Data publikacji |
2013-10-29 |
Data zakończenia |
2013-11-06 13:00:00 |
Instytucja |
Komenda Wojewódzka Policji |
Miejscowość |
Olsztyn |
Województwo |
warmińsko-mazurskie |
Branża |
- Komputery osobiste,
- Ekrany i konsole komputerowe,
- Sprzęt peryferyjny,
- Meble,
- Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
- Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
- Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
- Urządzenia sieciowe,
- Aparatura elektryczna do telefonii napowietrznej lub telegrafii
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
440108 / 2013 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
374000002, 391000003, 391100003, 320000003, 302133008, 302321108, 302313000, 325523000, 324200003, 315000001, 386220001 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji
|
Ulica |
ul. Partyzantów 6/8
|
Nr domu |
6/8
|
Miejscowość |
Olsztyn
|
Kod Pocztowy |
10-521
|
Województwo |
warmińsko-mazurskie
|
Tel |
089 5225200, 5225760
|
Fax |
089 5225205
|
Internet |
www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
|
Regon |
51006478400000
|
E-mail |
zamowienia@ol.policja.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja rządowa terenowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
10
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
12/12/2013
|
Wadium |
Zamawiajacy w niniejszym postępowaniu nie żąda wniesienia wadium.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp.
|
Wiedza |
Zamawiający za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp.
|
Potencjał |
Zamawiający za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp.
|
Zdolne |
Zamawiający za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp.
|
Sytuacja |
Zamawiający za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
-(Jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
-(Jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
Na podstawie § 6 ust. 1 pkt. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231), Zamawiający żąda dołączenia do oferty:
-w Zadaniu Nr 1- Nr 7 kart katalogowych dla produktów, które je posiadają, opisów sporządzonych samodzielnie przez Wykonawcę dla produktów, które nie posiadają kart katalogowych, lub fotografii, podpisane przez Wykonawcę na jego odpowiedzialność, potwierdzające, że oferowane wyposażenie spełnia wymagania Zamawiającego, określone w Załącznikach nr 8/1 -8/7 do SIWZ dostepnych na stronie internetowej Zamawiającego;
-w Zadaniu Nr 8- Nr 10 Opis oferowanego sprzętu, sporządzony samodzielnie przez Wykonawcę i zawierający nazwę, typ, producenta oferowanych urządzeń oraz wszystkie dane o wydajności, jakości oraz parametrach technicznych zgodnie z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w Załączniku Nr 5 b do SIWZ dostępnym na stronie internetowej Zamawiającego. Na podstawie § 7 ust. 4 cytowanego Rozporządzenia - dokumenty, sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy (na Zadania Nr 1 - Nr 10) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
1) Zmiana terminu dostawy:
a)zmiany spowodowane siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie dostawy w terminie,
b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy,
c) w przypadku wystąpienia innych okoliczności niezależnych od woli stron, których nie można było przewidzieć, a w wyniku których spełnienie świadczenia w terminach określonych w umowie okazało się niemożliwe.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 lit. a)-c) termin dostawy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności.
2) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia:
a) w przypadku zaniechania produkcji przedmiotu umowy lub wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących tym, że dostarczenie przedmiotu umowy stało się niemożliwe. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa wyżej Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia wyposażenia równoważnego o parametrach użytkowych równych bądź wyższych niż ten zaoferowany w ofercie.
b) w przypadku, gdy powstała możliwość dokonania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych i technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy, nie prowadzące do zmiany przedmiotu umowy. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa wyżej Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia wyposażenia o parametrach użytkowych wyższych niż zaoferowane w ofercie. Zmiana umowy może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy
3) Zmiana podwykonawcy oraz zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę.
2. Dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy nie stanowią zobowiązania do wyrażenia na nie zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.
3. Zmiana umowy może być dokonana na pisemny wniosek Strony umowy.
4. Zmiana umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany.
5. Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Komenda Wojewódzka Policji Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych ul. Partyzantów 6-8, 10-521 Olsztyn.
|
Data składania wniosków |
06/11/2013
|
Godzina składania wniosków |
13:00
|
Miejsce |
Komenda Wojewódzka Policji Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych ul. Partyzantów 6-8, 10-521 Olsztyn.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zakup wyposażenia jest realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013 - WNP-RPWM.04.02-28-047/09 Rewitalizacja budynku Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie przy ul. Piłsudskiego 5.
|
Czy unieważnienie |
Tak
|