Dostawa sprzętu multimedialnego i RTV dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego wg części od I do XI.

Data publikacji 2013-10-30
Data zakończenia 2013-11-14 11:00:00
Instytucja Uniwersytet Gdański
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Sprzęt telewizyjny i audiowizualny,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Rejestratory z taśmą magnetyczną

Szczegóły

Numer ogłoszenia 228483 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323200002, 323220006, 323321000, 516111009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego i RTV zwana dalej sprzętem, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego wg części:
część I - rzutnik multimedialny wraz z uchwytem,
część II - sprzęt wizyjny,
część III - projektory multimedialne ,
część IV - sprzęt RTV,
część V - projektor multimedialny,
część VI - osprzęt do tablicy multimedialnej SMART SB 480 wraz z montażem oraz dyktafon cyfrowy,
część VII - sprzętu RTV,
część VIII - projektor multimedialny,
część IX - projektory multimedialne,
część X - sprzęt RTV,
część XI - dyktafony wraz z mikrofonami.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca ma obowiązek podać w załączniku nr 2 producenta sprzętu, model (typ) oferowanego sprzętu, odpowiednio do wybranej części.
4. Dostawa sprzętu nastąpi do:
1)dla części I - Instytutu Geografii, ul. Bażyńskiego 4, 80-952 Gdańsk;
2)dla części II - Biura ds. Osób Niepełnosprawnych, ul. Bażyńskiego 1a, 80-952 Gdańsk;
3)dla części III - Instytutu Filologii Polskiej, ul. Wita Stwosza 55, 80-952 Gdańsk;
4)dla części IV - Instytutu Filologii Polskiej, ul. Wita Stwosza 55, 80-952 Gdańsk;
5)dla części V - Katedry Hydrologii, ul. Bażyńskiego 4, 80-952 Gdańsk;
6)dla części VI - Wydziału Historycznego, ul. Wita Stwosza 55, 80-952 Gdańsk;
7)dla części VII - Wydziału Prawa i Administracji, ul. Bażyńskiego 6, 80-952 Gdańsk;
8)dla części VIII - Zakładu Oceanografii Fizycznej, al. Marszałka Piłsudskiego 46, 81-378 Gdynia;
9)dla części IX - Instytutu Psychologii, ul. Bażyńskiego 4, 80-952 Gdańsk;
10)dla części X - Katedry Gospodarki Przestrzennej, ul. Bażyńskiego 4, 80-952 Gdańsk;
11)dla części XI - Biura ds. Osób Niepełnosprawnych, ul. Bażyńskiego 1a, 80-952 Gdańsk.
5. W części VI, poz. 2 z załącznika nr 2, dostawa wraz z montażem sprzętu na będącej w posiadaniu Zamawiającego tablicy interaktywnej SMART SB 480.
6. Wymagania stawiane dla sprzętu:
1)sprzęt musi spełniać parametry wyszczególnione w załączniku nr 2,
2)sprzęt musi być fabrycznie nowy tzn. nie używany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniający w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych,
3)oferowany sprzęt nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży,
4)sprzęt musi posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego,
5)sprzęt musi posiadać deklarację zgodności CE (wydaną zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2010 nr 138 poz. 935 tj. z późn. zm.)),
6)jeżeli obowiązujące przepisy prawa tego wymagają, sprzęt wykorzystujący energię musi mieć dołączoną, etykietę i kartę produktu sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach urządzenia, np. zużyciu energii i poziomie hałasu (wydane zgodnie wymogami określonymi w ustawie z dnia 14.09.2012 r. o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię (Dz. U. z 2012 r. poz. 1203).
7. Gwarancja:
1)nie krótsza niż:
a)36 miesięcy dotyczące części - I, IX
b)24 miesiące dotyczące części - II, VI, VIII, X;
c)12 miesięcy dotyczące części - III, IV, V, VII, XI.
2)Termin rękojmi nie może zakończyć się przed terminem 3 miesięcy od zakończenia gwarancji.
3)Gwarancja będzie świadczona przez Wykonawcę oraz na koszt Wykonawcy w miejscu użytkowania sprzętu, a jeżeli jest to technicznie niemożliwe to wszelkie działania organizacyjne i koszty z tym związane ponosi Wykonawca.
4)Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się po odbiorze sprzętu tj. podpisaniu przez obie strony protokołu zdawczo - odbiorczego.
5)Gwarancja ulega automatycznie przedłużeniu o okres naprawy, tj. o czas liczony od zgłoszenia do usunięcia wady.
6)Wykonawca w terminie nie dłuższym niż 14 dni zapewnia wymianę sprzętu na nowy, wolny od wad, w przypadku jego trzykrotnej awarii w okresie gwarancji.
7)W przypadku gdy Wykonawca nie wypełni warunków gwarancji lub wypełni je w sposób nienależyty, Zamawiający będzie uprawniony do usunięcia wad na ryzyko i koszt Wykonawcy zachowując przy tym inne uprawnienia przysługujące mu na podstawie umowy. Wykonawca zobowiązany jest pokryć związane z tym koszty w ciągu 14 dni od daty otrzymania dowodu zapłaty. Koszty te mogą być potrącone z bieżących należności Wykonawcy.
8)Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje zarówno wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzęcie jak i wszelkie wady fizyczne, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność.
8. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego sprzętu, w przypadku:
1)stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego sprzętu a przedstawionymi w ofercie,
2)uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie sprzętu.
9.W przypadkach określonych w pkt 9, przedstawiciel Zamawiającego, o którym mowa w § 14 ust. 1 projektu umowy - załącznik nr 5 (do SIWZ), sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania sprzętu a Wykonawca jest obowiązany do wymiany sprzętu na nowy wolny od wad. Jeżeli termin dostawy sprzętu przekroczy termin o którym mowa w § 6 projektu umowy, Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną zgodnie z § 8 ust. 1 lit. a) projektu umowy.
10. Wykonawca zapewnia:
1)że przed realizacją zamówienia skontaktuje się z Zamawiającym i potwierdzi czas dostawy,
2)że poniesie koszty dostawy, opakowania, transportu, ubezpieczenia na czas transportu, rozładunek z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego,
3)montaż sprzętu opisanego w części VI, pozycja 2,
4)obsługę gwarancyjną,
11. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie wady (przystąpienie do niezwłocznego usunięcia wady) - 3 dni robocze od dnia zgłoszenia wady (powiadomienia telefonicznego i/lub pocztą elektroniczną).
12. Czas naprawy - nie dłuższy niż 14 dni roboczych, w przypadku niemożności zrealizowania naprawy w tym terminie Wykonawca obowiązany jest do dostarczenia urządzenia zastępczego o porównywalnych parametrach.

Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Gdański
Ulica ul. Bażyńskiego 1A
Nr domu 1A
Miejscowość Gdańsk
Kod Pocztowy 80-952
Województwo pomorskie
Tel 058 5232344
Fax 058 5232484, 5523741
Internet www.ug.edu.pl
E-mail zpug@julia.univ.gda.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 11
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ.
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1. Załącznik nr 3 (do SIWZ) - oświadczenie z art. 22 ust. 1, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, podpisane przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do reprezentowania Wykonawcy; W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy powinien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo Ci wszyscy Wykonawcy wspólnie. Dlatego też w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy może podpisać pełnomocnik w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy), lub wszyscy Wykonawcy razem na jednym dokumencie. Wystarczające jest również złożenie oświadczenia przez tego (tych) z Wykonawców, który samodzielnie spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Oświadczenie o nieprzynależności lub przynależności do grupy kapitałowej, zgodnie z art. 26 ust. 2d - załącznik nr 7 (do SIWZ). 3. Ponadto Wykonawca złoży wraz z ofertą: 1)Załącznik nr 6 (do SIWZ ) - oświadczenie o podwykonawcach. Wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi nie dołącza do oferty załącznika. 2)Zaakceptowany przez Wykonawcę załącznik nr 5 (do SIWZ) - projekt umowy; Wykonawca może też zastosować się do informacji zawartej w rozdz. XVI pkt 1), 3)W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: a)Dołączenia do oferty kart katalogowych, sprzętu wymienionego w załączniku nr 2, odpowiednio do części. Karty katalogowe muszą pochodzić od producenta, zawierać jego identyfikację, czyli np. podpis producenta lub jego znak firmowy czy adres strony internetowej w przypadku wydruku z Internetu - których autentyczność musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę. W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), składają oni jeden komplet wymaganych w ppkt 1, 2, 3 dokumentów. 4. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą. 1)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, wymienionych w rozdziale V pkt 2 ppkt 2), 3), 4) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2)Dokument, o którym mowa w pkt 4 ppkt 1) lit. a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt 4 ppkt 1) lit. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tego dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Wymogi dotyczące terminu wystawienia dokumentów określone ppkt 2) stosuje się odpowiednio. 5. Ofertę stanowią: 1)Załącznik nr 1 (do SIWZ) - formularz ofertowy należy złożyć w formie oryginału wg załączonego wzoru, wypełniony i podpisany, przez osob(ę)y poważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 2)Załącznik nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia należy złożyć w formie oryginału wg załączonego wzoru, wypełniony i podpisany, przez osob(ę)y poważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), zobowiązani są oni do dostarczenia jednego kpl. w/w dokumentów.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Istotne zmiany postanowień umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach: 1)zmiany terminu realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego tj. względy techniczne, organizacyjne, ekonomiczne; 2)zmiany obowiązujących przepisów prawa, 3)zaistnienia siły wyższej, 4)wycofania z produkcji proponowanego modelu (typu) i zastąpienia danego modelu (typu) z produkcji, a dostępny będzie sprzęt o parametrach nie gorszych niż wynikający z umowy, pod warunkiem, że cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie. Wycofanie modelu (typu) określonego w ofercie, z produkcji przez producenta, Wykonawca musi pisemnie udokumentować a Zamawiający musi wyrazić na to zgodę, 5)zmiany, dotyczącej proponowanego modelu (typu), jeżeli za tą samą kwotę brutto będzie dostępny sprzęt o lepszych parametrach technicznych, w tym celu Wykonawca prześle Zamawiającemu propozycję sprzętu, która będzie podlegała akceptacji Zamawiającego. Powyższe może wystąpić tylko w przypadku wprowadzenia sprzętu do sprzedaży po terminie otwarcia ofert, co zostanie potwierdzone przez producenta sprzętu.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.ug.edu.pl
Adres uzyskania siwz Uniwersytet Gdański, Dział Zamówień Publicznych , ul. Bażyńskiego 1A, pokój nr 124, I piętro 80 - 952 Gdańsk Oliwa, w godzinach pracy od 7:00 do 15:00
Data składania wniosków 14/11/2013
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Uniwersytet Gdański, Dział Zamówień Publicznych , ul. Bażyńskiego 1A, pokój nr 122, I piętro 80 - 952 Gdańsk Oliwa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)