Dostawę foteli biurowych na potrzeby KPRM

Data publikacji 2013-11-04
Data zakończenia 2013-11-13 10:00:00
Instytucja Centrum Usług Wspólnych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 230853 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa foteli biurowych (82 szt) na potrzeby Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamowienia stanowi Załącznik 2 do SIWZ. Na etapie badania ofert Zamawiający ma prawo żądać dostarczenia przez Wykonawcę foteli wzorcowych, w wyznaczonym terminie, w celu weryfikacji ich zgodności z wymaganiami SIWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku nie wywiazania się z powyższego w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie będzie podstawą do odrzucenia oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa w sprawie zamówienia publicznego jest również zobowiązany do zaprezentowania prawidłowego użytkowania zaoferowanego w jego ofercie sprzętu, w siedzibie Zamawiającego, w ustalonym przez obie strony postępowania, terminie.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Usług Wspólnych
Ulica ul. Powsińska 69/71
Nr domu 69/71
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-903
Województwo mazowieckie
Tel 22 6946359
Fax 22 6946076
Internet cuw.gov.pl
Regon 01226172500000
E-mail eszlasa@cokprm.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej
Rodzaj zam inny Instytucja Gospodarki Budżetowej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/12/2013
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1. Specyfikacja techniczna oferowanego sprzetu stanowiąca Załącznik 2 do SIWZ; 2. fotografie zaoferowanych foteli; 3. Atest trudnopalności tapicerki (zgodnie z minimalnymi wymaganiami Zamawiającego); 4. Raport z badania na ścieralność tapicerki (zgodnie z minimalnymi wymaganiami Zamawiającego); 5. Opinie/ekspertyzy o parametrach ergonomicznych krzesła biurowego na stanowisku pracy z komputerem. 6. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 7. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.cuw.gov.pl
Adres uzyskania siwz Centrum Usług Wspólnych, ul. Powsińska 69/71 02-903 Warszawa, Wydział Zamówień Publicznych, budynek Drukarni, I piętro pok. Nr 101A
Data składania wniosków 13/11/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Centrum Usług Wspólnych, ul. Powsińska 69/71 02-903 Warszawa, Wydział Zamówień Publicznych, budynek Drukarni, I piętro pok. Nr 101A
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Termn wykonania zamówienia do dnia 30.12.2013 roku (wraz z wystawieniem faktury)
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)