Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Izba Celna w Szczecinie
|
Ulica |
ul. Energetyków 55
|
Nr domu |
55
|
Miejscowość |
Szczecin
|
Kod Pocztowy |
70-952
|
Województwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
091 4805500
|
Fax |
091 4805801
|
Internet |
www.ic-szczecin.pl
|
Regon |
00014384000000
|
E-mail |
ic-szczecin@szc.mofnet.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja rządowa terenowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
4
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
17/12/2013
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium, w przypadku składania oferty na zadanie nr 1 lub 4, w następujących wysokościach:Zadanie nr 1 - 6.000,00 zł, Zadanie nr 4 - 2.000,00 zł. Do zadania nr 2 i 3 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych.
5. poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2007r. nr 42, poz. 275 ze zm.)
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - NBP Oddział Regionalny Szczecin nr 49101015990029031391200000.
5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Wykonawca do oferty załączy dokument potwierdzający jego wpłatę na konto Zamawiającego.
6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, Wykonawca załączy do oferty oryginalny dokument potwierdzający jego wniesienie, w sposób umożliwiający Zamawiającemu zwrócenie go Wykonawcy, bez naruszania oferty.
7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w dokumencie gwarancji należy wskazać: a) nazwę gwaranta oraz beneficjenta gwarancji -Zamawiającego, b) obowiązek zapłaty sumy gwarancyjnej odpowiadającej wysokością kwocie wymaganego wadium, suma gwarancyjna powinna być wyrażona w złotych polskich, c) stan rzeczy, którego zaistnienie jest powodem żądania zapłaty przez beneficjenta -Zamawiającego. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone w art.46 ust. 4a ustawy p.z.p., tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy p.z.p. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy p.z.p. lub pełnomocnictw, w art. 46 ust.5 ustawy p.z.p., tj. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Gwarancja winna mieć charakter terminowy, bezwarunkowy, nie może być odwoływalna i winna być płatna na pierwsze żądanie beneficjenta gwarancji.
8. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz powinno obejmować cały okres związania ofertą poczynając od daty składania ofert.
9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
10. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
12. W postępowaniu odwoławczym Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy, jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie.
|
Wiedza |
Dla potwierdzenia wiedzy i doświadczenia potrzebnego do wykonania zamówienia Wykonawca:
W zakresie zadania nr 1 - Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował należycie dwie dostawy, w ramach umów sprzedaży-dostawy, sprzętu komputerowego na wartość co najmniej 190.000,00 zł brutto każda.
W zakresie zadania nr 2 - Dostawa macierzy dyskowej powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował należycie dwie dostawy, w ramach umów sprzedaży-dostawy, macierzy dyskowych w cenie jednostkowej co najmniej 28.000,00 zł brutto każda.
W zakresie zadania nr 4 - Dostawa laptopów powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował należycie dwie dostawy, w ramach umów sprzedaży-dostawy, laptopów na wartość co najmniej 73.000,00 zł brutto każda.
Dla Zadania Nr 3 Dostawa tabletów Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie.
|
Potencjał |
Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie.
|
Zdolne |
Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Zamawiający wymaga, aby ww. wykaz zawierał dostawy pozwalające na ocenę spełniania warunku, o którym mowa w III.3.2. Zamawiający nie wymaga złożenia informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.ic-szczecin.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Izba Celna w Szczecinie, ul. Energetyków 55, 70-952 Szczecin, pok. 22
|
Data składania wniosków |
08/11/2013
|
Godzina składania wniosków |
13:00
|
Miejsce |
Izba Celna w Szczecinie, ul. Energetyków 55, 70-952 Szczecin, pok. 21 (kancelaria)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|