Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek

Data publikacji 2013-10-30
Data zakończenia 2013-11-08 09:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu
Miejscowość Sandomierz
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008

Szczegóły

Numer ogłoszenia 227723 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 301243007, 301921136, 302347005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek:
1.Materiały do drukarek HP - Pakiet I,
2.Tonery i tusze - Pakiet II
3.Materiały do drukarek Xerox - Pakiet III
4.Taśma - Pakiet IV
5.Materiały do drukarek Ricoh Aficio - Pakiet V
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ

Opis

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów do drukarek HP. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tonerów i tuszy. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów do drukarek Xerox. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa taśm. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów do drukarek Ricoh Aficio

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu
Ulica ul. Schinzla 13
Nr domu 13
Miejscowość Sandomierz
Kod Pocztowy 27-600
Województwo świętokrzyskie
Tel 15 8323001 do 5, 8330566
Fax 15 8323575
Internet www.sand.pl
Regon 00030238500000
E-mail przetargi@sand.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium przez Wykonawcę składającego ofertę
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych do Pakietu I i II nie pochodzących od producenta sprzętu, Zamawiający wymaga złożenia w ofercie aktualnego raportu z testów wkładów z tonerem zaproponowanej marki do urządzeń i drukarek monochromatycznych przeprowadzonych w oparciu o normę ISO/IEC 19752 oraz ISO/IEC 19798 w przypadku tonerów do drukarek kolorowych potwierdzających równoważność oferowanych tonerów (dla każdego tonera z osobna)
Inne dokumenty 1)formularz ofertowy zgodny z załączonym drukiem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ, 2)formularz cenowy sporządzony w formie tabeli odrębnie dla każdego pakietu, uwzględniający nazwę oferowanego asortymentu, ilość, ceną jednostkową netto, podatek VAT, wartość netto, brutto i wartość podatku VAT, jak również wytwórcę oferowanego asortymentu i nazwę handlową,3)w przypadku nie podpisania oferty przez osobę uprawnioną do reprezentacji podmiotu pełnomocnictwo
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania umowy zawartej w ramach zamówienia publicznego w następujących przypadkach. 1.Następstwa prawnego podmiotu wstępującego w miejsce wybranego Wykonawcy. 2.Zmiany oferty z korzyścią dla Zamawiającego z zachowaniem ceny określonej w złożonej ofercie. 3.Zmiany przez producenta danego asortymentu nazwy handlowej, numeru katalogowego lub sposobu konfekcjonowania przy zachowaniu jego parametrów technicznych - w takim przypadku cena jednostkowa asortymentu nie może ulec podwyższeniu. 4.W przypadku nie zrealizowania całości umowy na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego lub na wniosek Zamawiającego dopuszcza się przedłużenie terminu realizacji umowy do czasu wykorzystania ilości i wartości brutto przedmiotu umowy
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.sand.pl
Adres uzyskania siwz Siedziba Zamawiającego Budynek Główny Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz
Data składania wniosków 08/11/2013
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego - SEKRETARIAT, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)