Dekoracja świąteczna Będzina

Data publikacji 2013-10-31
Data zakończenia 2013-11-08 09:00:00
Instytucja Miasto Będzin reprezentowane przez Prezydenta Miasta Będzina
Miejscowość Będzin
Województwo śląskie
Branża
  • Figurki, ozdoby, ramy do fotografii lub zdjęć oraz lustra,
  • Farby do celów artystycznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 446310 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 502321104, 392989006, 448124009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wynajem 111 sztuk dekoracji świetlnych słupowych oraz oświetlonej ozdobami i lampkami sztucznej choinki. Montaż wraz z podłączeniem wynajętych ozdobników, a następnie odłączenie
i demontaż. Pobranie z firmy P.T.H.U. INTERPROMEX Sp. z.o.o. (Będzin ul. Paryska 11) 80 sztuk ozdobników słupowych oraz logo Będzina na choinkę, ich montaż, podłączenie, a następnie odłączenie oraz demontaż i odwiezienie do firmy P.T.H.U. INTERPROMEX Sp. z.o.o.. Zadanie obejmuje również podłączenie kurtyny świetlnej rozwieszonej na drzewie u zbiegu ulic Piłsudskiego i Małachowskiego oraz serwis wszystkich podłączonych ozdobników w czasie ich ekspozycji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 7 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Będzin reprezentowane przez Prezydenta Miasta Będzina
Ulica ul. 11 Listopada 20
Nr domu 20
Miejscowość Będzin
Kod Pocztowy 42-500
Województwo śląskie
Tel 32 267 91 34
Fax 32 267 91 34
Internet www.bedzin.pl
Regon 00051556490000
E-mail wim@um.bedzin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zakres zamówień uzupełniających: 50232110-4, 39298900-6, 44812400-9.
Czas D
Data zakończenia 24/01/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.
Wiedza Wymaga się wykazania usług wykonanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże co najmniej 2 usługi Warunek powyższy zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dwie usługi o minimalnej wartości brutto 60 000,00zł każda. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia uznaje się usługi w zakresie świątecznego oświetlenia ulicznego.
Potencjał Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.
Zdolne Wymaga się wykazania osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek dysponowania zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie minimum 1 osobą posiadającą zaświadczenie kwalifikacyjne dozoru nad eksploatacją urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV.
Sytuacja Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Pod pojęciem głównych usług Zamawiający rozumie usługi w przedmiocie i ilości niezbędnej do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia opisanego powyżej. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dwie usługi o minimalnej wartości brutto 60 000,00zł każda. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia uznaje się usługi w zakresie świątecznego oświetlenia ulicznego.
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1.Wypełniony czytelnie, podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy na druku lub według druku stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA ! Na formularzu ofertowym należy ujawnić wszystkie podmioty składające ofertę wspólną z zaznaczeniem np. konsorcjum. 2.Pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub ewidencji, w tym wynikające z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 3.Wizualizacja poszczególnych elementów wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.W przypadkach niżej podanych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej. 1.1.Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić w przypadku opóźnień wynikających z: - udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień dodatkowych, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, -udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień uzupełniających, -przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, -działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, zjawiska gospodarcze lub pogodowe) w pełni niezależnej od Stron umowy, mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania prac, -przeszkód technicznych w pełni niezależnych od Stron umowy, mających bezpośredni wpływ na termin wykonania prac, -wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, -złożenia przez Zamawiającego wniosku do Wykonawcy o skrócenie lub wydłużenie czasu świecenia ozdób, z tym że czas ten nie przekroczy 14 dni - Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu dodatkowe wynagrodzenie (demontaż ozdób w ciągu 5 dni od daty zakończenia świecenia ozdób w przypadku zmiany terminu). 1.2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany lokalizacji zawieszonych ozdób w okresie realizacji umowy - ilość ta nie przekroczy 10 ozdób - Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu dodatkowe wynagrodzenie.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://www.bedzin.bip.info.pl/index.php?idmp=30&r=r
Adres uzyskania siwz Biuro Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Będzinie 42-500 Będzin ul. 11 Listopada 20 tel. 32 267 92 38 fax 32 267 91 34 przetargi@um.bedzin.pl
Data składania wniosków 08/11/2013
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Biuro Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Będzinie 42-500 Będzin ul. 11 Listopada 20
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Informacje dodatkowe 1.Z uwagi na opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający nie wymaga podania w wykazie doświadczenia i wykształcenia osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 2. Jeżeli kwoty w dokumentach określone są w walucie innej niż w złotych polskich, Zamawiający dokona ich przeliczenia na polskie złote według Tabeli kursów średnich walut obcych ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski w dniu wszczęcia postępowania. 3. Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający oceniał będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. 4. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia).
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)