Zakup serwera wraz z oprogramowaniem

Data publikacji 2013-10-29
Data zakończenia 2013-11-06 10:00:00
Instytucja Powiat Głogowski
Miejscowość Głogów
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 440696 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego zestawu serwerowego wraz z oprogramowaniem oraz prace wdrożeniowo instalacyjne zgodnie z załączoną specyfikacją, w tym:
-dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy,
-podłączenie całości dostarczonego sprzętu i skonfigurowanie zgodnie z załączonym w specyfikacji technicznej opisem.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Głogowski
Ulica ul. Sikorskiego 21
Nr domu 21
Miejscowość Głogów
Kod Pocztowy 67-200
Województwo dolnośląskie
Tel 076 7282801
Fax 076 7282817
Internet www.powiat.glogow.pl
Regon 39065211100000
E-mail przetargi@glogow.um.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 10
Wadium Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto każde.
Potencjał Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Na podstawie § 1.4 ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Zamawiający określa, że dostawy, których dotyczy obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie o którym mowa wyżej i złożenia dowodów czy zostały one wykonywane należycie dotyczy jedynie dostaw wystarczających do potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, którego opis sposobu oceny spełnienia znajduje się w pkt 5.1.B SIWZ. Zamawiający nie żąda informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) Kompletna oferta musi zawierać: a) formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Integralną część formularza ofertowego stanowi specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu. b) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, c) dokumenty wymienione w pkt 6 niniejszej SIWZ, d) załącznik nr 7 do SIWZ w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian treści zawartej umowy : a)w przypadku zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, b)w przypadku zmian określonych w opisie przedmiotu zamówienia dotyczących zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianego asortymentu na przedmiot lepszy lub spełniający minimum wymagań SIWZ. c)w przypadku zamiany produktu z powodu niedostępności na rynku na przedmiot lepszy lub spełniający minimum wymagań SIWZ. d) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, możliwość zmiany umowy w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia o różnicę między obowiązującą w dniu podpisania umowy a ustawowo wprowadzoną stawką podatku VAT, z dniem wprowadzenia w życie, e)w przypadku wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, f) w przypadku wprowadzenia zmian korzystnych dla Zamawiającego.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://sbip.pl/nglogowsp/site/pl/zamowienia/show.html
Adres uzyskania siwz Starostwo Powiatowe w Głogowie,ul. Sikorskiego 21, 67-200 Głogów, Biuro Zamówień Publicznych pok. nr 302-303 (III piętro)
Data składania wniosków 06/11/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Głogowie,ul. Sikorskiego 21, 67-200 Głogów, Sekretariat pok. nr 103 (I piętro)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów, Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)