Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
|
Ulica |
ul. Kopernika 4
|
Nr domu |
4
|
Miejscowość |
Toruń
|
Kod Pocztowy |
87-100
|
Województwo |
kujawsko-pomorskie
|
Tel |
056 6210421 w. 23, 25
|
Regon |
87030004000000
|
E-mail |
kmiec@tarr.org.pl; piontek@tarr.org.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Spółka handlowa z udziałem podmiotów publicznych
|
Rodzaj zam inny |
Spółka handlowa z udziałem podmiotów publicznych
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielania wybranemu w niniejszym postępowaniu Wykonawcy zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy. Ewentualne zamówienia uzupełniające zostaną udzielone na warunkach określonych w art. 67 ust. 7 ustawy Pzp.
|
Czas |
D
|
Data roz |
17/12/2013
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczególnych wymagań. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie.
|
Wiedza |
Za spełniających warunek zostaną uznani Wykonawcy, którzy w ciągu 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwie dostawy fabrycznie nowych mebli, o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto każda. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż PLN Wykonawca przeliczy wg. średniego kursu NBP (Tabela A) na dzień podpisania protokołu odbioru, a przy braku protokołu odbioru daty wystawienia faktury. Zamawiający wymaga w takim wypadku podania dokładnej daty protokołu odbioru lub wystawienia faktury i wskazania kursu po którym dokonano przeliczenia.
|
Potencjał |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczególnych wymagań. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie.
|
Zdolne |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczególnych wymagań. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczególnych wymagań. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
W wykazie dostaw należy wskazać dostawy w liczbie i o cechach określonych w pkt. III.3.2), wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z dowodami, czy dostawy zostały wykonane należycie. Dopuszczalne dowody określa Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Stosowne pełnomocnictwa
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający również przewiduje następujące możliwości dokonania istotnych zmian umowy oraz określa warunki takiej zmiany w przypadku:
1) zmiana terminu realizacji zamówienia jest dopuszczalna jeżeli niedotrzymanie terminu stanowi konsekwencję niedopełnienia przez Zamawiającego jego obowiązków wynikających z zawartej umowy,
2) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia,
3) braku lub przerwania dofinansowania realizacji projektu pn. Wspieranie powiązań kooperacyjnych przedsiębiorstw w województwie kujawsko-pomorskim, współfinansowanego ze środków budżetu Unii Europejskiej,
4) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia,
5) wystąpienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację w wyznaczonym terminie przedmiotu zamówienia, bez możliwości usunięcia lub likwidacji powyższych okoliczności lub zdarzeń. Warunkiem zmiany terminu umownego realizacji przedmiotu zamówienia jest stwierdzenie przez Zamawiającego, na wniosek Wykonawcy, konieczności zmiany terminu umownego,
6) wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenia nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu.
Aneks do umowy o przedmiotowe zamówienie wymagać będzie dla swojej ważności, zachowania formy pisemnej.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
http://www.bip.tarr.org.pl/zamowienia-publiczne/podlegajace-ustawie/
|
Adres uzyskania siwz |
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Włocławska 167, 87-100 Toruń
|
Data składania wniosków |
08/11/2013
|
Godzina składania wniosków |
13:00
|
Miejsce |
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Włocławska 167, 87-100 Toruń (sekretariat)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Wspieranie powiązań kooperacyjnych przedsiębiorstw w województwie kujawsko-pomorskim, współfinansowanego ze środków budżetu Unii Europejskiej, oś priorytetowa 5: Wzmocnienie konkurencyjności przedsiębiorstw, działanie 5.1 Rozwój instytucji otoczenia biznesu; Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013
|
Czy unieważnienie |
Tak
|