Dostawa artykułów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (2)

Data publikacji 2013-10-25
Data zakończenia 2013-11-05 09:30:00
Instytucja Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny
Miejscowość Ciecierzyn
Województwo lubelskie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 435248 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301921136, 301251208, 301243007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Na przedmiot zamówienia składa się dostawa, rozładunek i wniesienie fabrycznie nowych artykułów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych (dalej: artykułów eksploatacyjnych) do Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz odbiór po wykorzystaniu przez Zamawiającego artykułów eksploatacyjnych (dalej: zużytych artykułów eksploatacyjnych).
2. Dostawa i wniesienie artykułów eksploatacyjnych musi nastąpić do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 8 do SIWZ.
4. Wszystkie artykuły eksploatacyjne muszą:
4.1. być fabrycznie nowe,
4.2. być pakowane pojedynczo, dostarczone do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy.
4.3. być wyprodukowane po 1 stycznia 2013 r.
4.4. posiadać datę ważności nie krótszą niż 24 miesiące od daty dostarczenia Zamawiającemu.
5. Za oryginalne artykuły eksploatacyjne należy uznawać takie artykuły eksploatacyjne, które są wyprodukowane przez producentów urządzeń, w których mają być stosowane nie będące naśladownictwem lub przeróbką, nie fałszowane, nie posiadające elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych.
6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy - Prawo zamówień publicznych.
7. Przez artykuł eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie gorszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) niż wskazane oraz:
7.1. fabrycznie nowy, czyli przy ich produkcji musi być wykorzystane 100 % nowych części. Żadna z części np. kaseta, bęben światłoczuły, obudowa, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, głowica drukująca, toner, atrament, tusz oraz pozostałe części, nie były wykorzystywane w formie pierwotnej w całości lub w części w innym produkcie. Materiały nie mogą mieć śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie regenerowane, nie refabrykowane,
7.2. pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 9001 oraz ISO 14001 lub normami równoważnymi (do oferty wymagane jest dołączenie stosownego oświadczenia),
7.3. W przypadku, gdy produkt oryginalny posiada inteligentny układ elektroniczny (chip) przekazujący informacje o stanie zużycia tuszu lub tonera, produkt równoważny musi posiadać układ analogicznie działający,
7.4. opakowany hermetycznie, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz używania,
7.5. którego wydajność, zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych, jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego przez producenta sprzętu,
7.6. który zapewnia jakość wydruku co najmniej taka, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu,
7.7. który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem,
7.8. który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej,
7.9. w którym wszystkie części są nowe, w szczególności bęben światłoczuły, kaseta, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, obudowa, głowica drukująca, toner, atrament, tusz oraz pozostałe części, nie były wykorzystywane w formie pierwotnej w całości lub w części w innym produkcie. Po jego zainstalowaniu w sprzęcie na monitorze oraz panelu kontrolnym sprzętu nie mogą się pojawiać żadne negatywne komunikaty o niepoprawnej pracy materiału eksploatacyjnego zainstalowanego w urządzeniu.
7.10. w którym zastosowano toner/tusz dopasowany do pracy z danym urządzeniem.
8. Udowodnienie równoważności artykułów eksploatacyjnych leży po stronie Wykonawcy.
9. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów/artykułów równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wpisanie nazwy oraz nazwy producenta artykułu równoważnego w kolumnie nr 4 Marka / producent i nazwa oferowanego artykułu w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz wypełnienie kolumny nr 5 Oryginał (zalecany przez producenta) czy produkt równoważny a także dołączenie do oferty opisu ze szczegółową specyfikacją, z której w sposób nie budzący wątpliwości winno wynikać, że oferowany artykuł eksploatacyjny posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, niż określone przez Zamawiającego:
9.1. nie narusza praw gwarancyjnych producenta sprzętu,
9.2. jest fabrycznie nowy, nie gorszej jakości niż produkt zalecany przez producenta sprzętu,
9.3. posiada znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt,
9.4. pojemność / wydajność (ilość uzyskanych kopii) nie może być mniejsza niż dla produktów oryginalnych, zgodnie z normą ISO/IEC 19752 (do oferty wymagane jest załączenie stosownych oświadczeń lub dokumentów - testów).
10. Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów równoważnych odbiega na niekorzyść od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, może zażądać od Wykonawcy zmiany artykułu oferowanego na artykuł oryginalny, pochodzący od producenta urządzenia.
11. W przypadku dwukrotnej reklamacji danej pozycji artykułu eksploatacyjnego równoważnego, Zamawiający może żądać dostaw przedmiotu oryginalnego lub innego spełniającego wymagania i zalecanego przez producenta, w cenie określonej w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) dla danej pozycji. W takim przypadku wymagana będzie zgoda Zamawiającego na zamianę oferowanego artykułu.
12. Ilekroć w dalszej części mowa jest o sprzedaży/dostawie należy przez to rozumieć również dowóz, rozładunek z wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.
13. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na artykuły eksploatacyjne na okres min. 24 miesięcy - termin gwarancji w stosunku do przedmiotu poszczególnej sprzedaży biegnie od daty protokolarnego przejęcia jej przedmiotu.
14. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do siwz.

zamówienie poniżej 130 000 euro

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny
Ulica Elizówka 65A
Nr domu 65A
Miejscowość Ciecierzyn
Kod Pocztowy 21-003
Województwo lubelskie
Tel 081 7568810
Fax 081 7563941
Internet www.arimr.gov.pl
Regon 01061308300082
E-mail agnieszka.partyka@arimr.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Państwowa osoba prawna - Agencja wykonawcza
Rodzaj zam inny Państwowa osoba prawna - Agencja wykonawcza
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 06/12/2013
Wadium nie żąda
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego ze wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastosuje kryterium spełnia/nie spełnia.
Wiedza Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 dostawy tonerów, artykułów eksploatacyjnych do drukarek o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000 złotych brutto każda oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawa została wykonana należycie. Zamawiający zastosuje kryterium spełnia/nie spełnia.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego ze wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastosuje kryterium spełnia/nie spełnia.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego ze wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastosuje kryterium spełnia/nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego ze wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastosuje kryterium spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (według załącznika nr 1 do SIWZ); 2.Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym; 3. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty dołączone powinno być pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4.W przypadku zaoferowania produktów/artykułów równoważnych (w celu potwierdzenia równoważności artykułów eksploatacyjnych) Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia potwierdzającego: a) zgodność oferowanych równoważnych kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych z normą ISO 19752 lub równoważną, b) że artykuły równoważne zostały wytworzone seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 9001 oraz ISO 14001 lub normami równoważnymi,
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy a) w sytuacji zmiany stawki podatku od towarów i usług na asortyment stanowiący przedmiot zamówienia; b) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; c) zaistnienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; d) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznie niemożliwego do przewidzenia, któremu nie można było zapobiec; e) w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 60
Kryt 2 rodzaj artykułów eksploatacyjnych
Kryt 2p 40
Adres strony internetowej siwz www.arimr.gov.pl
Adres uzyskania siwz Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny Elizówka 65A k/Lublina, 21-003 Ciecierzyn pokój 006A, hala A (parter)
Data składania wniosków 05/11/2013
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny Elizówka 65A k/Lublina, 21-003 Ciecierzyn Kancelaria - budynek A (piętro I) pok. 104A
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną (e-mail Zamawiającego: lubelski@arimr.gov.pl). Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 Ustawy.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)