Uporządkowanie terenu między blokami przy ulicy Mickiewicza 10-12a w Miliczu

Data publikacji 2013-10-31
Data zakończenia 2013-11-20 10:00:00
Instytucja Gmina Milicz
Miejscowość Milicz
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 229109 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 452332207, 452332520, 391136003, 451112914, 451112000, 451127002, 451127105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Uporządkowanie terenu między blokami przy ulicy Mickiewicza 10-12a na dz. 25/2 AM 18,obręb Milicz
ZAKRES ROBÓT:
1.roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych
2. wykonanie koryta pod konstrukcję projektowanych nawierzchni wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża oraz wywozem nadmiaru gruntu z korytowania - 400 m3 na odległość do 5 km,
3. wykonanie obramowania projektowanych nawierzchni obrzeżem
betonowym 8x30x100cm - 410 mb,
4.wykonanie obramowania projektowanych nawierzchni krawężnikiem
betonowym 15x30x100cm ułożonym normalnie i na płask 246 mb,
5. wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8cm - 896 m2,
podsypka cementowa-piaskowa gr. 3cm; warstwa kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie; warstwa z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie gr. 12cm; warstwa odsączająca z piasku średniego gr. 10cm; podłoże gruntowe doprowadzone do G1, E2(większe równe)100 MPa, Is(większe równe)1;
6. wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6cm - 127 m2, podsypka cementowa-piaskowa gr. 3cm; warstwa z kruszywa łamanego 0 przez 31,5 gr. 8cm stabilizowanego mechanicznie; warstwa odsączająca z piasku średniego gr. 10cm; podłoże gruntowe doprowadzone do G1, E2(większe równe)80 MPa, Is(większe równe)1;
7. wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych typu MEBA gr. 8cm; otwory wypełnione żwirkiem 8/16 - 381 m2,podsypka piaskowa gr. 5cm; warstwa kruszywa łamanego 20/60 stabilizowanego mechanicznie gr. 20cm; warstwa odsączająca z piasku średniego gr. 10cm; podłoże gruntowe doprowadzone do G1, E2(większe równe)100 MPa, Is(większe równe)1;
8. montaż ławek parkowych - 2 kpl;
9. montaż koszy na śmieci - 2 kpl;
10. przekopanie, uzupełnienie humusem oraz obsianie nasionami traw terenu niezajętego pod projektowane nawierzchnie - 2050 m2,
11. wykonanie nasadzeń: drzewa ozdobne, klony zwyczajne Globosum - 53 szt,
12. inwentaryzację powykonawczą robót - kpl,
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest zgodny z dokumentacją projektową i Specyfikacja Techniczną Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi przez Włodzimierza Frąckowiaka prowadzącego działalność pod nazwą: DROMOST Włodzimierz Frąckowiak, ul. Polna 10, 56-320 Krośnice, składającymi się na Załącznik nr 10 do Specyfikacji. Załączone przedmiary, wchodzące w skład Załącznika Nr 10 do Specyfikacji są materiałem pomocniczym przy ustaleniu wartości ryczałtowej przedmiotowego zadania (wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją pełnego przedmiotu zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie lub brak rozpoznania zakresu umowy przez Wykonawcę nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego).
Przedmiary robót, wchodzące w skład Załącznika Nr 10 do Specyfikacji, określają wyłącznie zakres i wielkość zadania i nie stanowią podstawy do sporządzenia kosztorysu ofertowego. Kosztorys ofertowy nie jest wymagany. Dokładne dane, niezbędne do wyceny ww. zadania i obliczenia ceny należy określić na podstawie dokumentacji projektowej oraz wizji lokalnej, przeprowadzonej samodzielnie na miejscu budowy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Milicz
Ulica ul. Trzebnicka 2
Nr domu 2
Miejscowość Milicz
Kod Pocztowy 56-300
Województwo dolnośląskie
Tel 071 3840004 w. 314
Fax 071 3841119
Internet www.milicz.pl
Regon 00052861700000
E-mail ttatarek@milicz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
Czas D
Data zakończenia 31/12/2013
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 3.000,00zł, słownie: trzy tysiące złotych 00/100.
Wiedza Wykonawcy wykażą, że wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) co najmniej dwie roboty budowlane związane z budową nawierzchni utwardzonych kostką.
Zdolne Wykonawcy wykażą, iż dysponują osobami z niezbędnymi uprawnieniami, w tym przynajmniej: - jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży ogólnobudowlanej (kierownik budowy) bez ograniczeń.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty I.Wraz z ofertą składane są następujące dokumenty i załączniki: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru z Załącznika nr 1 do Specyfikacji, 1A) w przypadku, gdy podmiot należy do grupy kapitałowej składa wraz z ofertą listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej - wg wzoru z Załącznika nr 11 do Specyfikacji ; 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Specyfikacji. II.Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów: 1) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy; dokument pełnomocnictwa sporządzony zgodnie z przepisami prawa, winien być dołączony do oferty; 2) oferta winna być podpisana przez każdego uczestnika konsorcjum lub ustanowionego pełnomocnika; 3) oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w punkcie III.4.2) niniejszego ogłoszenia (w tym ogłoszenie o braku podstaw do wykluczenia i aktualny odpis z właściwego rejestru), dla każdego uczestnika konsorcjum z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie.
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian do umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych w następujących przypadkach: a.wystąpienia siły wyższej rozumianej jako okoliczności, które zaistniały niezależnie od Wykonawcy, bądź Zamawiającego, a których Strony przy dołożeniu należytej staranności nie mogły w dniu podpisywania Umowy przewidzieć ani im (również po tym dniu) zapobiec, a w tym: -katastrofy naturalne, -nadzwyczajne zjawiska atmosferyczne utrzymujące się nie krócej niż 5 dni, -zamieszki społeczne, -konieczność wykonania prac archeologicznych, -sprzeczne z przepisami działania osób trzecich. w razie wystąpienia siły wyższej strony będą mogły zmienić termin realizacji zamówienia poprzez jego wydłużenie o czas, w jakim trwała siła wyższa; b.w razie zaprzestania produkcji wskazanych przez Zamawiającego do realizacji zamówienia materiałów, w przypadku określonym w § 11 pkt 2 Umowy (Załącznik Nr 10 do Specyfikacji) - poprzez zastąpienie ich innymi; c.zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) na usługi określone w przedmiocie zamówienia, poprzez dostosowanie stawki podatku VAT do stawki wynikającej ze zmienionych przepisów prawa, a tym samym dokonanie zmiany wynagrodzenia umownego brutto; d.zmiany kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiającego - w szczególności osób nadzorujących prowadzenie prac - poprzez wskazanie nowych osób będących kluczowym personelem Wykonawcy i Zamawiającego; e.zmiany w zakresie powierzenia podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie Wykonawcy. 2.Strona dążąca do zmiany umowy każdorazowo obowiązana jest przedstawić na piśmie argumenty przemawiające za dokonaniem zmiany do umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.milicz.pl
Adres uzyskania siwz www.bip.milicz.pl lub Urząd Miejski w Miliczu, ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, pok nr 58, w cenie: 15,00 zł, na wniosek oferenta zgodnie z art. 42 ust. 2 Pzp
Data składania wniosków 20/11/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miejski w Miliczu, ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, pok. nr 15 (Punkt Obsługi Mieszkańców), otwarcie ofert: 20.11.2013, godz. 10:30, sala nr 4 (na parterze)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)