Sukcesywna dostawa druków dla UDT. Znak sprawy: ZP-AL-67/13

Data publikacji 2013-10-28
Data zakończenia 2013-11-06 12:00:00
Instytucja Urząd Dozoru Technicznego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Druki i produkty podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 226205 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 798000002, 220000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa druków dla UDT, w ilościach, rodzaju i o charakterystyce - zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ.
2) Zamawiający po zawarciu umowy przekaże Wykonawcy pliki ze wzorami druków
w formacie PDF i CDR.
3) Warunki realizacji zamówienia znajdują się we wzorze umowy Zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ.
4) Dostarczane druki muszą spełniać wszystkie wymogi określone w:
a) opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ,
b) Księdze Identyfikacji Wizualnej Urzędu Dozoru Technicznego, która zostanie przesłana Wykonawcy po podpisaniu umowy
Księga Identyfikacji Wizualnej Urzędu Dozoru Technicznego zawiera opis podstawowych elementów identyfikacji UDT, porządkuje je oraz określa zasady ich prawidłowego wykorzystywania. Znajdują się w niej zarówno gotowe projekty jak i wytyczne do rozwiązania i prowadzenia innych projektów graficznych. W skład Księgi Identyfikacji Wizualnej UDT wchodzą m.in.: logo UDT, kolorystyka, karata wizytowa, papier listowy. Księga, o której mowa powyżej, nie ma wpływu na parametry wydruku.
5) Dostarczane druki muszą być zgodne z zatwierdzonymi przez Zamawiającego projektami i jego wytycznymi.
6) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za błędy drukarskie i literowe w dostarczonym towarze.
7) Zamawiający wymaga, aby druki były dobrej jakości, charakteryzowały się estetyką i elegancją oraz starannością wykonania.
8) Dostawy realizowane będą na koszt Wykonawcy. Wykaz jednostek oraz adresy miejsca dostarczenia towaru zawiera Załącznik Nr 2 do wzoru umowy. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany danych w Załączniku Nr 2 do umowy, w tym dodania do tabeli nowych jednostek.
9) Wykonawca zapewni personel do wniesienia dostawy druków do miejsc docelowych dystrybucji, określonych w załączniku nr 2 do wzoru umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Dozoru Technicznego
Ulica ul. Szczęśliwicka 34
Nr domu 34
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-353
Województwo mazowieckie
Tel 022 5722100
Fax 022 5722388
Internet www.udt.gov.pl
Regon 01719630000000
E-mail azp@udt.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Państwowa Osoba Prawna
Rodzaj zam inny Państwowa Osoba Prawna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawę druków o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda. W przypadku Wykonawców, którzy składają oferty wspólnie, przynajmniej jeden musi się wykazać co najmniej dwiema dostawami druków o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda lub w przypadku dwóch Wykonawców, którzy składają ofertę wspólnie, każdy z nich może wykazać się jedną dostawą druków o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie druków o wartości co najmniej 200 000,00 PLN brutto każda.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) Wypełniony Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Wypełniony Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie o powierzeniu / nie powierzeniu zakresu prac podwykonawcom z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku korzystania z podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wypełnione i podpisane ww. oświadczenie z zakresem prac, jakie Wykonawca planuje powierzyć Podwykonawcy. Brak dołączenia do oferty ww. oświadczenia Zamawiający uzna za potwierdzenie, że Wykonawca wykona całość prac bez udziału podwykonawców.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie w następujących przypadkach: 1) gdy zmiana zakresu dostaw wynika ze zmian wprowadzonych w schemacie organizacyjnym lub w zakresie działalności Zamawiającego (w tym ewentualna zmiana kwoty i terminu wykonania); 2) Przedłużenie terminów realizacji dostaw będzie możliwe jedynie za zgodą Zamawiającego, jeżeli Wykonawca zgłosi pisemne uzasadnienie, a opóźnienie nie będzie wynikało z winy Wykonawcy, 3) Ilości poszczególnych rodzajów druków będą mogły ulec zmianie pod warunkiem, że dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości brutto umowy, i których zmiana na etapie przetargu nie wpłynęłyby na wynik postępowania (wybór innej oferty). 4) przedłużenie terminu wykonania umowy będzie możliwe: a) z przyczyn nie dających się przewidzieć w momencie podpisania umowy jeżeli opóźnienie będzie wynikało nie z winy Wykonawcy i zostanie pisemnie uzasadnione i zgłoszone do Zamawiającego, b) z powodu działania siły wyższej uzasadniające przesunięcie terminu realizacji umowy; 5) zmiany lub wprowadzenia podwykonawcy, przy czym zmiana ta wymaga wcześniejszego zatwierdzenia przez Zamawiającego; 6) w przypadku zmiany osób upoważnionych do kontaktów ze strony Wykonawcy, jak i Zamawiającego wynikających z umowy, zmiany te mogą być dokonywane w drodze pisemnego powiadomienia drugiej strony umowy, za potwierdzeniem odbioru; 7) zmiany w obowiązujących stawkach podatku VAT; 8) zmiany danych teleadresowych Stron Umowy; 9) zmiany miejsca dostarczania faktur za dostawy dla Zamawiającego. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
Kod kryterium B
Kryt 1p 85
Kryt 2 Realizacja procesu zamówienia druków za pomocą aplikacji elektronicznej na dostępnej stronie
Kryt 2p 15
Adres strony internetowej siwz www.udt.gov.pl zakładka: o nas -> zamówienia publiczne
Adres uzyskania siwz Bezpłatnie ze strony internetowej: www.udt.gov.pl zakładka: o nas -> zamówienia publiczne. Odpłatnie: Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa - 0,50 zł/ 1 strona A4
Data składania wniosków 06/11/2013
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, pok nr 7
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: Dostawy będą się obywały sukcesywnie zgodnie z § 2 wzoru umowy do dnia, w którym zostanie wykorzystana kwota, o której mowa w § 8 ust. 2 wzoru umowy i nie dłużej niż do dnia 31.12.2014 r. Dostawy z poz. 114 opisu przedmiotu zamówienia (papier do rachunków), przewidziane są w 1 dostawie w 2013 r. w ilości 200 000 szt. oraz 5 dostawach w 2014 r. po: 1 dostawie po 160 000 szt., 3 dostawach po 80 000 szt. i 1 dostawie po 500 000 szt
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)