Świadczenie usług obsługi prawnej i wsparcia eksperckiego.

Data publikacji 2013-03-21
Data zakończenia 2013-04-03 10:30:00
Instytucja Gmina Lublin
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne,
  • Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem,
  • Usługi doradcze w zakresie systemów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 43165 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722200003, 791110005, 722460001, 712450007, 712420006, 712430003, 712410009, 722241002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje: świadczenie usług obsługi prawnej i usług wsparcia eksperckiego niezbędnych przy realizacji następujących zadań projektu pt. Lubelska Biblioteka Wirtualna, zwanego dalej Projektem LBW:
1. Zakup sprzętu i oprogramowania do digitalizacji zasobów bibliotecznych:
1.1. przygotowanie i przeprowadzenie zamówienia publicznego zakończone zawarciem umowy z Wykonawcą zadania;
.1.2. realizacja i odbiór końcowy zadania zakończone podpisaniem protokołu odbioru końcowego.
2. Digitalizacja zbiorów wraz z systemem archiwizacji:
2.1. przygotowanie i przeprowadzenie zamówienia publicznego zakończone zawarciem umowy z Wykonawcą zadania;
2.2. realizacja i odbiór końcowy zadania zakończone podpisaniem protokołu odbioru końcowego.
3. Zakup i uruchomienie wspólnego systemu informatycznego:
3.1. przygotowanie i przeprowadzenie zamówienia publicznego zakończone zawarciem umowy z Wykonawcą zadania;
3.2. realizacja i odbiór końcowy zadania zakończone podpisaniem protokołu odbioru końcowego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Lublin
Ulica Pl. Króla Władysława Łokietka 1
Nr domu 1
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-109
Województwo lubelskie
Tel 81 4663000
Fax 81 4663001
Internet www.bip.lublin.eu
Regon 43101951400000
E-mail zamowienia@um.lublin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/11/2013
Wadium Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
Zaliczka Nie
Wiedza Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą: 1) wykonanie co najmniej trzech usług, z których każda obejmowała zarządzanie projektem informatycznym o wartości każdego projektu co najmniej 5.000.000 zł (pięć milionów zł), obejmującym dostawę serwerów i systemu bazodanowego, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 2) wykonanie co najmniej jednej usługi obejmującej zarządzanie wdrożeniem systemu biblioteki cyfrowej z wyszukiwarką, o wartości wdrożenia co najmniej 500.000 zł (pięćset tysięcy zł) , w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 3) wykonanie co najmniej jednej usługi obejmującej obsługę prawną projektu informatycznego o wartości projektu co najmniej 5.000.000 zł (pięć milionów zł) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
Zdolne Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą: 1. dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w świadczeniu pomocy prawnej jako radca prawny lub adwokat, 2. dysponowanie osobą lub osobami ds. projektowania, analizy i integracji systemów informatycznych - wykształcenie wyższe informatyczne lub inne wyższe pod warunkiem ukończenia studiów podyplomowych z zakresu informatyki lub telekomunikacji, posiadającą/cymi co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu i budowie systemów informatycznych, posiadającą/cymi certyfikaty wydane przez producenta rozwiązania lub akredytowaną przez niego instytucję, potwierdzający znajomość na poziomie administracyjnym: 2.1 infrastruktury serwerowej, 2.2 systemu wirtualizacji, 3. dysponowanie osobą lub osobami - wykształcenie wyższe informatyczne lub inne wyższe pod warunkiem ukończenia studiów podyplomowych z zakresu informatyki lub telekomunikacji, posiadającą/cymi co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie wdrożeń serwerowych systemów operacyjnych, serwerów aplikacji, systemów zarządzania bazami danych, posiadającą/cymi certyfikaty wydane przez producenta rozwiązania lub akredytowaną przez niego instytucję, potwierdzający znajomość na poziomie administracyjnym : 3.1 infrastruktury serwerowej, 3.2 systemu wirtualizacji, 3.3 systemu bazodanowego; 4. dysponowanie co najmniej jedną osobą biorącą udział w co najmniej jednym projekcie obejmującym wdrożenie systemu biblioteki cyfrowej, 5. dysponowanie co najmniej jedną osobą biorącą udział w co najmniej jednym projekcie obejmującym digitalizację zasobów bibliotecznych.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 5. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.lublin.eu
Adres uzyskania siwz Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl. Litewski 1, pok. 7, po dokonaniu wpłaty 15 zł w budynku UM Lublin, ul. Wieniawska 14 lub za zaliczeniem pocztowym (15,00 zł + koszty wysyłki).
Data składania wniosków 03/04/2013
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl. Litewski 1, pok. 7
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Zamawiający informuje, iż zamówienia współfinansowane zostanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 Oś Priorytetowa IV. Społeczeństwo Informacyjne. Działanie 4.1 Społeczeństwo informacyjne. 2. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 2.1. W zakresie przedmiotu zamówienia: 2.1.1. p. Jan Jacek Szymona - Wydział Informatyki i Telekomunikacji Urzędu Miasta Lublin, ul. Okopowa 11, pokój nr 18, telefon 81 466 11 00, 2.1.2. p. Artur Ściborek - Wydział Informatyki i Telekomunikacji Urzędu Miasta Lublin, ul. Okopowa 11, pokój nr 15, telefon 81 466 11 20. 2.2. W zakresie procedury: p. Radosław Antoń - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 7, telefon 81 466 30 20. 3. Nazwy i adresy instytucji zamawiających, w imieniu których Zamawiający prowadzi postępowanie: 3.1. Miasto Zamość z siedzibą w Zamościu, ul. Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość; 3.2. Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II z siedzibą w Lublinie Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin; 3.3. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej z siedzibą w Lublinie, Pl. M. Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin; 3.4. Uniwersytet Medyczny z siedzibą w Lublinie, AI. Racławickie 1, 20-059 Lublin, 3.5. Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego z siedzibą w Lublinie, ul. Narutowicza 4, 20-950 Lublin,
Czy unieważnienie Tak
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1. zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) Instytucja Zarządzająca - Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego zmieni, w tym przedłuży termin zakończenia realizacji Projektu LBW, określony w ust. 1 pkt 2 i 3 Umowy o dofinansowanie, na uzasadniony wniosek Beneficjenta lub w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie Umowy; b) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie Umowy w określonym pierwotnie terminie; c) wydłużenia terminów realizacji kluczowych zadań Projektu LBW z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 2. Zmiany umowy przewidziane w pkt. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach bez zmiany kwoty wynagrodzenia: - ad pkt 1) lit. a) o okres przedłużony, nie dłużej niż termin zakończenia realizacji Projektu LBW; - ad pkt 1) lit. b) o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania; - ad pkt 1) lit. c) - o okres wydłużenia terminów realizacji kluczowych zadań Projektu LBW; 3. Ewentualna zmiana specjalistów może nastąpić wyłącznie za pisemną zgodą zamawiającego pod rygorem nieważności 4. Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy nie może powodować zmiany kwoty wynagrodzenia.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)