Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Lublin
|
Ulica |
Pl. Króla Władysława Łokietka 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Lublin
|
Kod Pocztowy |
20-109
|
Województwo |
lubelskie
|
Tel |
81 4663000
|
Fax |
81 4663001
|
Internet |
www.bip.lublin.eu
|
Regon |
43101951400000
|
E-mail |
zamowienia@um.lublin.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/11/2013
|
Wadium |
Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą:
1) wykonanie co najmniej trzech usług, z których każda obejmowała zarządzanie projektem informatycznym o wartości każdego projektu co najmniej 5.000.000 zł (pięć milionów zł), obejmującym dostawę serwerów i systemu bazodanowego, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
2) wykonanie co najmniej jednej usługi obejmującej zarządzanie wdrożeniem systemu biblioteki cyfrowej z wyszukiwarką, o wartości wdrożenia co najmniej 500.000 zł (pięćset tysięcy zł) , w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
3) wykonanie co najmniej jednej usługi obejmującej obsługę prawną projektu informatycznego o wartości projektu co najmniej 5.000.000 zł (pięć milionów zł) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
|
Zdolne |
Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą:
1. dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w świadczeniu pomocy prawnej jako radca prawny lub adwokat,
2. dysponowanie osobą lub osobami ds. projektowania, analizy i integracji systemów informatycznych - wykształcenie wyższe informatyczne lub inne wyższe pod warunkiem ukończenia studiów podyplomowych z zakresu informatyki lub telekomunikacji, posiadającą/cymi co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu i budowie systemów informatycznych, posiadającą/cymi certyfikaty wydane przez producenta rozwiązania lub akredytowaną przez niego instytucję, potwierdzający znajomość na poziomie administracyjnym:
2.1 infrastruktury serwerowej,
2.2 systemu wirtualizacji,
3. dysponowanie osobą lub osobami - wykształcenie wyższe informatyczne lub inne wyższe pod warunkiem ukończenia studiów podyplomowych z zakresu informatyki lub telekomunikacji, posiadającą/cymi co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie wdrożeń serwerowych systemów operacyjnych, serwerów aplikacji, systemów zarządzania bazami danych, posiadającą/cymi certyfikaty wydane przez producenta rozwiązania lub akredytowaną przez niego instytucję, potwierdzający znajomość na poziomie administracyjnym :
3.1 infrastruktury serwerowej,
3.2 systemu wirtualizacji,
3.3 systemu bazodanowego;
4. dysponowanie co najmniej jedną osobą biorącą udział w co najmniej jednym projekcie obejmującym wdrożenie systemu biblioteki cyfrowej,
5. dysponowanie co najmniej jedną osobą biorącą udział w co najmniej jednym projekcie obejmującym digitalizację zasobów bibliotecznych.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Formularz ofertowy w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.
2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom.
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).
4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
5. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip.lublin.eu
|
Adres uzyskania siwz |
Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl. Litewski 1, pok. 7, po dokonaniu wpłaty 15 zł w budynku UM Lublin, ul. Wieniawska 14 lub za zaliczeniem pocztowym (15,00 zł + koszty wysyłki).
|
Data składania wniosków |
03/04/2013
|
Godzina składania wniosków |
10:30
|
Miejsce |
Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl. Litewski 1, pok. 7
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1. Zamawiający informuje, iż zamówienia współfinansowane zostanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 Oś Priorytetowa IV. Społeczeństwo Informacyjne. Działanie 4.1 Społeczeństwo informacyjne.
2. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:
2.1. W zakresie przedmiotu zamówienia:
2.1.1. p. Jan Jacek Szymona - Wydział Informatyki i Telekomunikacji Urzędu Miasta Lublin, ul. Okopowa 11, pokój nr 18, telefon 81 466 11 00,
2.1.2. p. Artur Ściborek - Wydział Informatyki i Telekomunikacji Urzędu Miasta Lublin, ul. Okopowa 11, pokój nr 15, telefon 81 466 11 20.
2.2. W zakresie procedury: p. Radosław Antoń - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 7, telefon 81 466 30 20.
3. Nazwy i adresy instytucji zamawiających, w imieniu których Zamawiający prowadzi postępowanie:
3.1. Miasto Zamość z siedzibą w Zamościu, ul. Rynek Wielki 13,
22-400 Zamość;
3.2. Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II z siedzibą w Lublinie
Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin;
3.3. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej z siedzibą w Lublinie,
Pl. M. Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin;
3.4. Uniwersytet Medyczny z siedzibą w Lublinie, AI. Racławickie 1,
20-059 Lublin,
3.5. Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego z siedzibą
w Lublinie, ul. Narutowicza 4, 20-950 Lublin,
|
Czy unieważnienie |
Tak
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1. zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
a) Instytucja Zarządzająca - Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego zmieni, w tym przedłuży termin zakończenia realizacji Projektu LBW, określony w ust. 1 pkt 2 i 3 Umowy o dofinansowanie, na uzasadniony wniosek Beneficjenta lub w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie Umowy;
b) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie Umowy w określonym
pierwotnie terminie;
c) wydłużenia terminów realizacji kluczowych zadań Projektu LBW z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
2. Zmiany umowy przewidziane w pkt. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach bez zmiany kwoty wynagrodzenia:
- ad pkt 1) lit. a) o okres przedłużony, nie dłużej niż termin zakończenia realizacji Projektu LBW;
- ad pkt 1) lit. b) o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków
tego działania;
- ad pkt 1) lit. c) - o okres wydłużenia terminów realizacji kluczowych zadań Projektu LBW;
3. Ewentualna zmiana specjalistów może nastąpić wyłącznie za pisemną zgodą zamawiającego pod rygorem nieważności
4. Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy nie może powodować zmiany kwoty wynagrodzenia.
|