt 1 ppkt 1) w imieniu Wykonawców składa Pełnomocnik o którym mowa powyżej
Inne dokumenty Inne dokumenty: 1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze; 3) pełnomocnictwo o którym mowa w pkt 4 ppkt 1; 4) formularz cenowy - załącznik nr 2A i 2B (odpowiednio) do SIWZ, 5) informacja o przynależności do grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Wybor wyk nie dotyczy
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stosuje się odpowiednio. 2. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Wykonawca nie może dokonać cesji praw wykonania niniejszej umowy na rzecz osoby trzeciej bez pisemnej zgody Zamawiającego. 4. Umowa może ulec rozwiązaniu w każdym czasie w drodze pisemnego porozumienia stron. 5. Art. 145 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stosuje się odpowiednio.
Kod kryterium A
Etapy licytacji 1
Czas trwania etapu nie dotyczy
Adres strony internetowej siwz www.przemysl.pl BIP dostawy
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Przemyślu, Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych ul. Ratuszowa 10A, 37-700 Przemyśl
Potrzeb nie dotyczy
Wys nagrod nie dotyczy
Data składania wniosków 29/03/2013
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Urząd Miejski w Przemyślu, Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych ul. Ratuszowa 10A, 37-700 Przemyśl
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)