Dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego do Trzebnickiego Centrum Kultury i Sportu oraz do świetlic wiejskich na terenie Gminy Trzebnica

Data publikacji 2013-03-22
Data zakończenia 2013-04-09 10:30:00
Instytucja Trzebnickie Centrum Kultury i Sportu
Miejscowość Trzebnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 114640 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302360002, 323200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego oraz oprogramowania, zwanych dalej także /sprzętem/ do Trzebnickiego Centrum Kultury i Sportu oraz do świetlic wiejskich na terenie Gminy Trzebnica. 2. W zakres zamówienia dla ETAPU I - siedziby Trzebnickiego Centrum Kultury i Sportu wchodzi dostawa fabrycznie nowego sprzętu wyszczególnionego poniżej wraz z jego uruchomieniem i przetestowaniem.1. Stacja robocza służąca do DTP - 1 szt., Monitor do stacji roboczej do DTP o wysokiej rozdzielczości - 1 szt., Komputer przenośny - 1 szt, Drukarka laserowa kolorowa - 1 szt, Drukarka ploter A0 - 1 szt, Skaner A4 - 1 szt., Aparat fotograficzny lustrzanka cyfrowa - 1 szt., Stacja robocza - 10 szt., Monitor LCD - 10 szt., Komputer przenośny - 4 szt., Kopiarka cyfrowa - 2 szt., Stacja robocza - 1 szt., Monitor LCD - 1 szt., Komputer przenośny - 3 szt., Kamera cyfrowa full HD z lampą - 1 szt., Urządzenie bezpieczeństwa sieciowego - 1 szt., Szafa krosownicza - 1 szt., Router - 1 szt., Zarządzalny przełącznik 24 portowy PoE - 2 szt., Zasilacz awaryjny UPS - 1 szt., Program antywirusowy 45 lic., Program do DPT - 1 szt., Program do obróbki dźwięku i filmów - 1 szt. 3. W zakres zamówienia dla ETAPU II - świetlic wiejskich na terenie Gminy Trzebnica wchodzi dostawa fabrycznie nowego sprzętu wyszczególnionego poniżej, wraz z jego montażem, montażem routerów modułowych z antenami zewnętrznymi WiFi/VPN z użyciem listw natynkowych wraz z podłączeniem do sieci elektrycznej, podłączenia zestawów komputerowych przy użyciu listw zasilających antyprzepięciowych, oraz uruchomieniem i przetestowaniem sprzętu: Stacja robocza - do każdej świetlicy 1 szt. - razem 22 szt., Monitor LCD - do każdej świetlicy 1 szt. - razem 22 szt., Router z anteną zewnętrzną WiFi/VPN - do każdej świetlicy 1 szt. - razem 22 szt., Laserowe urządzenie wielofunkcyjne - do każdej świetlicy 1 szt. - razem 22 szt., Projektor multimedialny - do każdej świetlicy 1 szt. - razem 22 szt., Ekran projekcyjny na statywie - do każdej świetlicy 1 szt. - razem 22 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w stosunku do poszczególnych produktów określają: Specyfikacja Techniczna - załącznik nr 1 i nr 2 do niniejszej SIWZ oraz projekt umowy. 4. Wykaz świetlic wiejskich, do których Wykonawca dostarczy w/w sprzęt:świetlica wiejska - Szczytkowice, świetlica wiejska - Komorówko, świetlica wiejska - Biedaszków Wielki, świetlica wiejska - Biedaszków Mały, świetlica wiejska - Cerekwica, świetlica wiejska - Sulisławice, świetlica wiejska - Nowy Dwór, świetlica wiejska - Brzyków, świetlica wiejska - Głuchów Górny, świetlica wiejska - Skarszyn, świetlica wiejska - Taczów Mały, świetlica wiejska - Taczów Wielki, świetlica wiejska - Domanowice, świetlica wiejska - Rzepotowice, świetlica wiejska - Marcinowo, świetlica wiejska - Ligota Trzebnicka, świetlica wiejska - Skoroszów, świetlica wiejska - Ujeździec Wielki, świetlica wiejska - Ujeździec Mały, świetlica wiejska - Koniowo, świetlica wiejska - Jaźwiny, świetlica wiejska - Raszów

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Trzebnickie Centrum Kultury i Sportu
Ulica ul. Prusicka 12
Nr domu 12
Miejscowość Trzebnica
Kod Pocztowy 55-100
Województwo dolnośląskie
Tel 71 312 09 47
Fax 71 312 09 47 w. 255
Regon 93221373400000
E-mail mateusz.zpk@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/08/2013
Wadium 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych)
Zaliczka Nie
Wiedza W zakresie potwierdzenia doświadczenia wymagane jest wykazanie zrealizowania w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną dostawę z zakresu objętego przedmiotem zamówienia, t.j.: dostawę sprzętu komputerowego bądź audiowizualnego o wartości zamówienia co najmniej 150 000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
Sytuacja W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej wymagane jest posiadanie opłaconej aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej wykonawcy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 zł. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające a) karty techniczne dla każdego produktu, wystawionych przez producenta, bądź wydrukowanych ze stron internetowych producenta, potwierdzających spełnienie wszystkich wymagań zamawiającego podanych w specyfikacji technicznej; b) certyfikaty ISO 9001 producenta oferowanych przez Wykonawcę stacji roboczych oraz komputerów przenośnych, c) deklaracje zgodności CE oferowanych stacji roboczych oraz komputerów przenośnych.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy a) zmiany podmiotu, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych na inny, pod warunkiem udowodnienia Zamawiającemu, że nowy podmiot spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ, b) zmiany wartości umowy w przypadku zmiany stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r., Nr 54, poz. 535 ze zm), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy. c) zmianę osób odpowiedzialnych za realizację umowy w przypadku gdy wystąpi o to strona umowy, d) zmiany oferowanego produktu na inny o parametrach nie gorszych niż w ofercie Wykonawcy, w sytuacji, jeżeli dany produkt zostanie wycofany z dystrybucji bądź nie będzie dostępny na rynku; e) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku gdy zmiana terminu wykonania umowy wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. f) zmiany uzgodnionych zasad i terminu płatności wynagrodzenia w przypadku gdy zmiany te wynikać będą z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Wprowadzenie zmian postanowień umowy wymaga zgodnej woli stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.trzebnica.pl
Adres uzyskania siwz Można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego - www.bip.trzebnica.pl lub otrzymać w siedzibie Zamawiającego za odpłatnością w kwocie 34,00 zł.
Data składania wniosków 09/04/2013
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Urząd Miejski w Trzebnicy, pl. J. Piłsudskiego 1, 55-100 Trzebnica, pokój nr 40 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt pn. Poprawa jakości świadczonych usług w Trzebnickim Centrum Kultury i Sportu poprzez inwestycję w informatyzację i innowacyjne zarządzanie - współfinansowany przez Unię Europejską ze środków EFRR w ramach RPO WD na lata 2007-2013
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)